9- Yine beraberiz ^^

524 38 9
                                    

Kadın ( Sultan Teyze ) gelmiş 60 - 70 yaşına hala milleti gözetliyor yaa , diye söylenerek kapıyı kapattım ama kapıyı kapatmamla Duru hariç hepimiz gülmeye başladık . Duruda zaten anlamadığı için gülemez dicemde oda bizi görünce gülmeye başladı .

- Yemek hazır mı kurt gibi açız .

- Kerem yuh daha yeni geldiniz zaten pizzalar poşette sen hazır mı diyosun yuh artık yuh ..

- Tamam tamam hemen pişirin yaa açlıktan ölücem galiba .

- Ben sana kıyamam , sakın ölme sen , diye Duru Kereme sarıldı . Bir duygusallık bir duygusallık aboovv .

Pizzaları fırında pişirdikten sonra tabaklara koyup servis yaptık içicekleride bardaklara koyduktan sonra yemeğe başladık .

- Kerem yavaş ye kuzi bu ne yaa miğdemi bulandırdın öküzz .

- Mmh çohsell .

- Afiyet olsunda tipe bak yaa hahahah sanki 1 yıldır aç kurt gibi .

- Öyleyim tabi , saat 3 ten beri açım ben tamam mı ?

- Oha cidden 1 yıl olmuş ya lan .

Aramızda dalga geçip gülerken yemeği çoktan bitirmiştik . Duruyla ben mutfakta cipsleri kaseye koyduktan sonra içecekleri de alıp salona geçtik . Beyler çoktan filmi ayarlamış bile .

Kerem her zamanki gibi Durunun yanına oturdu . Dorukta benim yanıma oturdu . Filmi başlattıktan sonra yerime oturup izlemeye başladım.

Doruk hiç beklenmedik bi hareketle belimden tutup beni kendine çekti . Başımı omzuna yaslayıp izlemeye devam etti . Tamam çok güzel bi davranış filanda bari bi suratıma baksaydın öküz . Sanki zorla beni kendine çek ve sar dedik .

" - Doruk ben sana aşığım . Öyle tip tip suratıma baktı sadece baktı .

- Bişey demicek misin ?

- B-ben ne diyebilirim ki .

- Teşekkür ederim seninle gerçekten çok güzel anılarım oldu daha yeni gelmene rağmen aramızda hiç kötü olmadı sen biraz dengesizlikler yaptın ama artık bi önemi yok , ben gitsem iyi olur .

- Mercan , diyerek kolumdan tutup beni kendine döndürdü . Yüzlerimiz arasında 5 cm bile yoktu o kadar yakındık ki , gözlerini gözlerimden ayırıp dudaklarıma kaydırdı . "

- Mercann !!

- N-ne b-ben y-yani .

- İyi misin ?

- N-nasıl ya ?

- Filmi izlerken uyuya kalmışsın galiba yine rüya görüyordun biraz kendi kendine mırıldandın bende merak edip uyandırdım .

- Rüyamı oh bee , rahatladım .

- Ne gördün ki ?

- H-hiç kabus yaa .

- Peki .

- Saat kaç ?

- 2 : 37 .

- Bu saatten sonrada uyuyamamda off , Allah'tan yarın Pazar .

- İstersen biraz bahçeye çıkalım açılırsın ?

- Hiç fena olmaz aslında , ikimizde koltuktan kalkıp arka bahçeye çıktık .

- Doruk ?

- Efendim ?

- Biz şimdi sevgiliyiz ya yani oyunculuk .

Yine Mi Sen ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin