Annemlerle birlikte kutsal kitabımız olan 'KUBA' huzurundaydık. Irkımıza göre Kuba tanrının bize bir hediyesiydi. Irkımız her zaman kitabın özel güçlerinin farkındaydı. Yıllar önce vampirlerle, kurtlar küçük bir kavga sonucu bu kitabı bulmuştu. Ama kitap savaş sonucu olarak ikiye ayrılmıştı ve iki ırka da tanrı tarafından verilmişti.
Yıllar sonra vampirler ve kurtlar nefret ediyorlardı birbirlerinden bu nefret sonucu iki kitap da bu nefreti toplamış ve ırklarımızı ayırmıştı. Ben vampirlerden nefret etmezdim. Aslında kardeşlerim de etmezdi. Üç kardeştik Luhan, KyungSoo ve ben Baekhyun. Hatta sevgilim Chanyeol de bir vampirdi. Ve şuan o lanet eğitimlerden biriydi.
+
''Lay! Lay! Hey neredesin yine deli kahin?'' onun olduğu bölümde dolaşırken adını bağırıyordum. Aniden önümde belirince korku ile büyük bir mırıldanma bıraktım. ''Aptal prens'' gülüyordu. Elimde ışık parçasının içine onu hapsettiğim de bana bakıp gözlerini sıkıca kapattı ''hayatın prensin ellerinde kahin'' dediğimde kıkırdayıp bıraktım ve ona yalvarmaya başladım ''hadi Chanyeol'u göster. Lütfen. Ne olursun kahin'' dedim ve sırıttım. Bana bakıp ''küçükken de böyleydiniz prens hazretleri. İlk baş korkutur sonra yalvarırdınız'' güldü ve koluma girdi. ''Şimdi eğitim bölgesini açmayı deneyeceğim. Biliyorsunuz kutsal kitapları Vanu hissedebilir'' demişti. Gerçekten de öyleydi. ''Hadi kahin çok konuştun bildiğim şeyleri söyleme de aç şu görüntüyü'' dedim. Gözlerini devirdi ve birkaç sözcük ile görüntü belirdi. ''WOOAAH. Tam bir lider olacak'' Lay gülümsediğinde ona bakıp sırıttım. Chanyeol gezegenin en güçlü varlığıydı. Ve bu bizim ırkımız tarafından hissediliyordu. Ama şöyle bir sorunu vardı. Anka Kuşu'nun yaratıcısı olsa bile bütün elementleri kontrol edebiliyordu. Aniden tamamen ateş ile kaplandığında, gözlerim kocaman olmuş onu izliyordum. Hadi ama sen güçlü birisin Channie bunu yapabilirsin... Üzerine atılan su iel ateşi tamamen sönmüş ve yere yıkılmıştı. Gözlerim dolmaya başladığında etrafına toplanan gardiyanlarla birlikte görüntü kapanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DARK
Teen Fiction''Seni seviyorum Baekkie'' demişti. Yavaşça yaklaşıp alnımı öptü. 'bende seni seviyorum aptal dev ama söyleyemem artık vazgeçme zamanı *KUBA* bize izin vermiyor. Eğer senden vazgeçmezsem *KUBA* seni yok eder. Sadece ruh olarak yaşarsın ve bu bizim ı...