Not : evet, yeni bir şarkı, aslında cem özkanın dön bana isim li şarkısını koyucaktım ama vatpatt o şarkıyı bulamadı. Ama paylaştıgım bu şarkıda güzel bir şarkı.
Saat 09.00 du. Kaanın arabası okulun önünde durdu. Okulda bu saatde hiç kimse yoktu. Arabadan indi. Metin okulun önünde Kaanı bekliyordu.
Metin :
-Kaan ya Allah aşkına bu saatde okulda napıcaz? Beni neden çagırdın oglum ya?
Kaan :
- Etrafı iyice kontrol etdinmi?
Metin :
- etdim, etdimde sen soruma cevap vericekmisin? Bak yoksa giderim.
Kaan :
- Yarın yapılacak sınavın sorularını çalıcaz
Metin :
-Ne? Yakalanırsak okuldan atılırız oglum, manyakmısın sen? Hem kimya sorularını çalıp ne yapıcaz?
Kaan
- Çalıp Egenin çantasına koyucaz, soruların çallndıgı anlaşıldıgında ve sorular Egenin çantasından çıkıncada. ..peeuuv Ege bey okuldan şutlanıcak. Neyse hadi kapıyı açalım
Getirdigi tornavidayla zor da olsa açdılar kapıyı. Metin içeri geçmek isdeyince Kaan onu durdurdu :
- Dur lan! Öyle zart diye girilmez önce kamerayı kapatmalıyız.
Kaan tedbirliydi anlaşılan kamerayı kapatdıktan sonra dogruca ögretmenler odasına girdiler. Fakat Kaanın unutdugu bir şey vardı. . Ögretmenler odasının önünde bi kamera daha vardı. ..Gamzeyi taksiye bindirdikten sonra eve dogru yola koyuldu. Bir az yürümek iyi gelicekti sanırım. Hayır ya, deri ceketini Gamzede unutmuştu. Hava yagmur yağacak mesajı veriyordu. Ve işte yagmur saganak misali yagıyordu, öyle yagıyordu ki sanki birileri muslukları açık unutmuştu. .. Ve Ege incecik bir t-shirt le sırılsıklam ıslana ıslana, sokakta koşturmaca halinde olan insanlardan farklı olarak temposunu hızlandırmadan ve saganak yagan yagmura aldırmayarak yavaş adımlarla yürüyordu. Yakınlardan bir yerden leyla the band in yoklugunda şarkısının sesi geliyordu. Şarkının sözlerinden bir kaçı Egenin aklında takıldı. " Şimdi vazgeçersen geriye döneceksin, gitme kaybedince daha çok seveceksin, biliyorum hiç bir anlamı yok, yoklugunda.."
Ilk ders matematik olacaktı. Daha ders zili çalmamıştı. Çaglayla Yagmur sohbet ediyordu.
Çağla :
- Of ya , ilk ders yazılımı olur ya, insaf, insaf! Iyi çalıştınmı? Yagmur, Yagmur kime diyorum? ?
Yagmur :
- Ha??
Çagla :
- Ne düşünüyorsun sen yine?
Yagmur :
- Hiç. ..
Çağla :
- Egeyi mi düşünüyorsun?
Yagmur :
- Yok canım, ne düşünücem ben onu, sınavı düşünüyorum.
Aslında gayetde Egeyi düşünüyordü.
Yagmur :
- Neyse zaten zilde çaldı hadi sınıfa ilk dersten geç kalmayalım.
Çağla :
- hemde ilk dersi sınav olan bir derse. ..-_-Kaanla Metin okulun önündeydi. Kaan :
- Şimdi sınıfa girince ben Egeyi dışarı çıkartıp lafa tutucam sende o arada notları çantasına koyarsın.
Sınıfa girdiler. Metin bi kenara çekilib bekledi. Kaan kendinden emin bir şekilde Egenin yanına geldi:
- Ege, dışarıya gelirmisin seninle bi konuda konuşmamız gerek.
Ege :
- Eminmisin? Benimle? Sen? Konuşmak?
Kaan :
- lütfen. ..
Lütfen kelimesinin Kaanın agzından çıktıgına ikiside inanamamıştı. Ege inkna olmuş gibiydi. Dışarıya çıktılar. Onlar çıktıgı gibi Metin kagıtları Egenin çantasına yerleştirdi.Egeyle Kaan sınıftan dışarı koridora çıktılar. Ege :
- eee benimle ne konuşucakmışsın.? Dinliyorum.
Kaan :
- Yagmur diyorum, güzel kızmış
Ege sinirli bir şekilde :
- Güzelse güzel, sana ne? ! Sana ne lan?
Kaan :
- Ne? Yoksa kıskandınmı? Yoksa Yagmurdan hoşlanıyormusun?
Metin içerden "Okey " verince Egenin üstüne çokta gitmedi.
Kaan :
- Neyse. .. seninle ugraşmicamSınıfa girdiler. Her kes sınıftaydı ama ögretmen yoktu. Çagla Metinde sordu :
- Ne oldu? Bi sorunmu var? Ögretmen nerde?
Kaan araya girdi :
-Valla bizde bi şey bilmiyoruz, gelir şimdi herhalde.
Evet ve sonunda ögretmen ve müdür yardımcısı sınıfa girdiler. Kaan hemen atladı :
- Ohooo hocam nerde kaldınız ya, bizde deminden beri hoca gelsinde sınavımızı olalımda diyoduk.
Ögretmen:
- Çocuklar size kötü haberlerimiz var. Sınav kagıtları ve cevapları çalınmış.
Müdür Yardımcısı lafa girer :
- Ve kimse hemen ortaya çıksın yoksa sonu kötü olur.
Sınıftan ses çıkmayınca Kaan müdahele etdi:
- Hocam, benim bi teklifim var.
Müdür yardımcısı ironili bir sesle :
- Arkadaşlar parlak zekalı arkadaşımız Kaanın bir fikri varmış.
Sınıfta her kes topluca güldü.
Kaan :
- teklifim şu , her kesin teker teker çantası aransın. Zaten soruları çalan kopya çekmek için getirmiştir soruları.
Teklif ögretmene cazip geldi. Her kesin çantası teker teker arandı. Sorular Egenin çantasından bulundu. Tabi Ege şoka gitmişti. Bütün Sınıf ona bakıyordu şimdi. Tabi Yagmur da. Soruların Egenin çantasından çıkacagını hiç kimse beklemiyordu, ögrtmende şaşımışıtı.
Müdür Yardımcısı :
-Hocam bi bakın sorular bunlarmı?
Ögretmen Egenin çantasından çıkan kagıtları alıp dikkatle inceledi:
-Evet bunlar, Fakat Ege nasıl yaparsın?
Ege :
- Ama ögretmenim, ben yapmadım, yemin ederim. .
Kaan Egeye bakarak :
- Hocam besbelli bu çalmış işte. Bundan ala kanıtmı var? Basbaya çalmış işte soruları.
Derken içeri müdür girdi:
- Kaan, Metin, Ege odama. Ögretmenim sizde gelirseniz iyi olur. İzlenmesi gereken Bazı video görüntüleri var, karar vermeden önce