24.bölüm

461 24 1
                                    

Zilin çalmasıyla ilk ders bitdi. Ve dersin başlamasından beri onu kesen bir çift kahverenkli gözden rahatsız olucak ki her kesden önce kendini dışarı atdı. Ardından gelen o kavherengi gözlerin sahibi boş korudorda Egenin kolundan yapıştı.
Gamze :
-Ege bana ayırıcak biraz vaktin varmı?
Ege :
- Dinliyorum seni. Ne söyleyeceksen burda söyle.
Gamze :
- Ama böyle olmaz. Oturup konuşmamız gerek. Kantine inelimmi?
Ege durup Gamzenin yüzüne baktı. Yalvarır gibi bakan gözler aynı zamanda onu yiyecek gibi bakıyordu. Aklından "Şimdi konuşayımda bi daha yakınlaşmayalım "diye geçirdi.

Kantine indiler, bi masada oturdular.
Gamze :
- Bak Ege, aramızda olan tartışmalara göre çok üzgünüm. Ben böyle olmasını istememiştim.
Yan masada Kaan ve Metin oturuyolardı. Kaan kafasıyla Egeyi işaret ederk Metine :
-Hakkında ne ögrendin?
Metin :
- Tek çocuk, annesi hasta, babası küçükken terk etmiş, şimdi annesine bakmak için şimdi Okul çıkışları **** kafe diye bi yerde Garson olarak çalışıyor.
Kaan :
- Kafenin tam adresi ne?
Metin :
- onu bilmiyorum abi.
Kaan :
- O zaman hemen ögren.

Çaglayla Yagmur kantine indiler. Bi masada oturdular. Kaan yine bir şeyler planlıyor gibiydi.
Gamze :
- Ege, Ege beni duyuyormusun?

Ege Yagmuru seyr etmekten Gamzeyi dinleyemiyordu.
Bir azdan Kaan Yagmurun oturdugu masaya yaklaştı. Ege kendi de fark etmeden sıktıgı yumrugunu sert bir şekikde masaya vurdu .
Gamze :
- Hih,.. yavaş Ege, korkuttun.
Ege :
- Pardon.
Gamze lafına devam etdi:
-Yani, ben böyle olsun istemedim. Lütfen yeniden arkadaş olalım. .. olurmu?
Ege :
- olalım Gamze, olalım. Ama benim gitmem lazım. -diyerek masadan kalktı ve kantinden çıktı.

Kaan Yagmurun yanına geldi. Bir sandalye çekip Yagmurun önünde oturdu:
- Meraba kızlar
Çagla :
- Meraba Kaan
Kaan :
- napıyosunuz?
Yagmur :
- ders çalışıyoruz.
Kaan :
- Aaaa, ama sizde hep ders, hep ders. Hiç dışarı çıkmıyormusunuz?
Yagmur :
- Hayır.
Çağla :
- Kaan farkındamısın bu son yılımız, universite sınavına giricez bu yıl. Valla sende çalışsan iyi olur. Gerçi pek vaktimizde kalmadı ama zararın1neresinden dönersen kardır .
Kaan :
- Ya diyorum ki bi gunluyune bıraksanızda defter kitabı, biryerlere gitsek. Mesela bu akşam. İşiniz yoksa bu akşam bi şeyler yapalım topluca. Hem şu yenigelen kızıda çagırırlz, bakıyorumda Egeden başka hiç kimse yle takılmıyor.
Çağla :
- Gamzeyi mi?
Kaan :
- Evet
Çağla :
- Peki Egede gelicekmi?
Kaan :
Ya şimdi onunla aramız o kadarda iyi degil.
Çağla :
- olur o zaman.
Yagmur :
- Ya ben gelemem .
Kaan
- Nasıl ya gelemem?
Çagla :
- gelir, gelir neden gelmesin? Gelirsin Yagmur, hatta birlikte geliriz.
Kaan :
- süper! O zaman bu akşam *** kafede buluşalım, o kızada siz söylersiniz.
Çağla :
- Tamam .

Kaan masadan kalkıp Metinin yanına geldi.
Kaan :
- Tamam dır. Kızları halletdim. Sen ne yaptın?
Metin :
-Ögrendim bu akşam çalışıyormuş.
Kaan :
- güzeelll, bakalm şimdi ne yapıcaksın? ...

Akşam saat 9 du. Ege her zamanki gibi kafede çalışıyordu. Kafenin önüne gelen Çagla Yagmur, Gamze ve Metin Kaanında gelmesini bekliyordu. Ve işte son model spor araba kafenin önüne yaklaştı ve durdu. Arabadan inen Kaan :
-her kes burda dimi?
Metin :
- Evet.

Hepbirlikte içeri girdiler. Bi masa secip oturdular. O sırada Ege siparişleri almak için mutfaga geçmişti. Kaan bikerekYagmurun yanına oturmuştu. Gözleri Garson kıyafetinde Egeyi arıyordu. Ama bulamıyordu. Metinin kulagına sessiz birşekilde :
- Hani burda çalışıyordu lan bu çocuk?
Metin :
- Ögrenmiştim abi . Kesin burda çalışıyor.
Kaan :
- E hani ? Ben göremiyorum? ?

Bi garson siparişleri almak için yaklaştı.
Garson
-buyrun efendim, menuden birşey secdiniz mi? Ne sipariş edersiniz?
Kaan :
- daha bişey seçmedik, -diyerek garsonu yolladı.
Çağla :
- Neden oyle yaptın Kaan? Biz ne yiyecegimize karar verdik ya?
Kaan :
- Neden Acele ediyoruz ya? Bir az daha bekleyelim, ben ne yiyecegim konusunda fikrimi degiştirdim.

Bas BelasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin