part 13

31 8 1
                                    


( part two)


Exo we are one.........exo we are one........exo we are one..........exo we are one..........



මුලු ස්ටේඩියම් එකම ෆෑන්ස්ලගෙන් පිරිලා...........කට්ටියම එකම රිද්මයකට කෑ ගහනවා..............තමන්ගේ ලොකුම හීනය මේක කරගත්තු කී දෙනෙක්නම් ඉන්නවා ඇතිද මේ සෙනග අස්සේ 😢😢😢😢😢😢තමන් පන වගේ ආදරේ කරන තමන්ගේ බයස්ව බලන්න පොර කන කී දෙනෙක් ඇතිද.........ඒත් අද එයාලට යන්න වෙන්නේ ආපු සතුටත් මෙතනම තියලා 😢😢😢😢😢😢😢😢 බියානේ එරිස්.............බියානේ..................................


කදුලු පුරවගෙන මන් ස්ටේඩියම් එක දිහා බලාගෙන හිටියා😢😢 බේක් හ්යුන්ග්හොදටම අඩනවා........එයාව නලවන්න කාටවත් බෑ 😢😢😢😢හැම මොහොතකම හිනාවෙලා මගේ ලගින් නෙමෙයි හැමෝගෙම ලගට වෙලා හැමෝගෙම හිත හදපු බේක් හ්යුන්ගේ හිත හදන්න, කදුලු නතර කරන්න කාටවත් බෑ 😢😢😢😢😢😢😢


"හ්හ්හ්හ්😢😢😢😢😢හ්හ්හ්හ්හ්හ්😢😢😢😢😢 අනේ සූහෝ හ්යුන්ග් 😢😢😢වේ වේ අපිට අපේ පොඩි එකාව නතර කරගන්න බැරි වුනේ😢😢😢වේ 😢😢😢😢 අර මූන නැතුව අපි කොහොමද ආපහු ස්ටේජ් එකට නගින්නේ😢😢😢😢 මූ නැති අඩුව පුරවන්නේ කවුද 😢😢😢 හැමදාම උදේට නැගිටල යාහ්හ්හ්හ් බේකියෝ යමන් යමන් දැන් ජිම් යන වෙලාව කියලා මාව කකුල් වලින් ඇදලා නැගිට්ටවන්නේ කවුද 😭😭😭😭😭 මාත් එක්ක ටයිකොන්ඩෝ ප්‍රැක්ටිස් කර කර චුට්ටක් රිදුනු ගමන් මූන අකුලගෙන මන් ලග හුරතල් වෙන්නේ කවුද 😭😭😭😭😭😭අනේ මට බෑ හ්යුන්ග් මේක නැතුව ඉන්න 😭😭😭😭😭😭😭.........................."


බේක් ඉවරයක් නැතුව  කියව කියව අඩනවා 😢😢😢 කොන්සර්ට් එක පටන් ගන්න චුට්ට වෙලාවයි තව....ඒත් බේක්වත් ජොන්ගින් වත් මේකප් කරලවත් කොස්ටියුම් චේන්ජ් කරගෙනවත් නෑ 😢😢😢😢


" බේක්‍හ්යුන්ශී,ඔයා ඔහොම අඩනකොට මට ඔයාගේ මේකප් එක හරියට දාන්න බෑ.....ප්ලීස් කදුලු නවත්තගන්න try කරන්න........"



  මේකප් අර්ටිස්ට් උන්නී එහෙම කියද්දී සූහෝ බේක් ලගට ගිහින් බේක් ලග දනගහගෙන පොඩි ලමයෙක්ගේ ඔලුව අතගානවා වගේ බේක්ගෙ ඔලුව අතගගා එයාට කතා කලා.........................

THE DIARY ®©Where stories live. Discover now