12.

85 1 0
                                    


Evelin pov.

Bilo mi je žao što sam morala da prekine taj prelepi trenutak. On je samo klimnuo glavom i izašao iz moje sobe. Otišla sam do kupatila da obavim jutarnju higijenu. Nakon toga sam otišla do ormara i izabrala neke sportske helanke i majicu, koje su se ne znam ni ja kojim čudom stvorile tu. Obukla sam se i očešljala. Izašla sam iz sobe i u hodniku videla Jungkooka i Yunji kako se drže za ruke. Kad su me videli brzo su se odvojili. Nasmejala sam se na to, Jungkook mi je prišao.
Jk: Uf, da što se tiče ovoga nemoj nikome reći, molim te.
Ja: Ne brinite neću nikome reći.
Yj: Da, nebi mi bilo prijatno da svi znaju za nas.
Ja: E znači ništa nisam videla i ništa ne znam.😉
Yj: Hvala.☺️
Jk: Hvala.😌
Ja: Idemo. Gladna sam ko vuk.
Jk: I ja.
Yj: Kook ti si stalno gladan.
Na to smo se svi nasmejali i sišli dole. U trpezariji su nas svi već čekali. Seli smo na svoja mesta i počeli sa jelom. Momci su nešto pričali oko nekih zadataka, a mi devojke smo pričale o mojoj maloj "obuci".
Stalno su spominjali neku devojku. Nisam je još upoznala pa nisam znala ko je ona. Kad su se setile toga brzo su promenile temu. Izgleda da ću uskoro sama saznati.

Završili smo sa doručkom, oprali suđe i otišli u salu za trening ili vama poznatu više kao teretana. Došli smo do boksa u kom su bili neki lik i neka devojka. Predpostavljam da je to ona o kojoj su mi Rio i Yunji pričale. Nisam bila baš nešto smirena dok sam gledala kako ona baca tog lika po boksu. Au izgleda da će me slomiti.😐 Namjoon me je izvukao iz razmišljanja.
Nj: Sena nadam se da ste završili.
Sn: S njim jesam.
Kad je to rekla pogledala me je. Imala je ubilački pogled. Nije me uplašila. Mislim ono znam i ja da se borim. Imam crni pojas u tekvondu tkd.
Nj: Dobro. Ovako, Evelin prvi deo tvoje obuke je se boriš sa Senom, drugi deo su fizičke vežbe i treći i poslednji oružje. Na kraju borbe sa Senom ćemo odlučiti da li da nastaviš obuku ili ne. Ako odlučimo da ne nastavljaš to je to ideš dalje svojim putem.
Kad je to rekao pomislila sam da se šali, ali se nije šalio. Ako ne uspem moram da odem što znači da ih više neću videti posebno Yoongija. Kako ću onda da ubijem oca ako nemam njih? Kao i uvek neko mora da me prekine u razmišljanju, a ovaj put je to bila Sena.
Sn: Ajde dolazi ovamo, osim ako se ne bojiš.
Nasmejala se. Pomalo me je nerviralo pa sam samo ušla u boks bez i jedne reči. Posmatrala me je kao i ja nju. Dugo smo se gledale ali je to prekinuo Jungkook.
Jk: Hoćete li početi? Nemamo ceo dan.
Skrenula sam pogled ka njima i shvatila da je to bila velika greška. Kako sam skrenula pogled sa nje ona me je napala. Dobro je pa imam brze i dobre reflekse pa sam je izbegla.
Sn: Znaš trebala bi se koncentrisati na mene a ne na njih.
Ja: Dosta sam skoncentrisana ako ne vidiš.
Brzo sam se okrenula i udarila je u levo koleno. Povukla se nazad. Na njenom licu sam videla osećaj bola.
Ja: Izgleda da imaš slabu tačku.
Sn: Možda imam, ali i ja znam tvoju.
Neverovatno brzo me je udarila u stomak. To je bolelo. Moja slaba tačka je uvek bio stomak. Sena je krenula da me udari ali sam se izmakra i nogom je od pozadi udarila tačno kod kolena. Pala je dole. Pokušala je ustati nekoliko puta ali joj nije išlo. Prišla sam joj i polako joj izmasirala taj deo. Kad sam završila pomogla sam joj da ustane i uspela je.
Sn: Nisi loša.
Ja: Nisi ni ti.
Sn: Namjoon pusti je dalje, zaslužila je.
Momci su se pogledali i Namjoon je počeo govoriti:
Nj: Uredu, Evelin bila si odlična svak čast. Prelazimo na drugi deo fizičke vežbe.

Otišli smo kod sprava za vežbanje. Prvo sam trčala na traci, pa radila sklekove, trbušnjake i zgibove, zatim podizala neke tegove itd...
Kad smo konačno završili Namjoon je rekao da je zadovoljan pa smo otišli u sobu za pucanje ili streljanu.

Prvo sam pucala sa pištoljima i momci su bili oduševljeni, jer sam mete pogađala pravo u centar. Nakon pištolja pucala sam sa puškama, a rezultat je bio isti.
Namjoon mi je rekao:
Nj: Vidi Evelin bilo je i dobro ali i loše. Nažalost si pala. Moraćeš da ideš dalje svojim putem žao mi je.
Bila sam šokirana njegovim rečima ali...

————————————————————
Zdravo svima. Nije me bilo ovih par dana zbog praznika. Sutra krećem u školu pa nznm koliko ću često pisati pošto se spremam i za ekskurziju i za pismene provere itd... U svakom slučaju trudiću se da što češće pišem. Byeeeee ❤️

Love or Mafia Where stories live. Discover now