Evelin pov.
Budim se, polako trljam oči. Pokušala sam da se okrenem ali su me neke dve ruke stisnule. Okrenula sam se i ugledala Yoongija kako gleda u mene. Nisam znala šta da mu kažem. Da li je jedno hvala dovoljno? Razmišljala sam šta i kako da mu kažem ali je on prvi započeo sa konverzacijom.
Yg: Dobro jutro.
Ja: Em, dobro jutro.
Yg: Jesi lepše spavala od onoga sinoć?
Ja: Da, da jesam. Hvala ti.
Gledao me je sa nekom željom, želeo je nešto a ubrzo sam shvatila i šta.Njegov pogled je lutao po mom licu i uvek bi zastao na mojim usnama. Približio mi se. Posmatrao je svaki moj pokret. Krenu je da me poljubi ali ga je zaustavilo kucanje na vratima.
Yoongi pov.
Mrzovoljno sam se odvojio od nje i ustao iz kreveta. Otišao sam do vrata, okrenuo se ka njoj a ona se namestila kao da još uvek spava. Otvorio sam vrata i video Jungkooka, Jimina i Taehyunga.
Th: Jeste ustali? Evelin mora na malu obuku.
Yg: Što?
Jk: Namjoon je rekao da mora da proveri neke njene veštine pre sutrašnje misije.
Jm: A kako mi vidimo vi još uvek spavate.
Yg: Znate li koliko je sati?
Jk: Poprilično sam siguran da je 08:35h, zašto pitaš?
Okrenuo sam se ka noćnom stočiću na kom je bio digitalni sat. Za pravo čudo Jungkook je bio upravu 08:35 ujutro.
Yg: Uredu, dolazimo za deset minuta.
Krenuo sam da zatvorim vrata, ali me je Jungkookova šala zaustavila.
Jk: Nemojte dugo.😆
Prevrnuo sam očima i zatvorio vrata. Stavio sam ruku na vrata i počeo da razmišljam šta da kažem Evelin. Iz razmišljanja su me trgle dve ruke s leđa. Okrenuo sam se i ugledao njene lepe zelene oči. Lagano sam je okrenuo i probio uz zid pazeći da je ne povredim. Nije se bunila, čekala je moj sledeći potez. Lagano sam se spustio do njenog lica. Tražio sam njenu dozvolu za taj željeni poljubac, i dobio sam je. Samo je klimnula glavom i lagano sam je počeo ljubiti. Uzvratila mi je par puta. Nakon nekoliko poljubaca odvojila nas je. Zbunjeni sam je gledao.
Ev: Moramo da idemo.————————————————————
Zdravo društvo, evo još jednog dela. Desio se mali preokret ovde. Nadam se da uživate.Od sad neću stavljati naslove jer više nemam ideje za njih tkd. Ne zaboravite da ostavite komentar, ukoliko vam se sviđa priča ili ako imate pitanje ili predlog slobodno pišite, i vote. Byeeeee ❤️
YOU ARE READING
Love or Mafia
FanfictionDa li vam je ikada bilo dosta da vas ljudi ostavljaju po strani ? Da li ste nekada sami prolazili kroz pakao ? Da li ste izgubili poverenje u ljude koje ste voleli , ljude koji su vas ostavili da umrete? E pa ovo je priča o jednoj devojci Evelin, ko...