AÇIKLAMA

1.3K 95 24
                                    

Öncelikle belirtmek istiyorum ki elimde olmayan nedenlerden dolayı yeni bölümü atamadım.

Şu ana kadar yazdığım tüm bölümler wattpad tarafından silindi. Bugün 4. Ve özür manasında 5. Bölümü atmak için girdiğimde yayınlanan bölümler dışında diğerlerinin silindiğine şahit oldum. Saatlerdir ciddi manada ağlayarak 4. Bölümü yazıyorum ve yetiştiremiyorum. Sizlerden böyle bir aksilikle karşılacağımı düşünüp önlem alamadığım için özür diliyorum. Okuyucu sayımız azken benim yaptığımı şımarıklık olarak algılamayın diye açıklama yapma gereğinde bulundum.

Ek olarak bir sorunumuz daha var ki gelecek yeni bölümler hep düzenli olacak çünkü tam olarak birebir eski yazdığım şekilde yazmayıp değiştirerek yazma durumunda kaldım. Bu benim için hem zorlayıcı hem de üzücü bir durum. Sinirlerim gerçekten çok bozuk. Kül adlı kitabımdaki taslaklar dururken Baran Ağa kitabındaki taslaklarının hepsinin silinmesi gerçekten çok kötü oldu...

4. Bölümü yazdığım an atacağım... Sürekli girip yazmaya çalışıyorum hatta iftarda yemek yemeyip kitabı yetiştirmeye çalıştım ama şu an 6 bin küsür kelime yazabildim ki daha sına bile bağlamadım.

"Belirli kişiler okurken yaptığı şımarlık." veya

"Bu ne böyle? Yalan söyledi!" veya

"Okuyoruz, sevdik diye başımıza çıktı." demeyin diye açıklama yapıyorum bunu yeniden belirtmek istedim. Gerçekten elimde olmayan bir sebep bu... Bilseydim böyle olacağını kampta soru çözmeyip düzenlediğim an atardım...

Sizlerden tekrardan özür diliyorum ve gerçekten desteğinizi bekliyorum çünkü kendimi ciddi manada çok kötü hissediyorum... Tam olarak kitabım okunuyor diye sevinmeye başlamışken bunun bir nazar olduğunu düşünüyorum...

Tekrar tekrar kusura bakmayın... İyi akşamlar... Beni anlayacağınızı umduğum bir andayım ve şimdiden teşekkürler...

BARAN AĞAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin