Garip

889 41 3
                                    

Ege gerçektende yakışıklı çocuktu ama Yagmur Kaandan hoşlanıyordu. Kaaansa Yagmurun varlıgından habersizdi.

Zil çalınca her kes sınıftan fırladı. Tabi böyle bir öğretmeniniz olsaydı aynı şeyi sizde yapardınız. Yagmur çantasını toplayan arkadaşı Çağlayı bekliyodu sınıftan çıkmak için. Nerdeyse sınıfta hiç kimse kalmamışdı. Birden Yağmurun gözü bir kenarda oturup defterine bir şeyler karalayan Egeye takıldı.
-Garip bi çocuk aslında.
Çantasını toparlamaya çalışan Çağla aynı zamanda Yagmura Cevap vermeye çalıştı:
-Ne, anlamadım?
-Ege diyorum. . Garip.. çok sessiz. Bu gun okula geçiktigimde kapının önünde çarpıştık
- Ne diyossun? ? Ee sonra?
-Çarpışınca kitaplarım düştü. Oda toplamamda yardım etdi. O kadar.
-O kadar mı??? Manyakmısın kızım sen?
Bunları söylerken Çaglanın sesi istemsizce yüksek çıkmıştı. E normal olarak sınıfdakilerin hepsi dönüp onlara bakmıştı, tabi Ege de.
Yagmur :
- Asıl sensin manyak, bu kadar yüksek sesle konuşulurmu?Nerdeyse her kes duydu.

Qaliba Yagmur sinirlenmişdi Çağlanın kolundan tutduğu gibi dışarı çıktılar. Her halde kantine inecektiler.

Ege sınıfta oturmuştu. Sınıfta daha yeniydi hiç kimseyle takılmıyordu, konuşmuyordu ve bu durumdan da rahatsız deyildi. Sonuçta sonuncu Sınıf bu yıl mezun olucaktı.
Çok geçmeden sınıfa Berk girdi. Berk çok neşeli biriydi. Yakışıklı olmasada karizmatik çocuktu. Okulda, özelliklede sınıfta hemen hemen arası her kesle iyiydi.

Berk :
- Hey, dostum , burda neden tekbaşına oturuyorsun? Hadi gel bizimle kantinde takılalım.
-Yok sag ol ya, böyle iyiyim.
-Ama bak itiraz istemem. Seni burda tekbaşına bırakıcagımı sanıyorsan yanılıyosun.
Ege ne kadar itiraz etsede Berk bir o kadar ısrar etdi, ve sonunda Berk'in dedigi oldu. Berk Egeni kolundan tutup sürüklemek misali kantine getirdi.
-Hadi ama dostum, bir az gül
Bir masaya seçip oturdular.
Olamaz! O kız! Kapıda çarpıştıgım o kızda burdaydı. Adı neydi Acaba? Berke sorsammı?
Ege tam agzını açıp Yagmuru hakkında soracaktı ki Berk hemen sohbete başladı
- Ee Ege nasıl birisin? Hangi okuldan geldin? Ve niye bu kadar çok somurtuyosun? ( suratında ani bir gülümseme belirdi )
Ege bir anda kendini soru yagmuruna tutulmuş gibi hiss etdi.
- Okulum çok eskiydi ailemin ve tanıdıkların ısrarıyla buraya kayıt yaptırdım.
Berk:
- Peki bu somurtkanlılıgın önceki okulundadamı vardı, yoksa bize özelmi ?
Ege:
- (kendinden aslı olmayarak güldü ) Hayatım belli bir kısmından sonra hep böyle olmuşumdur.
-Ne zamandan beri?
-Babam öldükten beri...
-Oo qaliba çok kötü pot kırıdm özür dilerim. Senin adına çok üzüldüm. Çok zor olmalı senin için.
-Önemli degil, alışdım zaten böyle durumlara.
-Neyse ya, demek okulumuzun YAKIŞIKLILARI listesine biri daha eklendi. ama ortalara, uzgünüm ama 1ci sırada benim.
Ikiside güldü.

Berk Egenin Yagmura baktıgını çoktan fark etmişdi. Yagmurla Çagla Egelerin tam önünde oturuyodu.

Ege :
-Şu bizim onümüzde oturan Kızın adı ne?
Berk:
-Kızmı? Kızlar demek istedin herhalde ? (Güldü) Ne, o yoksa bi hoşlanma durumumu var?

Ege kızardı :
- Yok ya ne alaka ? Onu da nerden çıkardın?
-Bilmem iki kızı tek görüyorsun ya ondan dedim. Kızılın adı Çagla, mavi gözlü olan Yagmur. Yagmur bizim sınıfta farkındaysan. Çaglada yan sınıftan bu gün kimya dersin de sınıflarımız birleşmişti.
-Tamam teşekkür ederim.
-Bi şey deyil. Nerde olsa zil çalar şimdi hadi sınıfta çıkalım.

Çagla:
-Kızım ya farkındaysan çocuk deminden beri çaktırmadan burayı kes iyi
Yagmur başını kitaptan kaldırıp Çaglaya baktı :
-Çağlacıgım kendi agzınla "çaktırmadan bakıyo" diyosun ya, merak etdim sen nasıl fark etdin acaba? ?
-Benim adım Çağla, kim de fark etmese benden kaçmaz. Hem sen neden ayrıntıya giriyosun ki?
-Biliyosun takıntılı biriyim.
ÇAGLA :
- Şimdi onu bunu bırakta bu çocuk sana abayı yaktı bence. Hem baksana Gözlerini senden ala mı yo
-Uff amaaaan Çağla, işin gücün boş boş konuşmak.Hem niye iki de bir bu çocuk çok yakışıklı bu çocuk çok yakışıklı diyosun ki bana. Yakışıklıysa yakışıklı bana ne. Çok istiyosan al senin olsun
-Yok ya ben enişteme yan gözle bakmam.
Yagmur Çaglanın qolunu mıncırdı.
-auu acıdııı
-Farkındatım zaten onun için yaptım.
Yagmur :
- Kaanı bu gun gördünmü hiç?
- Yoo herhalde yine dersten kaçmıştır.
-Neyse hadi sınıfa 5 dakkaya zil çalıcak


Bas BelasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin