Slibuji, tímhle slovem vše začíná a vše končí. Teď si jen počkat do večera abych mohla uskutečnit to co jsem slíbila. Jak tak nad tím přemýšlím nemělo by to být tak špatné, je pondělí, v pondělí nechodí moc lidí do baru. Ale radši to řešit nebudu, byla bych jenom víc nervózní. Dnes mám v práci volno, tak by bylo dobré postarat se o věci které jindy nestíhám jako je praní a úklid. Když jsem skládala poslední kus oblečení blížila se tma. Rychle jsem vešla do koupelny, svlékla se a rozpustila své vlasy. Nejlepší věc v mém domě je vana, samozřejmě až po posteli. Napustila jsem ji a lehla jsem do ní. Opláchla jsem si vlasy a vzala do ruky svůj šampón, který voní po granátovém jablku. Když už jsem konečně uznala že ve vaně jsem dostatečně dlouho, zvedla jsem se a zabalila jsem se do ručníku. Koutkem oka jsem se koukla do zrcadla na to jak mi po sprše ztmavly vlasy, vzala jsem tedy do ruky fén. Asi po pěti minutách jsem měla znovu svojí světle oříškovou barvu. Teď už mi zbývá jen ze sebe vytvořit ''alespoň bytost'' a obléci se. Po posledním kroku líčení, což byla řasenka, jsem si vzala černé koktejlky a vysoké podpatky, k tomu svoje oblíbené psaníčko. Dnes jsem se rozhodla že si nevezmu kabát, přeci jen budu vevnitř vydýchaného baru. Bar byl kousek od mého bytu, tak jsem šla pěšky. Po chvilce už na mě svítil rudý nápis Bar Bloody Mary, před kterým stálo pár lidí a snad každý měl cigaretu nebo skleničku něčeho, co bych nikdy nechtěla vypít. Celá nervózní jsem vešla do baru a začala zkoumat okolí. První věc co mě zaujala byla smějící se Myra, které nějaký muž lichotil. Když jsem šla směrem k nim svůdně jsem nesla své boky, přeci jen jsem nevěděla jestli je tady někdo, kdo by mě zaujal. ,,Laro, ty jsi přišla! Tak to chce panáka.'' ona a ten muž se začali smát já se jen uchechtla a začala si prohlížet muže u baru. Byl celkem pohledný, a to se divím že to sama přiznávám, je totiž blonďák. Blond chlapy moc nemusím ale on má krásný, široký úsměv, hluboké šedomodré oči a hodně světlou pokožku, ale to je normální když žije tady, teda odhaduji že žije tady. ,, Moc se omlouvám, nepředstavil jsem se. Jmenuji se Maurice.'' řekl s malým náznakem tónu svůdníka, ale Myře se to očividně zalíbilo. ,, Já jsem Lara. A jak vidím tak tady barmanka zapomněla nalít ty panáky.'' teď jsme se začali smát opravdu všichni tři, Myra na mě hodila jeden ze svých pohledů, který naznačuje, on je strašně sexy! ten pohled mě vždy dokáže rozesmát. Když nám podávala skleničky cítila jsem jak mi od kostí stoupá husina až na samý povrch těla. Věděla jsem jistě že to nebylo těmi panáky, bylo to kvůli tomu hlasu co potom zazněl...
ČTEŠ
Teeth
VampirŽivot kolem nás není takový, jaký si myslíme že je. Co když existuje něco o čem nevíme, nebo dokonce někdo... Příběh mladé Lary Collins, která touží po něčem neobyčejném.