Pro ty, co by nevěděli, co znamená Detox.. tak je to jakoby vyčíštění, očištění nebo něco takového. ☺️
Uběhly 2 měsíce, 2 měsíce, kdy naposledy Natálie uviděla Jungkooka. Odstraněni plakátu pomocí ''Detoxu'' nebude nijak lehký, jelikož Tiffany je blázen do k-popu.
Jaký je její cíl s ''Detoxem''? Všechny plákaty související s BTS dát pryč. Strávila celé dopoledne intenzivním čištěním.
Pak, když naplňovala až po okraj věci s Jungkookem, koutkem oka zachytila krabici, kterou jí poslal před dvěma měsíci. Nevědomky jí zvedla.
Natálie sebou plácla na gauč a dívala se na krabici, která obsahovala plyšáka. Měla smíšené pocity. Rozhodovala se jestli plyšáka položit na poličku a nebo jí vyhodit do koše.
''Ach, měla bych na to zapomenout, stejně se nerozhodnu.'' Řekla a krabici hodila na zem.
Když krabice dopadla na kachličkovanou podlahu, rozletěla se. Obsah v krabici se vysypal. Zaváhala jestli to má zvednout nebo ne, ale nakonec se rozhodla, že to zvedne.
Vstala z gauče a sehnula se k zemi. Když její ruka uchopila plyšáka, koutkem oka uviděla obálku. Otočila hlavu směrem k obálce. Její jméno bylo krásně napsáno na obálce. Vzala obálku do ruky a otevřela jí, byl v ní dopis.
Milá Natálie,
Přišel jsem k tvému domu dříve, ale nebyla jsi doma, tak jsem se rozhodl, že ti zanechám dopis. Za prvé, je mi opravdu líto, že jsem se s tebou rozešel. Byla to špatná volba. Vím, že jsem ti říkal, že to byl jen hloupý žert, no pravda je, že jsem lhal. Myslel jsem, že nejsem pro tebe dokonalý přítel, a že si tě nezasloužím. Jsi přílíš dokonalá, abys měla za přítele někoho kdo s tebou nemůže strávit čas. Nechtěl jsem tě vystavit nebezpečí, znáš fanynky. Viděla jsi toho plyšáka, kterého jsem ti poslal? Myslíš si, že se ti vysmívám? Nevysmívám. Rozhodl jsem se, že ti ho dám, protože to pro mě znamená, že prosím ještě o jednu šanci, abych mohl tvé zlomené srdce zase dát dohromady. A Natali-ah pokud jsi připravená mi odpustit, čekám na tebe v parku. Budu tady na tebe čekat.. Vysvětlím ti všechno. Jsem připraven dát ti všechnu svou lásku. Když nepříjdeš, chápu to. Ale prosím pamatuj si, mé srdce pořád patří jen tobě.
S láskou,
Jungkook.
Natálie plakala, cítila se hloupě, že si nepřečetla dopis dříve. Cítila se jakoby jediná šance být zase s Jungkookem, se vytratila. Jestli se má stát zázrak, ať se stane v tento den.
Natálie se vyřítila z bytu, stále v jejím propoceném oblečení.
''Jungkooku, prosím buď tam, nemůžu tě ztratit.'' Zašeptala.
ČTEŠ
My Turn To Cry
RomanceNěkteří lidé nám mohou ublížit opakovaně a my jen pokorně sklopíme hlavu a vždy jim to odpustíme.. Bláhové? To určitě ano, jenže taková je slepota a naivnost lásky..