Görüntü gittiğinde telaşla Lay'a bağırdım. ''HEMEN BİRŞEY YAP LAY YOKSA SENİN İÇİN DE KÖTÜ OLUR BENİM İÇİN DE!!'' sesimdeki ton yüzünden acilen ayağa kalkıp birşeyler yapmaya çalışmıştı. Kim bilirdi ki güçlerinin benim yüzümden yok olmaya başladığını? Hızla çıkıp Luhan hyung'un yanına koştum. Beni gördüğünde ona sıkıca sarılıp ''hyung geleceğim sen buradakileri oyala lütfen Chanyeol eğitimde yaralandı. Benim onu görmem gerekli tamam mı geleceğim'' bana kocaman gözlerle baktığında kalbim hala sıkışıyordu. Koşarak saraydan çıktım.
++
Channie'nin bizim için ateşten yarattığı ormana gidebilmek için mağaranın içindeki tünelden geçiyordum. Zifiri karanlık neticesinde küçük bir ışık topunu yarattığımda yürümeye devam ettim. Ben ay şeklinde olan ama eğik bir ağacın temsili olan taşın önüne geldiğimde yavaşça elimi üzerine koydum. Kapı açıldığında ağaca yaslanmış yerde uyuyan sevimli bir Chanyeol vardı. Yavaşça yanına ilerledim ve dudaklarına eğildim. Herşey bizim için zordu. Herşey onun için zordu. Dudaklarına küçük buseler kondururken suratının her kısmını ezberliyordum. Yüzü acı çeker gibiydi. Fazlasıyla beyazdı. Yavaşça onun bacaklarına uzandım. Hayatımı anlamlandıran varlık karşımdaydı. Bütün saflığıyla benimdi...
Gözlerini hafifçe araladığında beni görüp şaşırmıştı. Uykudan yeni kalktığı hali fazlasıyla tatlıydı. Kalın sesi fazla sexydi. Ona gülümseyip ellerimi tanrının özenle yarattığı yüze yönlendirdim. ''Channie iyi misin bebeğim?'' sorduğumda kıkırdadı. Size bir sır vereyim mi? Bebeğim lafından nefret ederdi. ''İyi miyim? Immm bir düşünelim... Hayır değilim karnımda müthiş derecede bir ağrı var. Ve bu beni rahatsız ediyor baekkie'' dudak büzdüğünde çantamdan 'Kurtların' özel uğraşlarla ürettiği merhemini aldım. Çok yakıcıydı ama hemen iyileştiriyordu. ''Channie bunu sürmeme izin ver bebeğim? Huh??'' bana bakıp gülümsedi ve kafasını salladı.
Üzerindeki kıyafeti yavaşça sıyırıp merhemi karnına sürmeye başladım kısık kısık iniltiler çıkartıp hızlı hızlı nefes alıyordu. Yüzüne bakıp ''ssh. Sakin bebeğim evet çok yakıcı biliyorum ama iyileşmen için önemli birşey biliyorsun'' dediğimde elinden siyah dumanlar çıkıyordu. ''Hey seni aptal ateş ile beni yakacaksın'' dediğimde avuç içlerini toprağa bastırmıştı. Merhemi sürdükten sonra karnını yavaşça örttüm. ''İyi olacak bebeğim'' gözlerini yumduğunda onun yüzüne yönelip minik minik öpücükler bırakıp geri çekildim ''Channie bizim yerleşkemize çok yakışıklı bir çocuk geldi değimde gözlerine dikkatlice bakıyordum.
Gözlerindeki alev yanarken ona daha da fazla aşık oluyordum. Ben onun gözlerinde ki aleve aşık oluyordum. Benim için yanan alev gözlerine aşık oluyordum. Benim olduğu için aşık oluyordum...
•-•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DARK
Teen Fiction''Seni seviyorum Baekkie'' demişti. Yavaşça yaklaşıp alnımı öptü. 'bende seni seviyorum aptal dev ama söyleyemem artık vazgeçme zamanı *KUBA* bize izin vermiyor. Eğer senden vazgeçmezsem *KUBA* seni yok eder. Sadece ruh olarak yaşarsın ve bu bizim ı...