15- Ölücek miyim ?!!

439 28 9
                                    

Gözlerimi açtığımda hastanedeydim . Yan sedyede de Doruk yatıyordu . Fakat Doruk daha gözlerini açmamıştı .!

En son hatırladığım tek şey Babamla konuşmuştum ve bi kamyonun ışığıyla karşılaşınca Doruğun direksiyonu kırışını hatılıyorum amabundan sonrasını hiç hatılamıyorum..

Kendi kendime düşünürken odaya Doktor girdi . İlk önce beni muayne etti.

- Nasıl hiddesiyosun ?

- Sol ayak bileğim ağrıyo .

- Evet onu farkettik ayak bileğin tam çatlamamış hatta iyi kurtulmuşsun normalde kurtulman imkansız kadar az bi olasılık .

- O zaman iyiymiş :D . Dedim hafif bi tebessümle . Doktor tam bişey söylicekken Doruk ta uyandı .

- Mercann!! Sıkı tutunn , diye sayıklayınca hemen yatağımdan kalkıp seke seke onun yatağına doğru gidip oturdum .

- Dorukk !! uyan , bak iyiyiz . Dorukk !!

- Mercan ! , diyerek birden kalktı . Doktor araya girerek .

- Doruk nasıl hissediyorsun ?

- Biraz başım ağrıyo .

- Başka bişeyin varmı bi ağrın filan ?

- Hayr , sadece başım ağrıyo !

- İkinizde çok iyisiniz fakat bi durum hariç Mercan.. Doktor bişeyi söylemedi !

- Nasıl , Doktor lafı uzatma sorun ne ?!

- Merca- derken odaya benim ailem ve Doruğun ailesi geldi . Ailelerimizle konuştuktan sonra Doktora dönerek ?

- Doktorr ! Sorun ne ?

- Mercan , sen .

- Ben ne ?!

- Yaptığımız tahlillere göre . Akciğer kanserisin .. Dedi başını öne eğerek !

- Ne , nasıl ama ben her zaman kontole geliyorum olsa öğrenirdim yani ben , nasıl olur ? diyerek göz yaşlarımı tutamadım .

- Bu kısa sürede oluşabilecek bi kanser türü yani sizin artık dikkatli olmanız lazım . Annem olduğu yerden kalkıp hemen benim yanıma geldi başımı göğsüne yaslayarak ağlamaya başladı bende olduğum yerde anneme sarılıarak ağlıyordum .

- Peki tedavi ? diye sordu babam .

- Fazla geç kaldınız ama yinede siz bilirsiniz .

Doruk hemen yatağından kalkıp odadan hızla çıktı .


*** Doruğun Ağzından ***

Mercanın Akciğer kanseri olduğunu öğrenince içimde çok kötü bi his hissettim . Sanki kalbime bıçak saplamışlardı . Göz yaşlarımı tutamayacağımı anlayınca hemen odadan çıktım . Lavaboyu bulup hemen elimi yüzümü yıkadım . yere eğilerek ağlamaya başladım .

Lavabodan çıkarken Birisi dikkatimi çekti . Çok tanıd- SELİN! Burda ne işi var ? Tam hesap sormak için yanına gidiyordum ki Doktora " Kanser olduğunu söyledin mi ? " diye sordu . Doktorda " Evet " dedi . Selinde " Paranı yarın getiricem " deyince ben sinirden küplere binmiştim . Hemen koşarak Selini tuttum .

- Ahhh Dorukk acıyoo !!

- SELİNN !

- İyi misin ? ben senin o arabada olacağını düşünmemiştim .

- Ne ! Yoksa Arabanın frenlerini sen mi ? AAHHH tahmin etmeliydimm . Benimle geliyosun .

- Nereye Dorukk bırak kolumu acıtıyosun .

Yine Mi Sen ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin