Yoongi pov.
Zvoni mi alarm na telefonu. Pet je ujutro. Nevoljno ustajem iz kreveta. Obavio sam sve u kupatilu i sad se trebam obući. Sve crno. Crne pantalone, crna majica, crna jakna i naravno fantomka. Izašao sam iz sobe i sišao u trpezariju u kojoj su već sedeli Namjoon, Jin i Hoseok. Jin i ja imamo neku važnu i tešku misiju, a Hoseok će nas odvesti do lokacije i ako bude potrebe uskočiti u pomoć.
Jin: Dobro jutro.
Ja: Jutro.
Seo sam za sto. Jin je ispred mene stavio tanjir sa sendvičima i šolju tople kafe.
Nj: Nadam se da ćeš da požurio sa tim.
Kao i uvek imam brz doručak. Dok sam ja jeo Namjoon nam je objašnjavao šta i kako trebamo da uradimo. Pažljivo sam pratio sve i shvatio šta radimo. Kad nam je Namjoon sve pokazao i objasnio ustali smo od stola i otišli. Išli smo Hoseokovim autom. Ubrzo smo stigli na lokaciju. Mesto je izgledalo kao neki zatvoren muzej. Jin i ja smo polako i pažljivo ušli unutra. Morali smo da nađemo neku statuu u kojoj je bio neki važan flešbek. Pretražili smo po muzeja i nismo je našli. Ušli smo u jednu prostoriju i odmah sam je ugledao. Pokazao sam Jinu na statuu da proverim da li je to sigurno ona. Jin je potvrdno klimnuo glavom. Krenuli smo ka njoj. Kad sam je uzeo u ruke čula se pucnjava. Jin i ja smo se brzo sakrili. Ubrzo su u sobu ušli Ljubičasti tigrovi. Polako su nas opkolili. Bilo ih je najmanje dvadesetorica, a nas samo dvojica. Jin i ja smo počeli da pucano na njih ali bilo je beznadežno. Kad sam uvideo način za beg dao sam statuu Jinu i pokazao mu kuda da beži. Jin je odbijao da ode bez mene ali sam ga nekako ubedio da ode do Hoseoka i da odnese statuu Namjoonu. Verovao sam da će poslati pojačanje. Jin je uspeo da pobegne a mene su uhvatili.
Xx: Yoongi pa dugo se nismo videli.
Mrzim ovaj glas. Nikad ga nisam voleo. Na svetlo je izašao on. Kuza. Jedan od vođa Ljubičastih tigrova.
Kuza: Drago mi je što te vidim. Jedva čekam da se nas četvoro družimo.
Ja: Koje četvoro?
Kuza: Hahahaha... Pa ja, Asur, ti i naravno mala Evelin.
Kad je rekao Evelin uplašio sam se.
Ja: Šta će vam Evelin?
Kuza: Huh pa ta mala je idaljen naš član. Nisi znao? A i treba da dobije neke batine za neuspešnu misiju zar ne Roku?
Pogledao je u nekog dečka. Pogledao sam u njega. Bio mi je isuviše poznat. Shvatam. On je onaj klinac što je bio sa Evelin kad su nam pljačkali sef. Uspeo je da nam pobegne. Kuza se počeo smejati.
Kuza: Lepo je što se je ostavili samu kod kuće.
Da, naravno. Tae i Jungkook su otišli u Daegu po neko oružje, Yunji i Sena su otišle kod neke žene, a Namjoon je verovatno otišao kod Bang Chana, što znači da su Rio i Evelin same kući. Kuza se počeo smejati. Osetio sam jak udarac u glavu i sve je postalo crno.Evelin pov.
Budi me sunce. Polako ustajem iz kreveta. Pogledam na sat i shvatim da je pola deset. Odem do kupatila i obavim sve što trebam pa se presvučem. Sišla sam dole i otišla u dnevni u kome nije bilo nikoga. Čudno. Otišla sam do kuhinje i tu zatekla Rio kako pravi palačinke.
Ja: Dobro jutro Rio.
Rio: O ustala si. Dobro jutro i tebi.
Ja: Rio gde su svi?
Rio: Hm.. Namjoon je otišao do Bangchana, Tae i Jungkook su otišli u Daegu po oružje, Yunji i Sena su otišle do gospođe Shu, a Jin,Hoseok i Yoongi su na misiji.
Ja: Aha.
Rio: Hajde sad pomozi mi oko ovih palačinki neće se same ispeći.
Ja: Uredu.
I tako smo ispekle sve palačinke i sele da jedemo. Jele smo i pričale kad smo odjednom sa sprata čule neku buku. Pogledale smo se.
Rio: Da nazovemo nekoga da dođe?
Ja: Mislim da nema potrebe možda je samo promaja.
Rio je shvatila da se šalim. Ustala sam od stola i otišla u dnevni boravak. Iz jedne fioke sam izvadila dva pištolja jedan za mene drugi za Rio. Rio nije bila baš vešta sa oružjem ali je bila odlična u medicini. Pozvala sam Namjoona.Poziv
Namjoon: Da Evelin?
Ja: Namjoon, Rio i ja smo čule neku buku na spratu. Mislimo da je neko u kući.
Namjoon: Uredu, uzmi ključ od crnog BMW-a i idite iz kuće. Dođite kod Bang Chana.
Ja: Uredu.
Namjoon: Poslaću par ljudi, ali morate biti brze.
Ja: Važi, krećemo i pošalji adresu.
Namjoon: Već jesam.
Kraj poziva.
YOU ARE READING
Love or Mafia
FanfictionDa li vam je ikada bilo dosta da vas ljudi ostavljaju po strani ? Da li ste nekada sami prolazili kroz pakao ? Da li ste izgubili poverenje u ljude koje ste voleli , ljude koji su vas ostavili da umrete? E pa ovo je priča o jednoj devojci Evelin, ko...