•14•

25 10 0
                                    

***ben o yalana onun dudaklarından filizlendi diye inandım, sarıldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


***
ben o yalana onun dudaklarından filizlendi diye inandım, sarıldım. senin haddine mi şimdi benim inancımı sorgulamak? söyle.

***

0532*******: sizi gördüm bugün. yine yaktın, yine yandım da gene izledim akıllanmadım. (22.14)

0532*******: ben şiirler okunacak bir kadın değilim dedin ona.

0532*******: Algın, sen şiirin beden bulmuş halisin.

0532*******: ben güzel sözleri hak eden biri değilim dedin, küfürler işitmişsin hep.

0532*******: Algın, güzel söz dediğin şey, kifayetsiz kalıyor senin yanında, görmüyor musun?

0532*******: bu söylediklerin, biraz da benim sevgime hakaret değil mi, sızım?

Algın|görüldü

0532*******: parktayım. (03.21)

0532*******: sana her zamankinden ve her şeyden çok ihtiyacım var.

0532*******: sadece bir kez olsun, gel.

Algın|çevrimiçi

Algın: gelmek isterdim, ama evden çıkamam.

Algın: aramamı ister misin?

0532*******: sorun değil ki.

0532*******: inan, hiç değil.

0532*******: hiçbir zaman da olmayacak ki.

0532*******: sorun değil.

Algın: iyi misin? sorun olmayan ne? anlat, dinliyorum.

0532*******: bu gece de sen benim yerime ağlar mısın? ben ağlamak istemiyorum bu gece. ben daha fazla acı istemiyorum bu gece. ben daha fazla bir şey taşıyamıyorum bu gece.

Algın: ağlayamadığımı biliyorsun.

0532*******: ağlayamadığını değil, ağlamadığını biliyorum.

0532*******: ağlamamak için sıktığın çenenin acısını, sen sanıyor musun ki ben hissetmiyorum?

Algın: ağlayamadığım için ağlamıyorum. yanılıyorsun. o kadar da iyi tanımıyorsundur belki de beni.

0532*******: :)

0532*******: şu an evde olmadığını bilecek kadar tanıdığımı düşünüyorum.

0532*******: sen söyle,

0532*******: o kadar da iyi tanımıyor muymuşum seni?

***

02.03.2023
18.22

sevgiler,
a.z.

Yürek Sızısı | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin