4.

111 2 0
                                    


Yoongi pov.

Izašao sam iz te sobe . Ne volim ovaj podrum , ustvari nikad ga nisam ni voleo. Izlazim iz podruma i onda mi dolazi Yunji.
Yj (Yunji) : A gde si ti bio?
Ja: Šta hoćeš Yunji?
Yj: Namjoon je u kuhinji trebaš mu nešto.
Ja: Ok.

Krenuo sam ka kuhinji a ona je otišla svojim putem. U kuhinji sam video joona za laptopom i Jina kako kuva.
Ja: Šta trebaš Namjoon?
Nj: Jesi je ispitao nešto i jesi uradio onako kako smo se dogovorili?
Ja: Da. Zove se Evelin i ima 19 godina. To je sve.
Nj: A nešto o ljubičastim tigrovima?
Ja:Ništa. Izgleda da je isuviše samouverena pa misli da može da mi se obraća kako hoće.
Nj: Smiri se Yoongi znam da će ti se svideti.
Ja: Šta?!
Nj: Ona je savršena za tebe. Istraživao sam o njoj.
Ja: A zašto misliš da bismo nas dvoje bili zajedno?
Nj: Videćeš Yoongi, sve u svoje vreme.
Sa tim rečima se pokupio i otišao a ja sam Jinu odneo poslužavnik.
Jin: E super taman da mi pomogneš oko večere donesi mi ribu.
Pogledao sam u ribu i bila je užasno ljigava.
Ja: Wtf.
Jin: Šta si rekao???!
Zaboravio sam da ne voli da psujemo.
Ja: Mislio sam where's the fish .
Jin: Aha , misliš da ću da poveruje u to. Uf samo mi dodaj tu ribu i onda se gubi iz kuhinje. Uradio sam kako je rekao i otišao do dnevne sobe. Tamo su bili Yunji, Jungkook i Taehyung. Ova dvojica su kao i po običaju igrali igrice , a Yunji je gledala u mene kao da me želi nešto pitati. Otišao sam u svoju sobu i razmišljao o Evelin. Zašto je Namjoon tražio da je ostavim odvezanu i otključanu?

Evelin pov.

Budi me neka buka . Nalazim se na podu. Super. Čekaj malo, Yoongi me nije zavezao sinoć niti je zaključao vrata, ali zašto? Čula sam neke korake kako mi se približavaju i nisam imala vremena da ustanem, a i nisam mogla zbog bolova. Ova sedmorica su ušla u sobu i izgledali su zabrinuto.
Nj: Jin idi po medicinsku opremu i sačekaj nas u onoj sobi.
Jin je izašao napolje a Namjoon mi je prvi prišao.
Nj: Gde te boli?
Ja: Svuda.
Nj: Mogu li da vidim?
Samo sam klimnula glavom. On mi je polako podigao majicu i otkrio moja modra rebra i stomak. To mu se nije svideo. Ostali momci su bili zabrinuti čak i Yoongi.
Nj: Šta ti se desilo?
Ja: Neuspešna misija pa sam dobila kaznu.
Nj: Kakva misija i kakva kazna?
Pomogao mi je da sednem nazad na stolicu i čekao da počnem da pričam.
Ja: Pre nedelju dana sam imala misiju, pljačkali smo sef od Stray kids-a i nismo uspeli, zamalo su nas uhvatili. Kad smo se vratili u vilu Kuza nas je sačekao besan. Njegova najjača grupa ljudi nas je uhvatila i odvela u posebne sobe gde su nas mučili. Izgleda da sam ja još i najbolje prošla.
Momci su ostali bez teksta. Namjoon se okrenuo ka momcima i oni su samo klimnuli glavama.

Yoongi i Hoseok su me podigli i izveli iz podruma. Kuća im je bila velika i prelepa. Odveli su me u neku sobu u kojoj nas je Jin već čekao. Ova dvojica su izašli a Jin je počeo da vadi zavoje i neku kremu.
Jin: Sada ću da ti sredim te modrice, važi?
Samo sam klimnula glavom.
Jin: Uredu , podigni duks dokle misliš da se ne otkriva previše.
Samo sam skinula duks a on je bio iznenađen.
Jin: Mislio sam da se devojke stide.
Ja: Ja baš i ne, kada bi me tukli bila bi samo u šorcu i brusu pa sam navikla.
Jin: Izgledaš hrabriji nego što smo mislili.

Kad je Jin završio ostavio mi je kremu za modrice i ostavio me da se odmorim.


Love or Mafia Where stories live. Discover now