•29•

34 8 0
                                    

***gelişi var oluş, gidişi yok oluş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


***
gelişi var oluş, gidişi yok oluş.
gözleri yangın, gözlerim sel.
sözleri yakar, sözlerim diker.
bir gün gelir, ve o yine gider.
yok eden sensin derim,
yok oluşlara gebe değil gece der.
selimi geri çeker, atlarım gözlerinin içine.
bir yangın, beni yakmak suretiyle çevremde.
kızıl gözler, dingin maviliklerimde,
yakmak için buradayım, der.

yandığım kadar, yakmak için buradayım.
ama bu sefer,
bizi değil.
çünkü sevgili sevgilim,
bu yok oluşa bir kurban daha vermek yok.

***

Algın: bir varmış bir yokmuş, zamanın birinde, diyarın pîrinde...

Algın: anlattığın masallar böyle başlıyordu hep.

Algın: bende sana bir masal anlatacağım.

Algın: ama bu bir masal olmayacak.

Algın: bir varmış bir yokmuş gibi bir kalıpla başlamayacağım.

Algın: kalıp cümlelerle aramız hiçbir zaman iyi olmadı zaten.

Algın: ateş tanrıçası hestia, bir gece şafak sökerken gece tanrıçası niks ile birlikte bir göl kenarında oturuyormuş. niks, gecenin yerini usul usul gündüze bıraktığı o kısa kavuşma anını gözlerini bile kırpmadan izlerken hestia, pür dikkat dereyi izliyormuş, hiç dokunamadığı suyu. böylesine güzel görünen bir şey neden bana yasak ki, diyormuş. bu sırada su tanrısı paseidon da derenin kenarındaki bir ağacın arkasında bu iki tanrıçayı izlemekteymiş. gece tanrıçası demiş, saçları geceden bile güzel. iç çekerek başını yana kaydırmış ve hestia'yı dikkatle izlemeye başlamış. kızıl saçlar, kızıl gözler ve sütten ak bir ten. ateş tanrıçası demiş bu sefer paseidon, neden yasaksın bana? şafak tamamen sökmüş ve gece yerini tamamen gündüze bırakmışken, niks'in gitme vakti gelmiş. gece tanrıçası sarayın yolunu tutmuşken ateş tanrıçası hala aynı yerinde, hala aynı dikkatle akıp giden suyu izliyormuş. niks'in gidişiyle yalnız kaldığını düşünerek az önceki düşüncelerini sesli dile getirmiş. su demiş, böylesine güzelken neden bana yasaksın? bu sualle afallayan paseidon'un dudaklarında bir kıvrım oluşmuş. düşüncelerimiz hestia demiş, nasıl bu kadar aynıyken bu kadar tezat olabilir?

0532*******: aynı şeyleri düşünüyorlar zaten?

0532*******: paseidon neden böyle söylüyor?

Algın: paseidon, ateş tanrıçası diyor, neden yasaksın bana?

Algın: hestia ise, su diyor, böylesine güzelken neden yasaksın bana?

Yürek Sızısı | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin