-6-

729 36 39
                                    

(Sa asko ben geldim~ella)

(Bir yerden sonrasını ben yazıyorum ya hep medya'daki şarkıyı dinleyerek yazdım. Sizde dinleyerek okuyabilirsiniz.~leay)

////

Mikey boşaldıktan sonra yanıma uzanmıştı, vajinam çok sızlıyordu.
Sanırım ilk'im olduğu içindir. Bende onun yanına uzanıp arkamı dönmüştüm, fazla uykum vardı. O an mikey üstümüzü kapatmıştı gerisini hatırlamıyordum.

/////

Gözlerime gelen ışıkla durdum

Sessizce "Sikeceğim sabah diye bir şey niye var be?" Demiştim.

Ve birden gözlerimi açmadan çıplak olduğumu farkettim. Ne? Dün gece neredeydim? Gözlerimi tek hamlede açıp yanıma dönmüştüm

"ANANI SEVSİNLER" sabahın köründe aniden bağırmıştım

"Dün. Mikey. Ben. Seks mi yapmıştık?"

Alkollüydüm ama yarım yarım hatırlıyordum. Tamam sakinim sakinim, niye bu çocuk dün izin verdi ki bana? Allah'ın salağı.

Yorganın altını azıcık açıp baktım, ve evet. Mikey de çıplaktı. Çok utanmıştım, sanırım bir daha insanların suratına bakamayacaktım. Ve canım fazlasıyla acıyordu, ayı köpek.

Ulan dün bana küsmemiş miydi bu amk? Velet diyorum velet. Utancımdan geri arkamı döndüm ve uyuma numarası yapmaya başladım.

"Boş yere numara yapma, biliyorum uyanık olduğunu"

Daha çok utanmıştım... üzerimi yorganla kapatıp bağdaş kurdum yanında ve
"Sikeceğim seni de amına, bi' sus yeter be"

"Dün ben seni sikmiştim am-"

Suratına tokat atmamla durmuştu, ve birden elimi tutup çekmişti. Yorgan göğüslerimden ayrılırken ne olduğunu bile anlamamıştım.

"NAPIYON LAN SAPIK VELET?"
Diye bağırmıştım.

"Ne sapıklığı? Dün bana yanaşan sendin"
Deyip umursamaz bir şekilde durmaya başlamıştı. Onun bu haline gülmeden edememiştim.

Ayağa birden kalkıp Mikey'in gözlerini kapatmıştım ardından hızlıca Mikey'in dolabından bi' eşofmanını ve T-shirt'ünü alıp odadan koşarak çıkmıştım, canım fazlasıyla acımıştı koşarken.

Kapının önünde hemen giyinip, geri odaya girmiştim. O da bu zaman diliminde üstünü giyinmişti. Oturup yanına gelmemi işaret etti.

Yanına geçip oturdum,
"Ne oldu, Mikey?"

Ciddileşip
"O çetenin lideri sen miydin? Ne olup bitiyor anlat bana."
Demişti.

"Şey... aslında bu bayağı uzun. Fakat anlatacağım."

Olan herşeyin gramına kadar ona anlatmıştım, Baji ile öpüşmem de içinde olacak şekilde. Çünkü güveniyordum.

"Anladım, fakat keşke bizi meraklandırmayıp bunu baştan söyleseydin ve"
Duraksamıştı, ne diyecekti? Sorar gözlerle ona bakmıştım.
"Bu çete daha da büyümeden AYKG'yı dağıtmanı istiyorum."

Ne? Hayır, bu dediği asla olmayacaktı. Ve o kimdi de bana bu şekilde emir veriyordu?

(SLMSLMSSLMSM BEN GELDİM TABİ O SMUTU YAZDIKTAN SONRA ÖLMÜŞTÜM AMA ELLA DİRİLTTİ BENİ NEYSE~leay)
Onun dediğini yapacak değildim.

"İstemiyorum, mikey."
Dedim.

Bana tehdit edici bir bakış attı ve
"Bu çeteyi dağıtmassan başına kim bilir neler gelir? Başına birşey gelsin istemiyorum. O çeteyi dağıt!
Benim fikrimi umursamasanda abin?
O da benim gibi düşünüyordur. İddiasına da girerim."
Dedi.

𝑺𝑯𝑰̇𝑻𝑯𝑶𝑳𝑬 / Manjiro Sano Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin