7. část

501 59 0
                                    

Jungkookovo auto zastavilo před známým domem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jungkookovo auto zastavilo před známým domem. Stěny domu byly nebesky modré, a zahrada byla plná rostoucích květin, byl to její dům. Nataliín dům. Vystoupil z auta, v rukou držel krabici a růže. Došel ke dveřím s těžkými kroky. Ticho. Jediné co bylo slyšet, bylo šustění listů. Položil ruku na kliku a otočíl jí.


Bylo zamčeno.


Z hluboka si povzdechl. Nebyla doma. Rozhodl se, že jí ten dárek tady nechá. Vytáhl kus papíru, na který napsal vzkaz. Položil ho na krabici společně s růžemi a krabici položil ke dveřím. Vrátil se ke svému autu a nastartoval motor. O pár sekund později, bylo v dáli pouze vidět rychle jedoucí auto.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Natálie se procházela ulicí s její nejlepší kamarádkou Tiffany. Když obdržela textovku, rozhodla se, že bylo na čase se dostat z depresivní nálady. Takže se rozhodla, že svůj čas bude trávit s Tiffany.


Když došly k domu, obě byly přivítány neotevřenou krabicí. Tiffany vzala krabici do ruk a prozkoumávala jí.


''Ty sis něco objednávala z eBay?'' Zeptala se Tiffany.


''Ne, neměla jsem náladu.'' Odpověděla Natálie.


''Takže máš pravděpodobně tajného ctitele.'' Zasmála se.


Nataliino obočí bylo o něco víš, než bylo to druhé. ''Tajný ctitel, vážně?''


Vzala krabici z Tiffanyích rukou.


Ale pak to uviděla. Šokovalo jí to.


Ta krabice byla od Jungkooka..

My Turn To CryKde žijí příběhy. Začni objevovat