Multimedyada Mercanın yeni hali ve giyindiği bluz var :D ve bu bölümü ve önceki bölümleri yazarken dinlediğim rahatlatıcı bi müzik var İyi okumlar Canlarımm ^^
**********************
Karşımdaki manzara karşısında kısa süreli bi şok geçirdim . 4 tane koskaca kopek karşımızda duruyordu . Ben korkudan Doruğun arkasına saklanmaya karar verdim fakat kopeklerin bakislari cok sinirli duruyordu.
Batu : Okan şunlarla bi konuş sen hayvanlarla iyi anlaşırsın ne dertleri varmış.
Okan : Diyorlar ki birazdan o Batunun götünü ıssırd- derken Poyraz araya girip ikisini de susturdu.
Poyraz : Gencler bi susun suan dalga gecilecek bi durumda degiliz , 3 dedigimde herkes arabalara kosucak.
1------2-------3 ,diyince hepimiz arabalara dagildik. Ben sağlam olduğumdan emin olunca Doruğa yardım ederek kapıyı kapattık. Bizim araba tam teşkilattı .
Köpekler havlamaya devam ederken arabanın etrafinda ziplayip duruyolardi. Yaklaşık 20 dakika olmasına rağmen hiçbiri pes etmemişti. Hepimiz arabalarda tıkılı kalmıştık .Son verilen kararla diğer kapısından giricektik. Hepimiz arka kapıya gelince arabalardan indik . Fenerlerimizi yakıp ilerlemeye başladık . Okan ortalıktan kaybolmuştu . Yürümeye devam ederken Okan birden beni korkutmak için mezarın birinin arkasından fırladı .
-------------------------------------
Uyandığımda hastane odasındaydım .
- Ne oldu ? Ne zaman geldik buraya ?
Annem : Mercanım uyandın mı bekle doktoru çağırıcam .
- Başka şansım var mı anne ? annem odadan çıktıktan sonra kolumdaki iğneyi farkettim serum bağlamışlardı . Ne oldu ki ? En son Oka-
Poyraz odaya dalarcasına girdi .
Poyraz : Kanaryam iyi misin ? diye korkar gözlerle sordu .
- İyiyim ikizcikte bana ne oldu ? diye sormuştumki Bizim tayfanın hepsi odaya daldı . Okanın elinde bi demet çiçek ve bi kutu vardı . Çikolata mı o *-*
Okan : Mercan ben çok özür dilerim .
- Çikolata mı o ?
Okan : Evet , ama Mercan senin bu kadar korkacağını düşünmemiştim .
- Onu yicek misin ?
Okan : Al lan al , dinlemiyorsun zaten .
- HAHAHHAH şaka lan önemli değil en azından artık instagrama resim atmak için bi nedenim var diyerek serumlu kolumun resmini çekip sosyal medyada paylaştım .
Doktorla annem içeri girdi .
Doktor : İyi misiniz küçük hanım ?
- Evette ben hala bana ne olduğunu , derken ağzıma çikolata attım . Onlomodom , diyerk sözlerime devam ettim.
Okan : Ben seni korkutunca , sende korkudan bayıldın soluğu hastanede aldık , annende gece korkmasın diye sabah haber verdik .
- Aferim salak , diyerek kahkaha attım.
Doktor : Küçük hanım size sorular sormam lazım sonrada taburcu olabilirsiniz.
- Tabi .
Doktor : Kendini iyi hissediyor musun ?
- Evet .
Doktor : Pekiğğ , başın dönüyor mu ?
- Hayır .
Doktor bana yaklaşıp kafamın arka tarafına dokunup acıyor mu diye sordu .
- Hayır .
Doktor : Son olarak , serumlu kolunun resmini çekip sosyal medyalarda paylaştın mı ?
Odadaki herkes gülme krizine girmişti ben biraz utanmıştım fakat sonra bende gülmemi tutamadım .
- Evet , diyerek resmi gösterdim .
Doktorda bi kahkaha atıp " Artık çıkabilirsiniz " dedi .
-----------------------------------
Eve gelir gelmez duş aldım üstüme beyaz bluzumu giyinip altımada siyah şortlarımdan birini giydim . Annem ve Duruyla alışverişe gidicektik . Çantamıda sırtıma atıp telefonumuda elime altıktan sonra annemin yanına indim .
- Ben hazırım .
Annem : Saçını açmayı unutmuşsun , diyerek güldü . Nasıl unuturum . Annem bile saçımı açmadan dışarı çıkmadığımı bilirdi .Hemen odama çıkıp saçlarıma hafif dalga yaptım . Birazda rimel sürdüm . Parfüm banyomuda yapıp aşağı indim .
- Artık hazırım .
Annem : Hadi o zaman Duruyu almaya gidelim , diyerek oturduğu yerden kalktı .
Arabada son ses müzik açıp annemle bağıra bağıra söylüyorduk . İnsanın kafa dengi annesi olmasıda ayrı bi güzel ^^ .
Duruyuda alıp alışveriş merkezine gittik .
Annem : Kızlar önce yemek yiyelim sonra gezeriz .
- Bencede , çok acıktım .
Üçümüzde yemek katına çıktığımızda iskender almak için sıraya girdik . Yemeklerimizi alıp masalardan birine oturduk . Sohbet ederken yemeklerimizi yiyip bitirmmiştik .
Mağazaları tek tek gezerek harika şeyler bulmuştuk . Ben bi tane Gökyüzü desenli şort ve üstüne bebek mavisi bi bluz almıştım . Bide siyah deri pantolon üstünede beyaz soft bluz ve açık mavi ince kot gömlek aldım . Duru ve Annemde baya bişiler aldıktan sonra alışveriş mağazasından çıkmaya karar verdik .
Annemin her zaman gittiği kuaföre gitmek için arabaya bindik .
Aysu abla : Ooo güzellikler Hoşgeldiniz , Diyerek bizi kapıda karşılayan Aysu ablayla selamlaştıktan sonra ben bekleme koltuklarına geçtim annemle Duru yardımcılara bir sürü yapacakları şeyi söylerken ben bunalmış bi şekilde telefonumu elime alıp sosyal medyada dolaşırken Aysu abla yanıma geldi .
Aysu abla : Tatlım sen bişey yaptırmicak mısın ?
- Yok yaa ben halimden memunum .
Aysu abla : Saç rengini değiştirmeye ne dersin ? Diyerek güldü .
- Hahhha , ne gibi ?
Aysu abla : Gel perukları deneyelim hoşuna giden bi renk olursa yaparız ha ?
- Anneme de bi haber veriyim .
- ANNEĞĞĞ , saç rengimi değiştiriyim mi ?
Annem : Nasıl istiyosan öyle yap Mercan .
- Tamamm , diyerek Aysu ablanın peşinden gittim . Bi kaç renkte peruk denedim . Ve gerçekten beni yaşıma uygun olan rengi buldum .
- Aysu abla bu renk iyi , bunu istiyorum , diyerek peruğun rengini gösterdim .
Aysu abla : Tamam hadi geç , ben boyayı hazırlicam .
Aysu ablanın gösterdiği koltuğa geçip beklemeye başladım .
---------------------------------------
Yarım saat geçmişti . Saçlarımı yıkamak için diğer koltuğa geçip saçlarımı Aysu ablaya emanet ettim.
Saçımı kuruttuktan sonra , hafif dalgalar yapmasını istedim . Annemle Duru saç rengime bayılmışlardı .
Kuaförden çıkar çıkmaz İkizciğe mesaj attım.
Mesaj : İkizcik sandasd Kanaryan öldü .s
*******************************
Selömmm :D Canlarım ben biraz ara vermeye karar verdim yaklaşık 1 hafta boyunca yeni bölüm gelmicek kusura bakmayın . Aklıma pek bişey gelmiyo . Ama artık 2 günde bir yb yazmayı planlıyorum bu bir hafta boyunca bir sürü şey planlicam . Neyse Hepiniz öpüldünüzz :***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yine Mi Sen ?
Teen Fiction17 Yaşındaki Mercan'ın başından gelip geçenler pekte göründüğü gibi değildir . Gizli olan bir kaç şey , sonradan oluşan bir kaç hastalık ve en çokta sonsuz Sevgi ve Aşk vardır hayatında . Her zaman mutlu olmasına rağmen bazen hayal kırıklığı bazende...