5.

107 2 0
                                    


Budi me neka buka, opet. Ustajem iz kreveta i gledam na sat 06:30. Uobičajeno vreme za ustajanje kod mafijaša. Odlazim do kupatila da obavim ličnu higijenu. Prvo sam se okupala, pa zatim sve ostalo. Momci su mi ostavili stvari od neke devojke mislim da se zove Yunji ili tako nešto. Obukla sam se i krenula da vežem rep , kad mi je neko pokucao na vrata.

Ja: Uđi.
XX: Dobro jutro, vidim već si ustala.
Okrenula sam se i ugledala neku devojku svetlo smeđe kose i plavih očiju.
Yj: Ja sam Yunji drago mi je. Namjoon me je poslao da se upoznamo i da ti pokažem kuću posle doručka.
Ja: Hvala. Ja sam Evelin.
Yj: Nadam se da ćemo se lepo slagati.
Ja: Da i ja.
Kad sam vezala kosu otišle smo da doručkujemo a za stolom su naravno već bili momci i još jedna devojka.
Yj: Dobro jutro.
Ja: Dobro jutro.
Neka neprijatna tišina je nastala kad su me oni videli. Pre par sekundi se Jungkook i Hoseok nisu pobili oko neke salate ili šta god da je to. Taehyung je zamalo zaspao, Jimin je nešto čačkao na telefonu, Namjoon i Yoongi su jeli ,a ta devojka je pričala nešto sa Jinom.
Svi su nas pozdravili i mi smo sele za sto. Neki momci su me odma počeli ispitivati kako sam. Ja sam im samo potvrdno odgovarala sa " dobro sam " i onda smo jeli. Momci su nešto međusobno pričali sa devojkama a ja sam ćutala ko da me nema.
Hs: Hej Evelin što ćutiš pričaj sa nama.

Bila sam zbunjena zbog ovoga i nisam znala o čemu da pričam, pa sam što pre završila sa doručkom i otišla i oprala svoje suđe. Nakon par minuta mi se pridružila i Yunji koja mi je odma pokazala kuću. Ispostavilo se da je Yoongijeva soba odma pored moje.
Namjoon me je zvao da dođem u sobu za sastanke i iskreno ne znam šta da očekujem.
Pokucala sam na vrata i čulo se jedno "uđi" pa sam ušla unutra. Pokazao mi je da sednem na stolicu i sela sam.
Nj: Evelin mislim da je vreme da porazgovaramo oko dosta stvari.
Ja: I ja to mislim. Šta te prvo zanima?
Nj: Što se mene tiče možeš da mi ispričaš celu tvoju priču od početka do kraja.
Ja: Uf dobro. Moj otac je najveći i najbogatiji mafijaš na svetu.
Nj: Veliki Teoden? Šališ se?
Ja : Ne šalim se . On mi je nažalost otac. Kad sam imala devet godina ubio je moju majku i doveo mene i mog brata ovde u Koreju.
Nj: Imaš brata?
Ja: Da. Čudno da ga ne znaš pošto ste ga zamalo ubili .
Nj: Vidi dosta smo mi ljudi zamalo ubili i ubili. Budi preciznija.
Ja: Makrus ili ti Sue Jong . To mu je korejsko ime.
Nj: Sve bolje i bolje vesti . Možeš li mi reći nešto još bolje.
Čovek se hvatao za glavu samo zbog dve informacije ,ali jbg šta sad nisam ja kriva sam je tražio.
Ja: Ne znam. Nakon što smo došli ovde ja sam završila kod ljubičastih tigrova. Oni su me trenirali i tukli kako bi postala jača i hrabrija. Bila sam Kuzina aj da kažem miljenica ali sve se promenilo kad sam napunila šesnaest godina. Postala sam tvrdoglavija , moje misije su propadale i bilo je mnogo kazni. Kunem ti se da ću ubiti svog oca kad budem ojačala moram da mu se osvetim za ubistvo moje majke. Majku mi je ubio nikad mu neću oprostiti, nikad.
Nj: Razumem te ali nije vreme za to ne još. Sad moram da smislim šta da radim sa tobom jer mogu da predpostavim da se tamo ne vraćaš .
Ja: Dobro predpostaljaš .
Nj: Uredu , pričaću sa momcima da ostaneš kod nas ali moraćeš proći obuku da dokažrš da si dostojna Bangtanove marame .
Ja: To mi je najmanji problem.

Samo se osmehnuo i reko da sam slobodna. Izašla sam iz sobe za sastanke i prva osoba na koju sam naletela bio baš on.

Love or Mafia Where stories live. Discover now