•13•

32 11 0
                                    

***verdiklerin kadar aldıkların, aldıkların kadar hissettirdiklerin var, sızım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


***
verdiklerin kadar aldıkların, aldıkların kadar hissettirdiklerin var, sızım. ben şimdi, hangi birini, nasıl..?

***

0532*******: kendini kandırmakla başlıyor sevmek.

0532*******: bir gün o da beni sevecek umuduyla devam ediyor her sabah,

0532*******: ve, gece olunca imkansızlıkla yüz yüze gelmiş halde buluyorsun kendini.

0532*******: en güzel imkansızlığımsın, sızım. en bitmek bilmeyen umudum, dilimden düşeremediğim duam, etmekten vazgeçmeyeceğim ibadetimsin. bende iyiye yorulan ne varsa, senden bilirim ben. en güzel iyikilerimin sebebisin.

0532********: ve en büyük keşkelerimin ev sahibisin...

0532********: seni seviyorum.

0532********: seni sevmekten nefret ediyorum.

0532********: seni sevmekten vazgeçemediğim için kendimden de nefret ediyorum.

0532********: ben seni seviyorum, en güzel yanım.

0532********: sen başkasını sevmeye başlıyorsun.

0532********: ben senin sevginden de nefret etmeye başlıyorum.

0532********: çok hastalıklı bir duygu.

0532********: istemiyorum ben içimde bunu.

0532********: istemiyorum ben seni içimde, Algın.

0532********: başkası var işte... niye gitmiyorsun hâla benden...

0532********: ölüyorum diyemiyorum, ölmekten hallice halim.

0532********: dayanamıyorum ben sadece. soluk boruma takılı kalmış sevgim, yutkunsam geçecek, yutkunsam gideceksin. yutkunamıyorum. sevgim geçemiyor, sen gidemiyorsun. ben yine yapamıyorum. ben bu gece de seni seviyorum, ben bu gece de çaresizim.

0532********: bak, görüyorsun değil mi? nasıl da sürünüyorum öyle. nasıl da bitiriyorsun beni.

0532********: Algın...

0532********: sevme onu, sevme başkasını...

0532********: yalvarmam mı gerek? yalvarırım, gocunmam.

0532********: konu sen olduğunda, gurursuzun önde gideniyim ben.

0532********: hem Algın, o ağlamaz ki senin yerine de senin için. benden başkası görmez ki senin dışına değil de içine akıttığın yaşlarını. benden başkası anlamaz ki o yaşlarda boğulduğunu. kimse uzatıp almaz ki elinden kendi intiharını çizerken kullandığın kalemi.

0532********: Algın... çok kötü bu, çok kötü...

0532********: ben böyle hissetmek istemiyorum, çok kötü.

0532********: nabzımı yavaşlatmanı istemiyorum, çok kötü.

0532********: kalbimde olmanı istemiyorum, çok kötü.

0532********: zehrini solumak istemiyorum, çok kötü.

0532********: anlıyor musun? çok kötü.

0532********: çok, çok kötü...

0532********: ama ne var biliyor musun?

0532********: bana verdiklerin bu kadar kötüyken, bana bunu veren nasıl çok güzel olabiliyor... neden güzelliğinden vermiyorsun bana da?

0532********: bu çok kötü...

0532********: bu, nereden baksan çok kötü.

***

02.03.2023
18.22

sevgiler,
a.z.

Yürek Sızısı | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin