14.

79 2 0
                                    


Yoongi pov.

Izašao sam iz njene sobe i otišao u svoju. Da li sam ja ljut na nju. Mislim da ne bi bilo uredu da se ljutim na nju. Nije spremna, razumem ali me je nekako naljutila. Lego sam da spavam jer sutra rano ustajem. Čeka me teška misija. Nadam se da će sve biti uredu.

X pov.

Xx: Kuza šta ćemo sa ovom malom, kako ono beše... Evelin?
Kuza: Sačekaćemo pravi trenutak sutra i oteti je.
Xxx: Živu ili mrtvu?
Kuza: Živu idiote. Asur je želi živu.
Xx: Šta će mu ona?
Kuza: Šef je rekao da je dovedemo živu, a šta će mu ona nas ne interesuje.
XX: Upravu si Kuza vas netreba da interesuje to.
Kuza: Š-šefe.
Asur: Šta je Kuza što si se ukopao tu. Nije valjda da me se plašiš?
Kuza: Ne šefe samo vas nisam očekivao ovde.
Asur: Yoongi sutra ide na misiju. Želim da mi ga dovedete, a pre njega želim Evelin. Vas dvojica ćete okupiti još par ljudi i oteti Evelin, a ti Kuza sredi sve za Yoongija.
Kuza: Da šefe.
Asur: Povedi i Rokua sa sobom, trebaće ti.

Evelin pov.

Noć. Prelepa noć. Jako je kasno a ja sedim na terasi jer ne mogu da spavam. Huh šta me snađe. Odjednom mi neko dodirne rame. Znači živa sam iz kože iskočila. Okrećem se i ugledan pospanog Jimina.
Ja: Joj živu si me prepao.
Jimin: Šta radiš budna ovako kasno?
Ja: Probudila sam te?
Jimin: Pa svetlo me je probudilo, pošto mi je soba odmah iznad. Morao sam da vidim šta se dešava.
Ja: Aha. Izvini. Ne mogu da spavam.
Jimin: Što?
Ja: Imam neki loš predosećaj.
Jimin je duboko izdahnuo i seo pored tebe.
Jimin: Šta te muči?
Pogledala sam ga. Gledao me je i iščekivao moj odgovor.
Jimin: Ako nećeš sa Yoongijem da pričaš o svojim problemima, ja sam uvek tu.
Klimnula sam glavom. Skrenula sam pogled ka nebu. Jiminove reči su me uvukle u dobro razmišljanje. Da li imam probleme? Možda imam, možda nemam. Ne znam.
Jimin me je lagano zagrlio. Uzvratila sam mu.
Jimin: Hajde sad u krevet.
Ja: Jimin neću moći da zaspim.
Ustao je sa stolice i krenuo ka vratima, ali je zastao.
Jimin: Stariji sam trebala bi me poslušati. Hajde sad u krevet.
Bilo mi je mrsko poslušati ga, ali ipak jesam. Čekao je da prođemo pored njega kako bi bio siguran da ću otići u krevet. Ugasio je svetlo i zaključao vrata od terase. Zatim se za mnom uputio ka spratu. Pratio me je sve do moje sobe. Otvorila sam vrata od svoje sobe. Mrkli mrak.
Jimin: Laku noć mala.
Ja: Laku noć Jimin.
On je produžio u svoju sobu, a ja sam legla u krevet. Razmišljala sam o tome što mi je Jimin rekao. Mogla bih razgovarati sa njim ili Yoongijem o svemu. Pogledam na sat, 02:28 ujutro. Ne sećam se kad sam zadnji put ostala do ovako kasno budna. Polako me je umor uvukao u čudesnu zemlju koju mi nazivamo zemljom snova.

Love or Mafia Where stories live. Discover now