26.bölüm

324 23 2
                                    

ARKADAŞLAR MERHABA. GERİ DÖNDÜM. HIKAYEYI YAZMAYA DEVAM EDİYORUM. KIMLER BENIMLE BİRLİKTE? :)

Yagmur :
- O sesi sende duydunmu?
Ege durup Yagmurun iddia etdigi sesi duymaya çalýþdý.

Ege:

- Yagmur iyimisin bir ses geldigini sanmýyorum.

Yagmur:

- Ya bi dur dinle. Bi yerden ses duyuyorum.

Ege bir sesin geldiginin farkına fardı sonunda. Karşısında durdukları dukkanın üstünde bir kedi yavrusunun oldugunu fark etti sanki. Telefonun flash ını dukkanın kapısının üstüne tutdu. Evet gercektende kapının çatısının üzerinde bir kedi yavrusu vardı. Nasıl çıkmış sa artık oraya, inememiş yavrucak.

Tam bu anda yagmur yagmaya başladı

Ege:

-Baksana , kedi yavrusuymuş - diyerek ışıgı Yagmurun görebileceyi bir şekilde kedi yavrusunun üzerine tutdu.

Yagmur kapının çatı sına uzanıp kediyi almak istedi ama o boyla tabi elleri boş döndü kapınınn çatısından. E haliyle bu işi tek başına yapamicanı anlayınca yüzünü Egeye döndü.

Ege ise öyke bi dalqınlıkla Yagmuru izliyodu ki olan bitende haberi yoktu.

"Bu kızda bir şey var. Gözlerimi alamıyorum. Bana noldu böyle?" Ne kadar çırpınsa da göz bebekleri direniyordu. En sonunda Yagmurun ince ve bi o kadarda yüksek ses tonu onu bu çırpıntıdan alıkoydu.

Yagmur:

- Ege diyorum, kime diyorum?? Bir az daha burda yagmurun altında kalırsak hasta olucam. Yardım etde indirelim şu kediyi.

Ege uzun ve bi o kadarda kaslı vücudunun verdigi avantajdan olacak ki bir uzanışda aldı kedi yavrusunu çatýdan.

Kedi yavrusu titriyordu. Soguk ve açlıkla savaşamayacak kadar kücük ve gücsüzdü.

Yagmur hemen yavruyu Egenin elinden aldı .

Yagmur:

- oy oy ký0ıyamam ben sana . Seni sokaga mı atdılar?

Git gide artan yagmurdan dolayı Egenin saçları baya ıslanmış dı Fakat şu anda ne yagan yagmur ne de git gide sırıl sıklam ıslanan Ege Yagmurun umrunda degildi.

Aynı kedi yavrusu gibi Egede üşüyordu. Ama kendi bile bunun farkında degildi. Usulca Yagmurun elinden kedi yavrusunu aldı. Ve o anda Yagmurun soguktan morarmış parmakları Egeninkine degdi. Sanki Egeye elektrik verdiler. Deminden beri üşüdügünün farkında olmayan Egenin tüm bedeninden soguk bi rüzgar gecti, gözbebekleri büyüdü.

Kedi yavrusunu ıslanmış deri ceketinin icine aldı. Tabi ceket deri oldugu icin yalnız üstü ıslanmış dı.

Ege:

- Evet Yagmur , bak bakalım yol kenarında başqa kedi , köpek, yılan, kurbaga filan varsa onlarıda alalım yanımıza.

Yagmur ciddiyetini bozmadan:

- Cok konuşma hadi yürü.

O son parti olayından sonra Yagmurun Egeyle arası fena bozulmuşdu. Eve vardılar. 2 katlı villanın hiç bir ışığı yan mı yordu. Yagmur bir terslik oldugunun farkına vardı. Fakat bozuntuya vermedi. Anahtarı kapının kilidine saldı.4 defa burulmadan sonra kapı kiliti açıldı. E villa bu ne sandın :). Içeri geçtigi gibi ışığı açmaya çalıştı. Amma nafile. Işık yanmadı. Diger 1ci katdakı odaların ışıklarınıda yakmayı denedi,. Görünüşe bakılırsa sert esen rüzgardan dolayı elektrikler gitmişdi.

Yagmur :
- Allah Kahretsin ya. Elektrik yok.

Ege tam " Dur yavaş ol düşeceksin. Karşında Merdiven var " diyecekdiki Yagmur önünde ki merdiveni görmeyip yere kapaklandı.

Ege bir elinde kedi yavrusu ile koşturub yere kapaklanan Yagmur u kaldırmaya çalıştı.

Alaycı bi ses tonuyla :
- Bende tam dikkatli ol önünde merdiven var diyecektim.

Yagmur agzını açıp bi şey diyemiyecek durumdaydı. Zira üzerine düştügü bacagı şu anda canını çok acıyordu.

Yagmur :
- Aaaax bacagım. - diyerek ayağa kalkmaya çalıştı.

Ege :
- Dur, dur bu halde ayağa kalkamazsın.

Yagmur sinirli bir şekilde :
- Ya ne yapayım? Uçayımmı? ?!

Lafını yeni bitirmişdiki Ege kedi yavrusunu Yağmurun eline tutuşdurup :
- tut şu kediyi - diyerek hızlıca Yağmur u bacaklarından kavrayıp kucagına aldı.

Yağmur hayretler içerisinde donup kalmıştı.

Ege Yagmuru kapıdan bi kaç metre aralıkta olan masanın üzerine oturttu. Tam Yağmurdan ayrılıp şarterleri kontrol etmeye gidecekti ki Yagmur bastı çığlıgı :
- Aaaa ayyyyy. .....

Fikirleriniz önemli :)xxpolat302melisylm98ajajakaka

Bas BelasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin