Okul çıkışı hepimiz toplanıp otoparka doğru ilerledik.Alışveriş merkezine gelir gelmez hepimiz karaoke salonuna koştuk.Bildiğin koştuk ben koşarken tabi yine biyere takılıp düşünce saolsun Batucum bana yardım etti.Batuda olmasa napcam . Karaoke salonuna girince " ilk ben " diye cırladım.İtiraz bile etmediler galiba şarkı filan seçicekler Amaan neyse.Elime mikrofon alıp sahneye çıktım.
Umutsuz olduğu biranda sevmek
İster her insan, birazcık şanslıysan neden olmasın..
Kendinden emin değilsen sevme
Bensiz mutluysan , Hep öyle kall...Diye devam ederken Batu dikkatimi çekti.Derine mi gidiyordu o ? Evet evet Derine gidiyordu heyecandan sesim titredi.Dansa kaldırıyo . Ohaa Batu Derini dansa kaldırdı şuan mutluluktan uçarbilirim o dereceee..Okanda yalnız kalmamak için Duruyu dansa kaldırmışrı hahhah çok komiktiler ya Duru habere Okanın ayağına basıyodu..
Eğer her gece yattığında , Büyülü düşler sana
Benden bahsediyorsa, Hemen tatlı uykundan uyan
Çünkü ben hiç uyuyamam Seni düşündüğüm zaman..Belki sevmekten hiç usanmam..
Bi alkış tufanı koptu mutluluktan ağzım kulağıma varmıştı yani.Elimdeki mikrofonu Batunun göğsüne yapıştırarak
-Sıra sende koççumm ,dedim Batu bana öldürücü bakışlar atarken ben hala sırıtıyordum.
Batu elimdeki mikrofonu alıp sahneye çıktı.
Ne kağıt kalemsiz olmayı bilir.
Nede ben sensiz kalmayı.
Neden bir dert biter diğeri gelir.
Ateştir bu iyi bilir yakmayı.
Kuşları anladımda senin,
Kanatların yok nasıl uçtunda gittin.
Kırık cam misali hataların acıtır ,
Seni böylemi kaybettim..Batuya dikkatlice bakınca sırf Derinin gözlerinin içine bakarak söylediğini farkettim.
Okan Duruyu korkarak dansa kaldırınca ben sırıtarak Duruya dikkatli ol der gibi işaret ettim.
Onlar dans ederken bende " yalnız kaldım " diye yakınıyordum.Omzumda bir el hissedince arkamı döndüm ve ben acayyip ŞOK yanii...Beni tamamen kendisine çevirince :-Benimle dans eder misin Prenses ?
-Ooo Doruk Bey bakıyorumda çok centılmensiniz..
-Bu dans etmeyi kabul ettiğin anlamına mı geliyor Prenses ?
-Olabilir , dedim ve beni elimden tuttarak ayağa kaldırdı topuklu biraz ayağımı sıkıyordu fakat yinede sakin dans ettiğimiz için rahatsız olmadım.Dans ederken Dorukla baya konuşmaya dalmışızki Batu şarkıyı bitirmiş bizi izliyomuş birden alkış sesleri duyunca Batunun olduğu yöne döndük.
-Şarkı bitti kumrular artık ayrılabilirsiniz,diyince utançla Batuya bunu sana ödeteceğim bakışı atım.Batu sadece sırıttı ve Derine döndü.Dorukta utanmış olucaktı ki yanaklakları hafif kızarmıştı.Ben senin o elma yanaklarını yeri- ne diyorum ben yaa yine sardım gidiyorum çocuğa..
Okan , Batunun elindeki mikrofona saldırarak sahneye çıktı.Şarkısını seçti ve söylemeye pardon pardon söylemek olmaz bildiğiniz anırarak söylemeye başladı.
İncinsende sözünü düzünü diyciğem .
Acayip hayvanlara benziyirsen .
Ben senin bu emellerine nece dözüm .Diye devam ederken arkadan koşarak elime bi mikrofon alıp sahneye uçtum.Herkes isyan ederken Okanla ben bağıra bağıra devam ettik.
Ben senin bu emellerine nece dözüm .
Sırf sıfatından su içmeyir gözüm .
Cinlere şeytanlara benziyirsen .
Acayip hayvanlara benziyirsen..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yine Mi Sen ?
Teen Fiction17 Yaşındaki Mercan'ın başından gelip geçenler pekte göründüğü gibi değildir . Gizli olan bir kaç şey , sonradan oluşan bir kaç hastalık ve en çokta sonsuz Sevgi ve Aşk vardır hayatında . Her zaman mutlu olmasına rağmen bazen hayal kırıklığı bazende...