***
savaşlarımızın, yenilgilerimizin, kazançlarımızın, yanılgılarımızın, ihtiraslarımızın, sevişlerimizin ve sevişmelerimizin şahidi. söyle bana, nasıl kıyayım sana? söyle bana, nasıl sağ kalalım bu kıyamette? söyle, susma. sen şahitsin, nasıl gidersin? bak ben gidemedim. bak ben sen yolunda aklımı kaybettim. sen nasıl gittin? nasıl kıydın anılara? ah, çocuk... olsun, çocuk. mühim değil çocuk. konu senken, hiçbir zaman da olmadı zaten çocuk. güzel değilsin, güzel kal.***
Algın: her şeyi değiştirebilme umudum, hiçbir şeyi değiştiremeyişimin altında idam ediliyor, kılımı kıpırdatamıyorum. çünkü artık biliyorum, bazı umutlar umutsuzluğu doğurmak zorunda kalır, bazı inançlar kökünden sarsılıp dalından ayrılmak zorunda bırakılır. olur bazen öyle, biliyorum. nereden mi biliyorum? :)
ah çocuk... ah, benim çirkin çocuğum. sen, beni biraz böyle hatırla. sadece hatırla. biraz hatırla.
ben her kasımda, bir şeylerle yeniden. ben her kasımda, birileriyle yeniden.
ben her kasımda, kendimle yeniden.
ben her kasımda, seninle yeniden.
anlıyor musun? anlamıyorsun. kızamam. ben sana hiç kızamam. bak, ben yeniden, yüzleşiyorum, düşüyorum, ve kalkıyorum. her kasım, yeniden, toparlıyorum kendimi. her kasım, yeniden yüzleşiyorum seninle. her kasım, birileri çıkıyor yoluma. her kasım, bir şeyler engel oluyor bana. ama bak, bak çirkin çocuğum hala buradayım. senin için daima. unutma, yeniden.
alışıyorum da ben galiba. ya da alıştım, kabullenmek istemiyorum, emin değilim. yalanlar koynumdan çekilmiyor hiç artık, ihanet en yakın yoldaşım. mecburum desem, inandırıcı olmayacak. :)
ah, çirkin çocuğum. ne yapacağımı o kadar bilmiyorum, o kadar kayboldum ki.
bak, kötülüğe bulandım tümüyle. zifiri katranım ben sana artık. yaklaşmanı istemiyorum. seni öldürmek istemiyorum. beni sevme istiyorum. hem kötüler sevilmez. sen neden seviyorsun beni sanki? sevmesen ya, daha kolay olurdu her şey. şimdi, o kadar zor ki. her an, sevginin altında ezilen ve can çekişen şu kalbim, o kadar yaraşmıyor ki sana. kötüyüm. katran benim. sevme beni. unut beni.
unutma beni...
ben katranım ama... sen yine de unutma beni. bak yine bencilim. beceremiyorum hiçbir şeyi. kötü. kötüyüm ben.
sen keşke sevmesen ya beni.
ben keşke ölmesem ya bu kadar.
çirkin çocuğum, biz bu kadar imkansız olmasak ya. imkansızımken, yürek sızımda olmasan ya.
özür dilerim.
sana karşı elimden başka bir şeyde gelmiyor.
ben seni anlamadım. sen beni anladın, sustun. bak, geç kaldık burada şimdi. senin elinde bir tutam beyaz, bende siyah. katranımla, ellerindeki beyazı nasıl da küle boyuyorum, görüyorsun.
görüyorsun da niye seviyorsun. sen keşke sevmesen ya beni. ben artık gerçekten ölmesem ya bu kadar.
neyse, mühim değil.
hiç değil.
konu senken,
hiçbir zaman değil. :)|gönderilmedi|
***15.03.2023
18.22sevgiler,
a.z.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yürek Sızısı | Texting
Historia Cortaseni seviyorum, Algın. vedalarda bile artık sadece, Algın. nokta misali ismin artık bende, miladımsın, Algın. • o yüzden imkansız artık benim için bir yürek sızısından daha fazlası değil.