Sarılma

3.1K 114 44
                                    

Hemen tuvaletin içine girdim ve kapıyı kapattım.

Tuana: Ne yapıyorsunuz siz?

1.kız: Sanane acaba hadi bas git.

Tuana: Allah Allah kaçıncı yüzyıldayız böyle zorbalık kaldı mı?

2.kız: Bak kızım yürü git yoksa sende aynı şeyleri tadacaksın.

Tuana: Gücünüz yetiyorsa başımın üstünde yeriniz var😉

3.kız: Peki sen istedin.

Leyanın üstünü çıkarmaya çalışan kız bana yumruk atmaya çalıştı bende kolunu tutup döndürdüm sonrada karnına tekme attım.

Leyayı tutan kız tekme atmak için ayağını kaldırdı ama ayağını havada yakalayıp kendime çektim o da yere düştü.

Son olarak telefonu tutan kız bana yumruk attı ve ben engelleyemedim. Bu kız hepsinden iyi dövüşüyordu ama benden iyi değildi:)

Kızın karnına yumruk attım biraz geriye doğru sendeledi ama düşmedi. Tekrar bana yumruk atmaya çalıştı ama aşağıya eğilip ıskalamasını sağladım ve onu belinden tutup kaldırdım ve geriye doğru attım. Son olarakta bu yaptıklarının bedeli olarakta hepsinin karnına final tekmesi attım.

Tuana: Eğer bir daha bu kıza dokunursanız daha kötüsü olur.

Kamerayı çeken kızın cebinden telefonu aldım ve klozetin içine atıp sifonu çektim.

Leyanın yanına doğru ilerledim ve kolundan tutup kaldırdım. Ben kavga ettiğim sırada Üstünü düzeltmişti.

Tuana: İyi misin?

Leya: Hıhı. Sen?

Elini dudağıma koydu ve o ara bi yanma hissedip geri çekildim ve aynaya baktım. Yediğim yumruktan dolayı Dudağım kanıyordu.

Tuana: Ben iyiyim ufak bi yara bir şey olmaz:) Gel bi yüzünü yıka ferahlarsın.

Leya yüzünü yıkayıp kuruladı ve bana döndü.

Leya: Tuana çok teşekkür ederim eğer sen olmasaydın bu şerefsizlerin ne yapacağını tahmin bile edemiyorum. Sağol:)

Tuana: Rica ede-

Leya aniden bana sarıldı. Benim ellerim olayın şokuyla havada asılı kaldı. Sonra bende elerimi onun sırtına koyup sıvazladım. Leyadan bir kız kardeş sıcaklığı alıyordum. Gerçek bir kız kardeş. Geriye çekildi.

Tuana: Sizinkiler nerede götüreyim seni.

Leya: Kafeteryadalar ama seni görünce pek hoş karşılamazlar.

Tuana: Olsun önemli değil. Alışığım ben öyle davranılmasına. Hem sen zor yürüyorsun bırak diretmeyi.

Leya: Peki, tamam:)

Leyanın koluna girdim ve tuvaletten çıktık. Kafeteryaya geldik ve sokak nöbetçilerinin masasını gördüm. Gözüme ilk çarpan çağan ve yağız oldu. Koyu bir sohbet içindelerdi. Denizse pubg oynuyordu. Masanın önüne geldik ama bizi yine farketmediler.

Tuana: Ihım.

Hepsi leyayla bana döndü yağız hemen masadan kalktı.

Yağız: Leya! Ne oldu sana. Hangi pezevenk yaptı.

Leyanın saçları dağılmıştı ve elleri titriyordu.

Yağız hemen leyaya sarıldı dudaklarından öptü. What didin gülüm?

Yağız: Sevgilim kim yaptı söyle anasından doğduğuna pişman edeyim.

Sevgilim mi?

Leya: Kıvırcığım tuana gereken her şeyi yaptı.

Yağız daha beni yeni fark ediyordu.

Tuana: Ee merhaba😊

Yağız: Sen leyayı mı kurtardın?

Tuana: Yani biraz öyle oldu☺️

Yağız aniden gelip bana sarıldı. Acaba niye herkes bana Sarılıyor. Bende kollarımı yağıza doladım.

Ayrıldığımızda leyanın masaya oturmuş olduğunu gördüm. Ve denizde bana bakıyordu.

Deniz: Teşekkür ederiz tantun- ıhım Tuana. Sana sarılmayacağım çünkü mesafe önemli.

Tuana: :) Neyse ben gideyim zil çaldı zaten görüşürüz.

Ya da görüşemeyiz.

Arkamı dönüp oradan uzaklaşırken bir el kolumu tuttu. Elin sahibine baktığımda Çağandı.

Şuan kolbastı oynamamam için bi sebep söyleyin.
Rezil olursun Tuana.
Götün iç ses.

Çağan: Dudağın kanıyor.

Çağan şuan beni önemsedi mi ben mi yanlış anladım?

*
*
*
Burda bitirdim çünkü neden olmasın🤓

Her bölüm bunu demeyi çok seviyom😁

Ee nasıl gidiyor Ramazan?

Neyse ama Tantuni kızları çok güzel dövdü.🤌🏻

Eee, bu kadar🤨

SOKAK NÖBETÇİLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin