9.

89 2 2
                                    


Sedela sam pored Yunji i gledala šta radi. Pažnju mi je omeo sat koji je otkucao 16:30. Momci su se u tom trenutku zaustavili, pogledali se i raspremili sve veoma brzo. Otišli su na sprat verovatno u svoje sobe. Iz misli me teže Yunji.
Yj: Imaju misiju. Nas dve ostajemo same sa Rio. Za pravo čudo ide čak i Namjoon sa njima, mora da je nešto ozbiljno.
Ja: Verovatno. Misliš li da bi im trebale pomoći?
Yg: Ako budemo zvali da, do tad ostajete ovde. Ne želimo da se povredite.
Ugledale smo momke kako stoje na vratima. Kad su se pre spremili?
Nj: Ne brinite idemo na jednostavnu misiju.
Yj: Kad se vraćate?
Hs: Do dva, ako sve bude išlo po planu.
Ja: Uredu, srećno.
Momci su polako izlazili. Yoongi je izlazio poslednji. Pre nego što je izašao pogledao me je i osmehnuo se, zatim je izašao. To valjda znači da se ne moramo brinuti.

Vreme je prolazilo, Yunji i ja smo sedele u trpezariji i večerale. Pola devet je. Ubrzo nam se i Rio pridružila pa smo pričale i bolje se upoznale. Nakon večere smo otišle svaka u svoju sobu. Odlučila sam da malo izađem na balkon i uživam u noćnom nebu i svežem vazduhu. Razmišljala sam samo o Yoongiju. Nije mi izlazio iz glave. Ali zašto da li se nešto loše desilo ili će se desiti? Pojavio mi se jak bol u glavi. Izgleda da večeras neću mirno spavati. Ušla sam u sobu i legla da spavam.

Yoongi pov.

Stigli smo na tu žurku i ušli u dvorište gde je bilo puno ljudi. Namjoon nam je kroz bubicu rekao kud bismo trebali ići i kad da odemo po fascikli. Momci su se prihvatili alkohola i pričali sa nekim devojkama kako nebi bili sumnjivi. Posmatrao sam sve i primetio neku devojku kako mi se približava. Bila mi je odnekud poznata, ali se nisam mogao setiti odakle.
XX: Zdravo Yoongi. Dugo se nismo videli.
Kad je to rekla odma sam shvatio ko je.
El (Elena): Nisam vas očekivala ovde. Trebate nešto ili ste došli samo na žurku?
Elena. Elena je brineta sa smeđim očima. Koristi englesko ime koje je slično njenom korejskom. Njeno korejsko ime je Kim Nelen. Inače ona je Jinova mlađa sestra koja je bila u lepoj vezi sa Taeom ali su se zbog svojih poslova morali rastati. Kad kažem poslova mislim na to da je Tae mafijaš, a ona, pa ne znam ni ja sam šta. U svakom slučaju bilo smo bliski prijatelji, mislim i sad smo prijatelji ali smo pre dve godine izgubili kontakt i od ta je nismo videli.
Ja: Što si ti ovde Elena?
El: Pa znaš obavljam neke poslove. A što ste vi ovde?
Ja: Iz istih razloga, posao.
El: Shvatam. Treba vam fascikla, zar ne?
Ja: Kako znaš?
El: Predpostavila sam . Sačekaj tu doneću ti je, ako želiš.
Odjednom mi se Namjoon javio kroz bubicu.
Nj: Yoongi pođi sa njom i idi po tu fascikli pa da možemo ići kući. Devojke nas čekaju.
Kad je to rekao odma sam pomislio na Evelin.
Ja: Dobro, idemo onda.
Samo se nadam da ovo nije neka zamka.

Nakon deset minuta došli smo do te kancelarije i uzeli tu prokletu fasciklu, zbog koje može nastradati ceo svet. Mislio sam da je to to ali kad sam krenuo izlaziti iz kancelarije čula se pucnjava u dvorištu. Brzo sam sišao dole i video o čemu je reč. Neki lik je bio mrtav, devojke i mladići su bežali i neki likovu sa famtomkama na licu. Krenuli su ka meni. Namjoon mi se javio kroz bubicu i odma sam otrčao do svog auta. Seo sam u auto i upalio ga. Uskoro su mi Jungkook i Namjoon zajedno dotrčali do auta i brzo uskočili u njega. Ostali momci su već bili u autima pa smo krenuli kući ludom vožnjom. Oni likovi su nas jurili po celom gradu dok nisu odustali.

Bilo je oko jedan ujutro kad smo stigli u vilu. Nije bilo žive duše. Predpostavilai smo da su devojke otišle na spavanje pa smo Jungkook i ja otišli da ih proverimo. I zaista Rio i Yunji su spavale prilično mirno, dok je Evelin imala loše snove. Otišao sam u trpezariju gde me je dočekao pun tanjir hrane i odma sam seo da jedem. Ubrzo su i ostali momci došli te smo u tišini jeli kako ne bismo probudili devojke. Posle jela je svako otišao u svoju sobu.

Ja sam odma otišao da se istuširam. Kad sam završio sve što sam imao lego sam u krevet, i taman da zaspim kad sam čuo neke jecaje. Prvo sam mislio da mi se pričinjava, ali sam na kraju shvatio da ti jecaji dolaze i Evelinine sobe. Ušao sam u njenu sobu i imao šta da vidim. Nemirno je spavala. Odlučio sam da legnem pored nje kako bi joj barem malo pomogao. Brzo sam zaspao ali me je ubrzo probudio neki vrisak.

Love or Mafia Where stories live. Discover now