5

4.1K 102 28
                                    

Pov Jayden 

Ik stap mijn vaders auto uit en kijk eens goed rond of ik een nieuw prooi zie. Ik kan de afleiding goed gebruiken. En ja hoor, enkele seconden later zie ik haar. Een meisje met donkerblonde haren en lange blote benen met een short die half haar kont blootgeeft. Zelfzeker loop ik naar haar toe, wetend dat dit een makkie wordt. Iemand die zich zo kleed, wacht op dit soort momenten. Ze is in haar kluisje bezig en ik verberg me eerst achter haar kluisdeurtje. Dan geef ik een duw tegen het deurtje en ze schrikt. Ze schrikt dubbel als ze ziet wie ik ben.

'Tell me your name,' vraag ik haar met mijn diepe stem waarvan ik weet dat meisjes daarop verzot zijn. 

'Samantha, but you can call me Sam if you want to,' lacht ze verleidelijk. Het is er tenminste eentje die tegen me durft spreken.

'Well Sam, let me tell you a little secret. When I saw you a few seconds afo I could only think about how beautiful you are and how nice it would be if I could meet you.' Ze giechelt een ongeloofelijk irritante lach maar toch zet ik een stap dichterbij. Het voelt alsof ik mijzelf moet bewijzen. Voor mezelf. 'I think you're really beautiful, Sam,' fluister ik terwijl ik met mijn tong over mijn lippen ga. Nog een stap dichter en ik zie haar nerveus worden. 'Don't be scared, babe.' Een rilling gaat door haar heen bij het horen van dat laatste woord. 'I won't do you anything, promise.'

We staan nauwelijks nog vijf centimeter van elkaar verwijderd en ze kijkt me aan. 'I wouldn't mind if you did,' zegt ze met een trillende stem. Op de één of andere manier wordt mijn aandacht getrokken aan mij linkerzijde. Onopvallend kijk ik naar de plek die mijn aandacht trekt en zie Alice uitstappen uit de auto van haar moeder. Sinds wanneer heeft haar moeder de tijd om haar naar school te brengen? Ze heeft een korte lederen jurk aan die haar prachtige benen te kijk zetten. Als ik me bedenk hoe goddelijk ze eruit ziet kruisen onze blikken. Maar al snel valt haar blik op Sam en herinner ik me ook weer dat ik met haar bezig was. Met onzichtbare moeite wend ik mijn blik van haar af en richt ik me weer op Sam. 'Come in the afternoon to the sport fields, I'm playing rugby. Do I see you there, babe?' Omdat ze niets meer kan zeggen knikt ze gehaast. Ik geef haar nog een laatste knipoog en loop dan bij haar weg. Zodra ik een stap bij haar vandaan doe hoor ik diep ademhalen. Geweldig om die macht over een meisje te hebben.

Als ik naar de tafel loop waar mijn vrienden en ik zich 's morgens verzamelen zie ik onderweg Miles en Alice zitten. Beide al lachend. Welk gevoel er ook in me opkomt, het zorgt ervoor dat ik het niet laten om hen te storen.

'Hé Miles!' begroet ik hem met een klop op zijn rug en zet me naast hem neer waardoor ik schuin tegenover Alice zit. 'You ready for this afternoon?'

'What's going to happen?' vraagt Alice met die heerlijke honingzachte stem van haar.

Voor Miles kan antwoorden ben ik al begonnen met mijn uitleg. 'Every Friday in the afternoon, the team plays a match. It's a nice end of the week. And everyone can come to the fields to watch the game. And those who don't want to are allowed to play another sport by themselves. The coaches organizes some sports so students can choose. But because today is the first week, we'll play for the fun and other students can join and if they're good, the coach will talk to them.'

Ze gaat voort op diezelfde toon als daarjuist, alsof mijn directe aandacht haar niets doet. 'Hmm sounds fun, yeah. So no lessons in the afternoon?'

Deze keer is Miles me voor. 'Nope. You want to come? Then you can see me sweating, since you find that so attractive.'

'We're not going to have this conversation again, I refuse that,' lacht ze. En ik kan niets anders doen dan haar aankijken. 'But I would like it to try rugby, who knows I've got a secret talent,' grijnst ze.

What about your promise ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu