16- Bu " O "!

448 29 10
                                    

- O sorun değilde artık oyunculuk bitti mi ? diye sorduğumda Doruk biraz düşündü .

- Galiba ... Diyerek arabayı çalıştırdı . Okula gidene kadar hiç konuşmadık diyemicem çünkü hiç bişey olmamış gibi baya bi eğlendik :D . Şarkıyı son ses açtık ve bağıra bağıra şarkı söyledik :D . Doğrusu o fazla söylemedi ben daha çok söyledim :D .

Söyle ona sebastian

Ağzımı açtırmasın

Kalbini kırdırmasın

Aşksam akşaammm :D

Eğer bi derdi varsa

Gelsin burda konuşsun

Öyle atıp tutmasın arkamdannnn :D

Ben bağıra bağıra söylerken Doruk gülüyordu :D .

Okula vardığımızda yan yana sınıfa girdik. Herkes bize siz sevgili değilmiydiniz dercesine bakanlara hiç bakmadan sırama gecip oturdum . Dorukta yanıma oturdu.

Ders başlayınca isteksiz olsamda defterimi çıkartıp not almaya başladım . Gelecek seneki sınavda da hepsi benden not isticekler ama vermicem puahha.

- Mercannnn. Diye Doruk beni dürtükledi.

- Ha ? , hala not almaya devam ediyordum.

- Sen ne kadar inekmişsin , diyerek sırıttı.

- Sanane Dorukk!

- Uff sıkıldım konuş biraz ..

- Git başka biriyle konuş Doruk.

- Sağol yaa..Çok iyisin.

- Gelecek seneki sınav da benden not istersen vermem biraz not al pe-le-se ( pls = please jsjsjs yani "lütfen" demek :D ajsdnasmd )

- Yav he hee

- Doruk susss hocayı dinleyemiyorum..

-Uf tm be !

Ben not almaya devam ederken Doruk habere saçma saçma sesler çıkartıyordu . Bi ara kendimi tutamayıp sesli bi kahkaha attım.Hocanın bana bakışını göreceksiniz iuff o nasil bir bakıştır.. Sanki hocaya Allah yok dedik.

- Kızım zaten başlarınız açık mini mini giyiniyorsunuz erkeklerin arasındanda sesli kahkaha atılmaz ama !!

- Özür dilerim hocam , dememle zil çalınca hoca yüzüme bile bakmadan sınıftan çıktı..

Dersler öyle akıp geçti.Keşke hep böyle olsa ya sjjsjs.

- Dorukk ?

- Susar mısın Mercan not alıyorum.

- Doruk şu an not almadığını ikimizde biliyoruz ve görüyoruz.

- Sn çk blyon.!

- Evet !

- Aferim şimdi koş ve soruları çöz inekcim..

- Uf snne be slk!

- Tamam fazla ergenleşmeye gerek yok.

- Hahahhah. Diyerek sessizce kıkırdadım.

SESSIZCE VE BEN *-* BEN = SESSİZCE GÜLMEK ahhahahahhahahaha No ! Ama yaptım başardım yani o kadarda mal değilim ( Hayır o kadarda MAL )

Hoca matematik sorularını tahtaya sıraladı .

- Kimler çözmek istiyor ? Diye sınıfa bakınmaya başladı . Kimse parmak kaldırmayınca kendi seçmeye karar verince zeki öğrenciler olarak hepimiz parmak kaldırdık . Hepimiz demiyelimde 4-5 kişiyiz yani ama 10 soru var -,- Lan bu sınıfta matematik sorusu çözebilecek yiğit varmı bee !! (Narus , Heyzıl ve Yakışıklım olsa çözer haahhah onlar kendini biliyo mckmck ^^ ) Ben tahtaya çıkar çıkmaz elime bitane board marker aldım ve sorumu çözmeye başladım . Hepimiz çözdükten sonra hoca diğer 5 soru için yeni kişiler arıyordu . Tabi yine biz zekiler parmak kaldırınca hoca :

Yine Mi Sen ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin