Chapter(25)

1.2K 104 25
                                    

"အန်းကော.."

"ဘာလိုလို့လဲ ပိုင်လိ"

"ကျွန်တော်မက်မွန်တောထဲကို သွားချင်တယ်..အဲ့တာ.."

"ရှင်းကျိုးကိုခေါ်သွား..တစ်ယောက်မသွားနဲ့နော်"

"ဟီး...ဟုတ်"

ပိုင်လိဟာအခုရက်ပိုင်း အရင်ကထက်ပိုရွှင်လန်းလာတယ်..ထိုသူရဲ့လက်ဆက်ပွဲသတင်းကို ပိုင်လိသာကြားသိခဲ့ရင်..အခုလိုပျော်ရွှင်နေပါ့အုန်းမလား..

>>>

"မက်မွန် လေအဝေ့
နှလုံးသား တစ်စုံကို
ချစ်ရသူစီ အပ်နှင်းလို့
နှင်းမှုန်အဖြစ် ပြောင်းရတော့မယ်"

"ပိုင်လိအဲ့တာ ဘယ်သူ့ ကဗျာလည်း"

"ဟီး...ကဗျာဟုတ်ပါဘူးကောရဲ့..ဒီအတိုင်းလျှောက်ဆိုကြည့်တာ"

"အော်.."

"ကျွန်တော်အကြိုက်ဆုံးပန်းက မက်မွန်ပန်း​လေးတွေ​ပဲ ။ဘာလို့လဲ
​ဆိုတော့ မက်မွန်ပန်းလေးတွေက ဆောင်းရာသီရဲ့အအေးဒဏ်ကိုကြံ့ကြံ့ခံလို့ သူတို့ကပန်းခိုင်ကိုကုတ်တွယ်နိုင်ကြတယ်..ပြီးတော့လည်း အေးစက်နေတဲ့ရာသီဉတုကို အနိုင်ယူလို့ငှားငှားစွင့်စွင့်ပွင့်ဖူးနေကြတာ..အေးခဲမှုကိုကျွန်တော်တို့က ကြောက်ရွံ့လို့ အနွေးဓာတ်ရှာနေချိန်မှာတောင် သူတို့က..နှင်းစက်​ေတွရဲ့အအေးဓာတ်ကိုစုပ်ယူလို့ လှပစွာဖူးပွင့်​ကြတယ်။မက်မွန်ပန်း​ေတွဟာကျွန်တော်ထက်ပိုပြီး.. သတ္တိရှိတယ်.."

"ပိုင်လိလည်းအရင်ကသတ္တိရှိပြီး ထက်မြတ်တာပါပဲ..ဒါပေမဲ့အချစ်နဲ့တော့ပျော့ပြောင်းသွားတဲ့ နွယ်ပင်လေးလိုပေါ့.."

"ဟား..ဟား..ကောကဖွဲ့နွဲ့တက်လိုက်တာ"

"အရင်ကလိုအစားမငမ်းတော့လို့နဲ့တူတယ်...ပန်းသီးလေးကနေပဲတောင့်ရှည်လေး ဖြစ်လာပြီ.."

"ဟီး..ဟုတ်လား..ဆော့ရအောင်..ရှင်းကော..မက်မွန်ပွင့်ချပ်လေးတွေမြေမခခင် အများဆုံးစုဆောင်းမိသူကအနိုင်.."

ပိုးသားဖိနပ်လေးကို ညီညီညာညာ ပင်စည်​ေ​ြခရင်းမှာချွတ်လို့ ဖြူဝင်းအိဖက်တဲ့ခြေဖဝါးပန်းနုရောင်ဟာ စိမ်းမြမြမြက်ခင်းစိ်မ်းပေါ်ကိုအခြေချကာ အပြေးအလွှားမက်မွန်ပွင့်ချပ်ကို လိုက်ဖမ်းနေသောလူငယ်လေး..လေအလွင့်နဲ့အတူ..ဆံနွယ်​ေတွဟာယိမ်းကလို့​ေနတယ်။မက်မွန်ပွင့်ချပ်​ေတွနဲ့အတူ ထိုလူငယ်လေးဟာအတူတူကခုန်​ေနသယောင်ယောင်...

သစ္စာနှောင်ကြိုး(completed)Where stories live. Discover now