HAYATIM BOYLE 10 NUMARA FORMA GİYMEM AMA 10 NUMARA (Arkadaslae keko degilim sariyo sarki)
Neyse baslıyomTAKEMİCHİ'NİN BAKIŞ AÇISINDAN
Hina ile cafe de oturup konuşuyorduk, ta ki Draken'in aramasına kadar telefonu açtığımda Akiko'nun fenalaşıp hastaneye kaldırıldığını söylemişti. Hina bunu yanımda duymuştu ve şok olmuştu, tabi kız bu tür şeylere alışık değil, bizim klasik Akiko'nun başına illa bir şey gelecek zaten.
Şu an hastanedeydik, resmen herkes ayaklanmıştı Toman'ın yarısı buradaydı ve AYKG...
Aykg çete üyeleri cidden korkunç görünüyordu, Akiko kadar sert bi kızın olacak çetesi. Normal bence
Hattori denen 1. Bölük lideri sinirden yerinde duramıyordu, Mitsuya birden şunları söyleyerek sessizliği bozdu
"Akiko'ya ne oldu Mikey? Yanında sen vardın ve geldiğimizden beri kimse tek kelime etmedi."Mikey suratını kaldırıp ters ters bize bakmaya başladı, tam cevap verecekken araya Kisaki girip
"Bayıldı kendisi, bu kadar küçük bir kız ve şu işlere karışıyor. Bence okul hayatına devam etmeli." Gözler hemen ona döndü ve Baji'kun birden"Akiko'nun suratına desene yarram bunları, bak bakayım karı sikecek sikin kalıyor mu?"
Mitsuya Baji'nin yanında gidip susturmaya çalışmıştı,
Mikey "susun bi amına koyayım, sizin derdiniz ne?"
Bende ortalığı zıvanadan indirmek için.
"İyileşecek bence sizde sakin olmalısınız" dedim"Sen susacak mısın Takemichi? Laf kalabalağını kes." Demişti Kisaki, aniden sinirle üstüme yürüyüp "bence toman'ın senden kurtulması gereken konular va-" Kisaki lafını tamamlayamamıştı. Çünkü birden odanın içinden Akiko fırlamıştı.
Mikey ile Akiko-san'ın gözleri buluşmuştu fakat Akiko sebepsizce taviz vermemişti ve önünde gördüğü Kisaki'yi tek yumruğuyla yere yapıştırmıştı.
AKİKO'NUN BAKIŞ AÇISINDAN
bir kaç saat öncesi; Yine yataklardaydım, en son hatırladığım Kisaki'nin geldiğiydi ve Mikey ile kavga ettiğimiz için bayılmam...
Hepsi onun suçu, üstüme çok fazla gelmişti. Tamam seviyorum fakat bu kadarı da fazla, ben Mikey'i sadece Kisaki hakkında uyarıyorum ve o bana bunları yapıyor. Şaka gibi ya, şaka gibi kafam biraz sersemdi sanırım Mikey'ler kapının önünde değildi, ses gelmiyordu çünkü telefonu elime alıp ekibimden birisini arayıp kıyafet vesaire getirmesini istemiştim, artık her hiç bir şey eskisi gibi olmayacaktı, onlar bunu istemişti.
Aradan yarım saat falan geçti ve istediğim şeyler getirmişti canım çetemin çevirmeni, Mikey'ler hâlâ yoktu kapının önünde diye biliyorum, çünkü odama gelindiğini görselerdi onlarda dalarlardı odaya. AYKG'dan getirttirdiğim adam gittikten sonra üstüme yeni kıyafetleri giyinip yatağa gerisin geri yattım ve üstümü örttüm, yaklaşık 1 saat uyuklama yapmışım orada. Doktorun odaya girmesiyle uyandım ve sanırım serum takmaya girmişti
Bana gülümseyip
"Akiko hanım umarım iyisi-"Lafının devamını getirmeden ayağa kalkıp tekmemi geçirmiştim ve ani bir çığlık atmıştı Allah'ın geri zekâlısı. Zaten sinirliydim amk. Telefonumu cebime atıp çıkacaktım ki odanın dışarısından Kisaki'nin Takemichi'yi azarlamasını duymuştum. Ne? Kim oluyor bu amk? Biraz köşede bekleyip konuştuklarını dinledim ve artık boğazıma gelen sinirimden kapıyı ani hızımla açmamla Mikey'le karşılaştım.
Umursamamaya çalışıp gözlerim Kisaki'yi aradı ve evet, önümdeydi. 2 Saniye bile beklemeden sert yumruğumu geçirmiştim bile
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑺𝑯𝑰̇𝑻𝑯𝑶𝑳𝑬 / Manjiro Sano
أدب نسائيSmut. başlangıç; 31 Mart 2022 𝚂𝚑ェ𝚝𝚑𝚘𝚕𝚎... 𝚈𝚊𝚗ェ𝚗𝚊 𝚐𝚎𝚕𝚎𝚖𝚎𝚖, 𝚑𝚊̂𝚕𝚒𝚖𝚍𝚎𝚗 𝚍𝚎 𝚊𝚗𝚕𝚊𝚖𝚊𝚣𝚜ェ𝚗... 𝙱𝚒𝚛 𝚔𝚊𝚍ェ𝚗 𝚌̧𝚎𝚝𝚎 𝚕𝚒𝚍𝚎𝚛𝚒 𝚖𝚒 𝚘𝚕𝚖𝚞𝚜̧? ᯾ 𝙰𝚋𝚒𝚗𝚒𝚗 𝚊𝚛𝚔𝚊𝚍𝚊𝚜̧ェ𝚗𝚊 𝚊̂𝚜̧ェ𝚔 𝚘𝚕𝚊𝚌�...