Yagmur :
-Hay benim şansıma!!.. Bende şans olsaydı anamdan erkek dogardım zaten!
Öğretmen :
-Efendim Yagmur, bir şey mi dedin? duymadım.
-Hayır efendim, siz nasıl isterseniz.
Öğretmen :
-Ege Matematikten çok zayıf. Boş vaktlerinde ona bir az metamatik çalıştır. Ege sende bir az qayret göster
Ege :
-Tamam efendim.
Yagmuru rahatsız etsede bu Egenin hoşuna gitmişdi.Aslında Yagmurunda işine yarayacaktı. Hiç kimseyle yakınlaşmayan Egeyi belkide ilk o tanıyacaktı.Ders bitmişti. Yagmur elindeki kagıta birşeyler yazıp çıkışta Egenin eline tutuşturdu. Qaliba ek dersin saatleriydi.
Yagmur :
- Ek dersin saatleri. Yarın ders bitince çıkışta beni bekle. Kagıtın Diger tarafına telefon numaramı yazdım. Takıldıgın bi yer olursa beni araya bilirsin.
Tüm bunları söyledikden sonra hızlıca merdivenlerden indi. Geç olmuşdu. Hava kararmaya başlamıştı bile. Aşagıda onu bekleyen Şoförun arabasına bindi. Havada rutubet kokusu vardı. Son Bahar kendini göstermeye başlamıştı. Qaliba yagmur yagacaktı.Arka koltuga oturudgu gibi araba qazlandı.
Şoför :
- Anneniz aramıştı küçük hanım. Telefonuna cevap vermediginiz için beni aradı. Amacanızın durumu iyiye gidiyormuş. 3-4 gune döneriz dediler.
Yagmur hemen çantasından telefonunu çıkardı. Beş cevapsız arama. Annesinden.
- olamaz, dersde oldugum için duymamışım.
Annesini aradı, nerdeyse yolboyu konuştular. Bu arada dışarda yagan yagmur gitgide şiddetleniyordu.Ege elindeki kagıta baktı. Ilk ders yarın olucaktı. Kagıtı katlayıp cebine koydu. Dışarya çıktı.
- Kayretsin! Yinemi yagmur yagıyor?!
Kapşonunu kafasına geçirip otobüs duragına dogru ilerledi.