Witam!
Kilka słów wprowadzenia. W tej części znajduję się rozpiska, z kim będą robione one-shot'y + krótki prolog, o czym będzie. Spis będzie podzielony prawdopodobnie na 2-3 części. Zostaną one odsłonięte/napisane/zaktualizowane w momencie, gdy wszystkie postacie z cz. 1 zostaną napisane. Pomysł powstał, w razie gdybym w międzyczasie dostała inspiracje na opowiadania z innymi graczami. Gdyby zainteresowanie shot'ami było małe, ktoś kto dotrwa do końca będzie mieć do przeczytania chociaż 10 chłopców.
Specjalnie stworzyłam ten chapter, ponieważ wiem jaką irytację może wzbudzać wchodzenie w rozdziały, które nie są opisane, tym samym nabijając wyświetleń. Jest to ukłon w waszą stronę, by cieszyć się czytaniem osób, które was interesują. Mam nadzieję, że spodobają wam się historie i cóż ... zapraszam!
CZĘŚĆ 1.
1.〘 Każdy jest piękny 〙› Tōru Oikawa
➥ [T.I] [T.N] jest dziewczyną, różniącą się od jej rówieśniczek. Cierpiąca na Zespół Cushinga, nieśmiała, niepewna, chcąca być taka jak inne, spotyka na swojej drodze chłopaka, który uświadamia jej, że potrafi być piękna.
2.〘 Fanboy nr 1 〙› Tobio Kageyama
➥ [T.I] [T.N] jest wschodzącą gwiazdą sportu. Niestety, jej wymagania względem drużyny, sprawiają, że w najważniejszym momencie jej życia, zostaje sama. Tobio Kageyama jako jej fan, staje nie niepopisanym wsparciem i ... kimś więcej.
3.〘 Uśmiechnij się do mnie 〙› Wakatoshi Ushijima
➥ [T.I] [T.N] stara się ze wszystkich sił sprostać wymaganiom rodziców. Bezwzględnie posłuszna, zapomina, że życie to nie tylko obowiązki. Na swojej drodze spotyka chłopaka, który zgadza się grać jej narzeczonego. Chłopak za bardzo wczuwając się w rolę, pragnie ją poślubić naprawdę.
4.〘 Hanahaki 〙› Satori Tendō ⚠️
➥ [T.I] [T.N] pewnego dnia pomaga chłopakowi, który jest gnębiony przez innych. Od tego czasu staje się jego obiektem westchnień. Po nie udanych próbach zbliżenia się, Satori zaczyna cierpieć na pewną chorobę, która zaczyna wyniszczać go od środka.
5.〘 Wściekły z miłości 〙› Kentarō Kyōtani
➥ [T.I] [T.N] jest dziewczyną, która pewnego dnia, skrycie obserwując swojego crush'a, zostaje przyłapana przez przechodzącego obok chłopaka. Z czasem pomaga jej zdobyć względy jej obiektu westchnień, ale w międzyczasie sam zaczyna darzyć ją silnym uczuciem.
6.〘 Rywalizacja poza boiskiem 〙› Daichi Sawamura
➥ [T.I] [T.N] od jakiegoś czasu jest mocno zadurzona w swoim bliskim znajomym. Niestety, chłopak wydaje się nie zauważyć tego, że [T.I] i Michimiya zaczynają zwracać na niego coraz większą uwagę. Na szczęście obserwujący rywalizację Suga stara się pomóc [T.N].
7.〘 Ostatnia scena 〙› Yū Nishinoya
➥ [T.I] [T.N] jest początkującą aktorką w teatrze. W dniu jej premiery, każdy zainteresowany mógł zobaczyć jej występ. Mimo darmowych wejściówek, sala była niemal pusta. Niespodziewanie na widownię wchodzi zmoknięty siatkarz, który chowając się przed burzą, postanowił obejrzeć spektakl.
8.〘 Jak pies z kotem 〙› Kōshi Sugawara
➥ [T.I] [T.N] jest porównywana do kota. Chodzi własnymi ścieżkami i nie utrzymuje bliskich stosunków z innymi. Suga jest porównywany do psa, który stara się poprawić humor i wiernie podąża za swoimi bliskimi. Pewnego popołudnia ich wzrok się spotyka i zaczyna się ich podróż po swoich światach.
9.〘 Męska solidarność 〙› Asahi Azumane
➥ [T.I] [T.N] jest kuzynką pewnego Libero z Karasuno. Aktywnie uczestnicząc w życiu szkolnym i w kółku muzycznym nie zarejestrowała, że stała się obiektem westchnień pewnego siatkarza, który stara się zbliżyć do dziewczyny, na wszelakie sposoby. Na szczęście nie jest sam, gdyż zatroskani przyjaciele starają się pomóc mu ze wszystkich sił.
10.〘 Pokora 〙› Rintarō Suna
➥[T.I] [T.N] od zawsze miała to czego chciała. Była typową córeczką tatusia, która otrzymuje od niego wszystko czego sobie zapragnie. Dziewczyna nigdy nie sądziła, że jej życie będzie rozpadać się jak wieża z kart. Nie wiedziała, że podczas swojej przemiany spotka swoją miłość.
CZĘŚĆ 2. [W TOKU...]
11. 〘 Całuśna budka 〙› Yūji Terushima
➥ [T.I] wraz z dziewczętami postanowiły zorganizować kilka atrakcji na Biały Dzień. Niespodziewanie [T.N] zostaje wciągnięta do obsługiwania całuśnej budki. Wszystko byłoby w porządku, gdyby jej klientem nie okazał się były przyjaciel.
12. 〘 Randki.pl 〙› Takanobu Aone
➥ [T.I] mimo swojego wieku nie miała nigdy chłopaka. Postanawia zainstalować aplikacje randkową, która ma pomóc jej znaleźć swoją sympatię. Pewnego razu łączy się w parę z chłopakiem, którym jest siatkarz. On zakochując się w jej charakterze postanawia się ujawnić.
CZYTASZ
| Special selfhood | - Haikyu!! One-shot'y
NezařaditelnéKrótki opis, o czym będzie one shot + dużo postaci!