-11-

557 30 82
                                    

(Eheheueheu hâlâ ben devam ediom askolar~ella)

*Medyayi ben koydumm~leay*^^

Az önce o bana yumruk mu atmıştı Hah aslında pekte sert değildi, seyirciler değişik seslerde bağırıyorlardı. Gerçi onlarada seyirci denirse, çoğu serseriydi resmen amk.
Yerime dümdüz gelip

"Sen az önce bana mı vurdun?"
Deyip elimi sıkmıştım.

"Yok ya, öyle elim çarptı sanırım. Ve sanırım bir kez daha elim çarpacak?"
Bu sefer karnıma dizini geçirmişti, lan karnım en hassas noktamdı. Yere sendelenmiştim, az da olsa birazcık sertti vuruşları. Fakat yılmayacaktım, ben ondan daha güçlüydüm.
Bunları düşünürken vücudumu yere yatırıp üstüme çıkmıştı.
Bağrışlar kesilmişti, şu an sadece bizim sesimiz duyulabilir hâle gelmişti. Suratıma yine ve yine bi' tane yumruk çakmıştı, dudağım patlamış gibiydi.
"Anlattıkları kadar da güçlü değilmişsin aslında Akiko."
Deyip ayağa kalkmıştı, neden bu kadar çabuk yere yığılmıştım? Aklım kaymıştı resmen.
Ayağa kalkar kalkmaz karnıma ayağını geçirmişti.
Ses hâlâ yoktu, alanda kimse dahi konuşmuyordu.
Kenara baktığımda Mikey'ler şaşkınlıkla bizi izliyordu ve Elina bağırarak.

"Aahh, Akiko. Küçükkende böyleydin, her zaman iki tekmeme yenilmişsindir."
Küçükken derken?

Yerde beni tekmelerken söylüyordu.
Gözlerimden yaş akmaya başladı, her yerim kan içindeydi.

Arkadan duyduğum şey Mikey'in
"Bu kadarı biraz fazla değil mi? Dövüşün bitmesi gerekiyordu."
Demesiyle kendimi sıkmıştım.
Fakat kimse siklememişti

Elina devam ediyordu
"Hele ki ailen, o kadar boş ki.
Resmen boş boşuna bu dünyaya gelmişsin. Küçüklük arkadaşlarını da adım gibi tanıyorum, Akemi, Hattori, Himeta, Haintai. Onlar ve abin olmasa sen bir hiçtin.
Ah pardon oruspu olan akemi ölmüştü zaten değilmi?"
Yanıma yeniden baktığımda abimin suratında şaşırmış bir ifade vardı.

Bu kızın tekmeleri ve yumrukları bir yerden tanıdık geliyordu ama,
"Dayanıksızsın Akiko."

Lan bu kız bu kız eskiden benle sürekli dalga geçen kişi değil miydi? Bu yüzden abim ona sert vurma demişti? Bu yüzden onla beni dövüştürüyorlardı? Ve ben bunu bilmiyordum öyle mi?

Bu sefer üstüme oturup tekrardan yumruk atmaya başladı, yavaş yavaş sinirlenmeye başlamıştım.

Resmen her yerim kan gölü olmuştu,
"Cidden abin de çok boş bi' insan ha."

Yeter, yeter. Artık dayanamayacağım, onu ciddiye almayıp vurmadıkça haddini aştı, sırf abim için vurmuyordum fakat bokunu çıkarttı.

Abim seslice bağırmıştı
"BU KADARI MİKEY'İN DEDİĞİ GİBİ ADİL DEĞİL HAKEM!" Demişti. Elina abimin dediğine gülmüştü.
Tekrardan büyük bir sessizlik oluştu, ve Mikey yerinden tam kalkıp gelecekti ki. Elina'nın son attığı yumruğu tutup ona çevirdim. Ve yavaşça ayağa kalkmaya başladım. Sinirden kuduracaktım.
"Abim.
Hakkında.
Kimse.
Tek kelime edemez."
Ayağa kalkarken ağzımdan bu sözler dökülmüştü. Sonunda kalktığımda kanlı elimle Elina'nın karnına bir yumruk geçirmiştim, "ve ayrıca ben hep güçlüydüm." Bana bakmaya çalışmıştı fakat
Saçını tutup tekme atmamla yere yapışmıştı, bu sefer cidden onu yıkmıştım? Aslında o güçlü değildi. Elina ayağa kalkamaya çalışırken.

Yakasından tutup yere attım. Ardından vücudunu düz şekile getirip suratına ayağımı basmaya başladım,
"Şimdi ise seni şuracıkta öldürmem için tek bi' sebep söyle Elina Soko."

𝑺𝑯𝑰̇𝑻𝑯𝑶𝑳𝑬 / Manjiro Sano Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin