26.04.2013 Cuma
Her söylediği kelimeye istemsiz bir şekilde inanıyordum. Ve yine onu çok seviyordum. Eda'nın dediği gibi her gün daha çok seviyordum . Fakat korkuyordum yine aynı şeyleri yaşamaktan, gitmesinden. Farketmeden ona öyle alışmıştım ki, artık benim için olmazsa olmaz denilen şeylerdendi.
Galiba ben geçmişi unutup geleceğimde onunla olmaya hazırdım.
29.04.2013 Pazartesi
Bu deftere ne yazacağımı pek bilmiyorum. Alaz'la cuma 19.17'den beri mesajlaşmıyoruz. Facebook'unu hiç açmıyor zaten. Dün Furkan'la tekrar çıkmaya başladık. Kabul ettim çünkü artık Alaz'dan bir umudum yok. Sevmediğini kabullendim artık. Özlemek bile işe yaramıyor. Sanırım artık kalbim de vazgeçti. Ben elimden gelen her şeyi yaptım. Direndim bitirmemek için. Ama sanırım bende de bitti. Her şeyi kabullendim.
30.04.2013 Salı 08.27
Dün Furkan 'a mesaj atmak için Facebook'a girdiğimde beni engellediğini gördüm. Ne mal bir insan bu ya. Durduk yere engelliyor. Neyse zaten sevmiyordum. Alaz dün de mesaj atmadı. Mesaj atsa sevinirdim, hemde çok. Ama artık atmazsa da eskisi gibi üzülmeyecektim. Dediğim gibi kabullendim artık. Furkan 'ı sevmeyi deneyip Alaz'ı unutmak istedim. Dün Furkan 'ın gitmesiyle bu ihtimal de kalktı. Eskiden Alaz'ı unutmamak için Allah'a dualar ediyordum. Galiba dualarım artık tutuyor . Ne yapsam da Alaz'ı kimse unutturamayacak. Anladım. Beklemememin sebebi, sevmediğini, eski Alaz'ın olmadığını görmemdi. Keşke böyle olmasaydık. Keşke onu ilk gün ki gibi masum, diğer yüzünü görmeden sevebilseydim. Neyse. Alaz'ın baştan beri amacı zaten buydu. Sevgimi bitirmek.
Sanırım başardı da. Bende artık bıraktım. Her şeyi , onsuz mutlu olmamayı, vazgeçmemeyi, anılarımızı unutmamayı ve onun hep geleceğim olduğuna inanmayı bıraktım. Artık Alaz sevse de onu eskisi gibi bağımlı bir şekilde sevebilir miyim bilmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ordinaryinlove (Askıda)
RomanceGerçekle kıyaslanamayacak kadar tutkulu, büyüleyici, anormal, ve ruhsal.