5. část

612 58 5
                                    

Natálie si lehla břichem na zem, její vlasy byly všude

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Natálie si lehla břichem na zem, její vlasy byly všude. Otočila se na záda a dívala se tupě na strop. ''Měla bych se ho zeptat, jestli by se ke mě vrátil?'' Pomyslela si.

Chtěla napravit jejích vztah, i když to nebyla její chyba. Žít bez něj, bylo.. jiné. Byl jako její druhé já. Druhé já, které jí nechalo v tmavé prázdnotě. Natálie si nemohla pomoct, ale pořád si říkala, že život byl k ní příliš nespravedlivý. Přišla o oba rodiče a teď i o Jungkooka. Bylo to prostě nefér.

''Můj život stojí za prd.'' Řekla si pro sebe.

Její život byl jako horská dráha. Bylo to jako z ''Nejlepší den mého života!'' na ''Nejhorší den mého života.''. S každým úsměvem, přichází pláč. S každým smíchem, přicházi slzy.

"Even if I can't have you, even when my heart is blocked in the end by the wall of sad connection~" Pobrukovala si melodií písně.

Zazvonil jí telefon, váhala jestli se na to má podívat, ale nakonec to udělala.

2 nové zprávy.

''Tohle bude zpráva, která mě má rozveselit. Vsadím se.'' Řekla si pro sebe.

Její nejlepší kamarádi jí posílali textovky o jejím emocinálním zhroucení. A některé z těchto textovek nebyly vůbec nápomocné. Doufala, že tyto budou obsahovat něco užitečného.

Otevřela první zprávu a poté co se na ní podávala, zjistila, že lehce přikyvuje hlavou na souhlas.

''Radost je vždy střežená smutkem, zítra bude slůnce svítit jen pro tebe! :)''

Od: Tiffany~ 💜

''Tak dobře..'' Pomyslela si.

Otevřela druhou zprávu.

''Vztahy jsou jako sklo, nesnaž se ublížit sama sobě, když víš, že už to slepit nejde.''

Od: Bomi Unnie~ 💕

Byla to pravda. Snažit se napravit jejich vztah, by jí zraňovalo ještě víc. Jungkook si s ní jen hrál. Je čas zapomenout na bolestivou minulost.

''Možná bych se neměla snažit o nápravu našeho vztahu, možná bych si měla najít někoho kdo si mě opravdu zaslouží.'' Řekla, než zavřela oči a vydala se do říše snů.

My Turn To CryKde žijí příběhy. Začni objevovat