Yorgun geçen bir ders gününün ardından şimdi de Matematikten özel derse girecekti. Olamaz! ! Annesini aramayı unutmuştu!
- Ne kadar da öküzüm
Telefonunu çıkarıp rehberden annesinin aradı. Çalıyor, Çalıyor ve açtı.
-Alo anne
-Alo kızım
-Nasılsın anne, orda durumlar nasıl?
-Pekte iyi sayılmaz aslında
1 gün önce amcası trafik kazası geçirmişti. Anne ve babasıda akşamdan kardeşi Engini de alıp Ankaraya gitmişdi ler.
-Hadi ya, peki doktorlar ne diyo?
-Amcanın bilinci kapalı, 2 gundur kendinde deyil
-Peki siz ne zaman geliceksiniz?
- Bir kaç gun daha burdayız. Mutfak dolabının üstüne para bıraktım bir ihtiyacın olursa harcarsın.
-Tamam o zaman ben şimdi derse giricem çok öptüm hepinizi
-Tamam canım s eni seviyorum
-Bende seni.Telefonu kapatıp içeri girecekti ki kapının açıldığını görmeyince dışarıya çıkan Egeyi fark etmedi. Hafifce çarpıştılar ama çok Şükür bu sefer bir şeyler kırılıp dökülmedi. Ama garip bir şey oldu. İkisininde arasında mesafe kalmayacak kadar yakınlaşmıştılar. Egenin boyu Yagmurdan uzundu. Garip olan şeyse ikiside gözlerini bir birinin gözleriden alamıyordu. Ve sanırım bu Egenin hoşuna gitmişti. Sonunda Yagmur kafasını hızlıca yan taraflara sallayıb gözlerini Egeden çekti ve hiç bir şey demeden ikside ordan uzaklaştı. Ege kantine, Yagmursa odaya geçti. Yagmur kendini garip hissetmişti sanki hipnoz olmuş gibiydi.
Yagmur :
- Bu ne yaa. Kafam kazan gibi herhalde ondan oldu.Bir sandalye seçip oturdu. Çok geçmeden Ege geldi.
Yagmur :
- olamaz ya bu çocugun tam önünde oturmuşum.. Hay benim şansıma...
Neyse kafasındakı bütün soruları bir kenara koydu. Dikkatini derse verdiDersten çok geçmemişti. Ege verilen hiç bir ödevi yapamamıştı.
Öğretmen :
- Olmuyor Ege Olmuyor... Neden bu kadar zayıfsın?
Yüzünü Yagmura dönerek :
- Yagmur, bu günden itibaren Egeyi sana emanet ediyorm. Özel derslerden sonra onunla sen meşgul olucaksın.
Ne ee? ?? Olamaz, hayır, bu bir rüya Yagmur, ve sen şimdi uyanıcaksın. Bir iki, üç.. ne ?? Hayır, biri kolumu mıncırsın, hatta yüzüme tokat atsın ya da dur , en iyisi yumruk atsın bana. Evet evet yumruk atsın.
Yagmur :
- Ama...
Öğretmen :
- Aması falan yok Yagmur. O kadar.
Hayır yaa biri kamera şakasımı yapıyor bana? ?