8.

90 4 5
                                    

Evelin pov.

Namjoon me je zvao u sobu za sastanke. Mogla sam da predpostavim da je reč o onom takozvanom "testu" i bila sam upravu .
Nj: Ovako, pričao sam sa ekipom i složili su se da te primimo u grupu. Ali ako uspešno uradiš misiju.
Ja: Kakvu misiju?
Nj: Za dva dana ćeš sa Yunji ići u Busan da proverite šta da li je sve uredu sa isporukom oružja.
Ja: To je sve ? Očekivala sam nešto uzbudljivije.
Nj: Ne brini se biće uzbudljivo veruj mi.
Sa tim rečima je samo izašao iz sobe za sastanke. Odma sam dobila onaj čudan osećaj koji mi govori da će se nešto loše desiti. Otišla sam u dnevnu sobu gde sam zatekla Jungkooka i Taehyunga kako igraju igrice, Jimina kako im govori kuda da idu i šta da rade, Hoseoka kako sluša muziku, Yunji kako gleda nešto na laptopu i naravno Yoongija koji gleda TV. Niko me nije primetio osim Yunji kad sam sela pored nje.
Ja: Šta radiš Yunji?
Yj: Ma pokušavam da uđem u CIA al mi ne ide.
Ja: Mogu li?
Klimnula je glavom i ga čas sam ušla u CIA bazu.
Ja: Izvoli.
Yj: Vau, hvala nisam znala da si vešta u hakovanju.
Ja: Dosta toga vi još ne znate o meni.

Kad sam to rekla čudno me je pogledala kao i momci koji su bili tu. Samo sam se nasmešila i otišla u kuhinju. Tu su bili Namjoon i Jin. Jin je kuvao ručak a Namjoon je radio nešto na laptopu.
Ja: Namjoon šta misliš da će ljubičasti tigrovi uraditi kad me budu videli?
Nj: Ne brini se za njih sve je rešeno.
Ja: Ali kako si?
Nj: Taj dan kad smo te doveli ovde poslali su nam poruku da im više ne trebaš i da s tobom radimo šta želimo.
Ja: Jesi siguran da to nije zamka?
Nj: Evelin ne brini imaš šest momaka koji će te štititi i jednog koji će te o svemu obaveštavati. A kao što vidim imaćeš i jednu devojku koja će te takođe štiti. Znaš preporučujem ti da se upoznaš sa Rio ona će se dobro slagati sa tobom.
Ja: Rio je verovatno ona devojka što je pričala sa Jinom za vreme doručka, jel da?
Nj: Baš tako.
Nasmejala sam se, a on mi je uzvratio osmeh. Otišla sam nazad u dnevnu sobu i sela do Yunji. Bila je nervozna, predpostavljam da joj nešto baš i ne ide to hakovanje.

------------------------------------------------------------------
Zdravo svima, nadam se da vam se sviđa moj priča. Ovo je moja prva priča pa neke stvari neće biti baš najbolje. Ako vam se sviđa priča ostavite komentar i vote. Trudiću se da pišem što češće mogu ali me školske obaveze sprečavaju. I izvinjavam se zbog gramatičkih grešaka. I ako neko želi da ga ubacim u priču neka napiše u komentaru ime lika, izgled, karakter i mesto gde želi da se nalazi , pa ću, ako uspem, ubaciti i vas u priču. Uživajte byeeee ❤️

Love or Mafia Where stories live. Discover now