Canımlar :D Mutlimedyada Dorukla Mercanın yastık savaşı var :D hepinize iyi okumalar :***
Ayriyetten whatsapp grubu kurmayı planlıyorum ilgilenenler mesaj atarsa sevinirim :**
****************************
Doruğu arka koltuğa oturtturduktan sonra şöför koltuğuna geçip bizimkilerin yanına gittik . Hemen herkesi evlerine bıraktıktan sonra Doruğuda evine bırakmaya giderken arka koltuktan sesler geldi .
Doruk : Pşştt.
- Ha ?
Doruk : Bende kalsana ?
- Neden .
Doruk : Uyumak istiyorum .
- Bensiz uyuya mıyomusun ?
Doruk : Hayır sol yanım hep eksik kalıyo .
- Demek öyle .
Doruk : Hı hı .
- Tamam annemle konişiyim .
Annemi arayıp izni aldıktan sonra Doruğun evine girdik . Doruğu üstünü değiştirmesi için odasına bırakıp mutfakta şekersiz sert kahve yaptım . Dorukta üstünü değiştirip aşağı inince zorlada olsa kahveyi içirdim .
Doruk : Açıldım ya , diyerek gözlerini ovaladı .
- Başta o kadar inat etmeseydin daha iyiydi .
Doruk : Haklı olabilirsin ama yinede kendimi savunucam .
- Peki , diyerek yanağından öptüm . Bardağı bulaşık makinasına yerleştirip hemen Doruğun odasına çıkıp yatmaya karar verdik .
Doruk : Seni çok seviyorum , diyerek kafasını boynuma koydu ve minik minik öpücükler kondurdu .
- Güzel tercih bende kendimi seviyorum .
Doruk : Öküzsün ya , diyerek benden ayrılıp götünü döndü . Hemen arkamı dönüp ona dadandım .
- Bende seni çok seviyorum , diyerek kulağını ısırdım .
Doruk : Acıdı , diyerek dudağını büzdü .
- Çok mu acıdı , diyerek bende dudağımı büzdüm , o anda bana dönünce birden yüzlerimiz çok yakınlaştı ve Doruk alt dudağıma minik bi öpücük bıraktı sonra beni kendine tamamen çekip sarıldı .
Doruk : Saçların tarçın gibi kokuyor , diyerek saçımın kokusunu içine çekti . Bende gülüp
- Güzel mi ? diye sordum .
Doruk : Sütlaç olayım yavrum üstüne dök beniiğğğ , diye saçmalayınca kahkaha attım .
- İyi geceler bitanem , diyerek gözlerimi yumdum .
Doruk : Rüyanda beni gör Sevgilim , bende bi kaç kıza bakıp çıkarım .
- Kafanı oyarım Doruk rüyanda benden başka kız olursa ölürsün .
Doruk : Tamam sakin ol , kimse yok , diyerek kollarını daha da sıkılaştırdı ve kulağıma " Sende gitme tamam mı ? "
- Sende derken ? diyerek kollarından kurtulmaya çalışsamda nafile .
Doruk : Senin gibi bi güzelim daha vardı benim , saçları kahverengi gözleri elamsı , deli dolu , hiç bi isteğimi kırmayan hasta olduğumda çorbasını eksik etmeyen , üzgün olduğumda başımı yaslayabileceğim dizi olan ve en önemlisi de her zaman mutlu olmamı sağlaya bilen bi g- derken gözlerinden yaşlar dökülmeye başladı , kafasını boynuma yaslayıp sımsıkı sarıldım .
- Ben her zaman burdayım , diyerek işaret parmağımla kalbini gösterdim .
Doruk : Tamam , diyerek gözlerini sildi ve kollarını belime dolayıp beni kendine çekti . Ben de onun kokusunu içime çekerek kendimi uykunun ellerine bıraktım .
-----------------------------------------
Doruk : Mini mini bir Doruk donmuştu , kollarına konmuştu , almalısın onu içeriye " aşkım aşkım " ötsün diye pı- derken elimi dudaklarına götürüp susturdum.
- Pır pır etmedi hala kalbimde elleri bak elimde , diyerek gözlerimi açtım . Elinde bi tepsi ve tepsinin içinde kuş sütü eksik olan kahvaltıyı görünce Hemen yatakta oturur hale gelip Doruğu yanıma çektim . Beraber kahvaltımızı yapıp mutlu mesut yaşadık diyemicem çünkü ben her zamanki sakarlığımı konuşturarak yatağa portakal suyunu döktüm onu temizlemeye çalışırkende tüm kahvaltılıkları yatağa devirdim . Harika .
Dorukla yatağın çarşaflarını değiştirip düzelttik . Ve ben bu romantikliğin içine ettiğim için 100 kere özür dilemiş olabilirim .
Tüm işlerimiz bitince salona inip film izlemeye karar verdik . Ben 10 kere izlemiş olsamda Aynı Yıldızın Altında filmini izlemek için ısrar etmedim tabiki . ( ETTİ ) Tabi cağnım sevgilim beni kırmadı .
- Agustus daha çok gençt- hıg - in , diye hıçkırarak ağlarken Doruğun bir kolunun belimde eli ise elimde olduğunu farkettim . Bu film beni benden alıyordu .
Doruk göz yaşlarımı silip koltuğa uzandı benide kendine çekip sımsıkı sarıldı .
- Okey ? diye bir umutla Doruğa sordum .
Doruk : Efendim ?
- Okay ?
Doruk : Ne diyon ya ?
- Okay ?
Doruk : Keşke anlasam .
- Okay ?
Doruk : Ne diyosun yaaa ?
- Bi bok anlama Doruk , anlama , diye triplere girdim . Öküz ya kaç kere izlettim bu filmi hala öğrenemedi .
Gözlerimi kapatıp uyumaya çalışırken Doruk kulağıma " Kızınca çok tatlı oluyosun " diyerek fısıldadı .
- Sus konuşma Odun , diyerek cıkcıkladım .
Doruk : Okay.
- Ha ne dedin sen , diyerek ağzımı yere kadar sarkıttım yada öyle hissettim ama konumuz bu değil .
Doruk : Duydun işte.
- Peki .
Doruk : Uyican mı ?
- Evet neden ?
Doruk : Sıkıldım bişeyler mi yapsak ?
- Ohaa sapık kalk git yanımda ayyy , bunca zaman koynumda yılan beslemişim kendimden u- derken Doruk ağzımı kapatıp susmamı sağladı .
Doruk : İçin fesat aşkım ya ben ne yapiyim .
- Tamam tamam .
Kenardan hemen bi yastık alıp Doruğun suratına geçirdim .
Doruk : Ne yapıyosun sen ya ?
- Yatık savaşığğğğğ , diye bağırarak yastığı tekrar kafasına geçirdim .
Doruk : CAMONNN , diye bağırarak bana doğru gelen Doruğun hızlı bi hamleyle arkasına geçip sırtına atladım . O beni sırtından indirmeye çalışırken dengesini kaybedip düşecekken hemen koltuğa doğru geldi . Koltuk açık oluğu için genişti .
Dorukla koltuğa düşünce beni ani bi hızla altına alıp suratımı minik minik öpücükler bıraktı , seviyorum bu şapşalı yaa .
- Seni çok seviyoruğğğmmm , diye bağırdım , oda kafasını kaldırıp bana baktı ve sonra dediki .
Doruk : Yavrimmmmmmmm , diye bağırdı .
************************************
Selömmm :D söz verdiğim gibi 1 hafta içinde hatta 1 gün içinde yazdım ashdjasdk .:D Hepinizi çok seviyorum canlarım :***
YMS FAMİLY YMS FAMİLY YMS FAMİLY LAYLAYLOM ASJDIASDKDLAS
Sevgili yazarcığınızzzzzzzzzzzzzzzzzz dam ta dam ta dam ( batari solosu ) Niğsaaaaaa :D:DD:D::D:D:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yine Mi Sen ?
Teen Fiction17 Yaşındaki Mercan'ın başından gelip geçenler pekte göründüğü gibi değildir . Gizli olan bir kaç şey , sonradan oluşan bir kaç hastalık ve en çokta sonsuz Sevgi ve Aşk vardır hayatında . Her zaman mutlu olmasına rağmen bazen hayal kırıklığı bazende...