***
pişmanlıkların örselediği bir yumru var, boğazımdan akıp gitmeyen, pelesenk olmuş, oturan. gitmeyecekmiş, geçmeyecekmiş, silinmeyecekmiş, alışılmayacakmış. o, öyle dedi. o, öyle diyorsa doğrudur. kötü de olsa doğru. ama, o niye öyle dedi ki? bir kereliğe mahsus, kandırsaydı ya kalbimi.***
0532*******: doğru yolu seçmek, herkesin kendi elinde demiştin. bunu bana demiştin. demiştin ya demiştin. kurumuş ve çatlamış, renksiz dudaklarından çıkmıştı ya bu cümle, ben duymuştum ya bunu, sen söylemiştin ya bana.
0532*******: aşık olma da demiştin ya sen bana. aşık olma evlat. sev, sevil. çok sev ve çok sevil de aşık olma sakın. demiştin ya bana sen, bunu da demiştin ya. ben dinlemedim ya seni, döndüm ya sırtımı sana henüz nefes alıyorken. şimdi beni affedip affetmediğini nasıl bileceğim. bilemem ki.
0532*******: ama sen bana bunu da demiştin ya. pişman olacaksın, o zaman anlarsın demiştin ya. ben seni niye anladım ki? beni neden seni anlamak zorunda bıraktın ki? ben seni anlamak istemiyordum ki. şımarık bir çocuk olsam, kapatsam kulaklarımı ellerimle, duymamış gibi yapsam seni, nefes alır mısın yeniden... lütfen...
0532*******: seni seviyorum diyemedim ya ben, şimdi desem, bir anlamı olur mu ki? kendimi kandırıyorum. beni kandıracak kimsem yok. kendimi kandırıyorum, duymazdan geliyorum, hani neredesin? gelsen ya sen... söz, söyleyeceğim sevdiğimi. hissettireceğim de. bak ben seni affettim. çocukluğum seni affetti. kalk hadi, gel. sende beni affet. bencillik yapma. benimde affedilmeye ihtiyacım var. bu kadar acıyı göğüs kafesimde barındıramıyorum ki ben. yapamıyorum ki. olmuyor ki.
0532*******: baba diyemiyorum bile sana ben. yüzün öne eğik. öğrettiğin gibi dik tutamıyorum ki başımı. omuzlarım çökük, duramıyorum dik. gel ve kız bana. doğrusunu öğret. bu sefer sana sırtımı dönmeyeceğim. sarılacağım ve sevdiğimi söyleyeceğim.
0532*******: gelsen ya bana sen... gelemez misin...
0532*******: o, bana gelemez mi Algın?
Algın: gelemez.
0532*******: hiç mi gelemez?
Algın: hiç gelemez. zamanı gelince sen ona gidebilirsin ancak.
0532*******: gelecek deseydin ya. uyuyor, uyanacak deseydin ya. en kötü rüya görüyorsun deseydin. niye beni kandırmıyorsun, niye şimdi de yalan söylemiyorsun?
Algın: rüya değil, kabus olurdu bu. iyisi kötüsü de yok. kabullenme evresine geçmen lazım. çevrendekiler gibi sana geçecek diyemem, geçmez. acı senden gidecek diyemem, gitmez. pişmanlık silinecek diyemem, silinmez. yokluğuna alışacaksın diyemem, alışılmaz. gider, unuttum dediğin an kapanan yaranı daha derinden kanatır, daha keskin bir şekilde hatırlatır. kala kalırsın öyle.
Algın: sana yalanlar söyleyemem. seni teselli edemem. sana güzel şeyler diyemem.
Algın: senin de dediğin gibi, ben o kadar da güzel bir insan değilim. benim kalbime giden damarlara kötülüğün tohumlarını ekmişler.
Algın: ve ben şimdi sana bir kötülük daha yapacağım.
Algın: rota-iyi uykular peder.
Algın: dinle.
Algın: rotanın babasına hakkını helal ettiğini söyleyebilmesi, lakin baba diyemeyip, bâb demesi...
Algın: vedalaş babanla, hakkını helal et.
Algın: şarkıyı dinle, ağla. kötü hissedeceksin, ama yaşadığın şey gerçek olacak. baban öldü senin, şarkıyı dinle ve yüzleş.
0532*******: bana bunu neden yapıyorsun...
0532*******: yapmasan ya bu gece.
Algın: :)
Algın: dedim ya, kötülük kol geziyor damarlarımda diye.
Algın: uyu çocuk. uyu, kabullen ve biraz daha büyü.
Algın: çünkü,
Algın: senin baban öldü.
0532*******|görüldü
***
05.03.2023
18.22sevgiler,
a.z.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yürek Sızısı | Texting
Cerita Pendekseni seviyorum, Algın. vedalarda bile artık sadece, Algın. nokta misali ismin artık bende, miladımsın, Algın. • o yüzden imkansız artık benim için bir yürek sızısından daha fazlası değil.