Intro

2K 91 3
                                    

အိပ်မက်တွေ.......

လှပလွန်းတဲ့ အိပ်မက်လေးတွေရဲ့ ဖြစ်တည်မှုကလေ ကောင်းကောင်းမွန်မွန် အိပ်စက်ခွင့်ရတဲ့အချိန်မှာမှ ဖြစ်ပေါ်တယ်ဆိုတာ သိတယ်မဟုတ်လား.....

ကောင်းကောင်းမွန်မွန် အိပ်စက်ဖို့ကလည်း နူးအိတဲ့ ခေါင်းအုံးလေးနဲ့မှ....

အင်....တစ်ခါတစ်လေ ခေါင်းအုံးလေးပေါ်မှာပဲ အိပ်မက်ဆိုးမက်တဲ့အခါတွေလည်းရှိနိုင်တာပဲ...

စိတ်မပူပါနဲ့ အိပ်မက်တွေက မင်းရဲ့ခံစားချက် အတွေးတွေနဲ့ သက်ဆိုင်တယ်....

အိပ်မက်လေးတွေရဲ့ အရာအားလုံးကို ခေါင်းအုံးလေးက နားလည်ပေးနိုင်တာမလို့ မင်းကစိတ်မပူပါနဲ့....

အဲ့တာကြောင့် ကမ္ဘာပေါ်မှာ ခေါင်းအုံးလေးတွေနဲ့အိပ်မက်လေးတွေ အလိုက်ဖက်ဆုံးပဲ.....

PILLOW AND DREAM
.......................................

အာညော်......ကျူတီကို မှတ်မိကြသေးလားဟင် ဟီးးးး ပျောက်ကောင်းနေတာ သိကြသေးရဲ့လား......အခုနေနှစ်လုံးအတွဲနဲ့အတူပြန်လာပါပြီ...ဖတ်ပေးကြပါဦးနော်....
ပြီးတော့ ကျူတီအခုရေးမှာကလေ korea movie တစ်ခုကိုမှီငြမ်းပြီးရေးသွားမှာပါရှင့်.....အဲ့ကားလေးကိုကြည့်ပြီးသားဖတ်ဖတ်တွေလည်းရှိနိုင်တယ်ပေါ့နော် ကြည့်ပြီးသားဖတ်ဖတ်တို့က တိတ်တိတ်လေးနေကြနော် မပြောပြကြေး 😚မသိသေးတဲ့ဖတ်ဖတ်တို့ကလည်း ကျူတီဒီ fic လေးဇာတ်သိမ်းရင် movie လေးကိုပြောပြပါမယ်နော်...
ဆာရာငယ်....💝





zawgyi version

အိပ္မက္ေတြ.......

လွပလြန္းတဲ့ အိပ္မက္ေလးေတြရဲ႕ ျဖစ္တည္မႈကေလ ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ အိပ္စက္ခြင့္ရတဲ့အခ်ိန္မွာမွ ျဖစ္ေပၚတယ္ဆိုတာ သိတယ္မဟုတ္လား.....

ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ အိပ္စက္ဖို႔ကလည္း ႏူးအိတဲ့ ေခါင္းအုံးေလးနဲ႕မွ....

အင္....တစ္ခါတစ္ေလ ေခါင္းအုံးေလးေပၚမွာပဲ အိပ္မက္ဆိုးမက္တဲ့အခါေတြလည္းရွိနိုင္တာပဲ...

စိတ္မပူပါနဲ႕ အိပ္မက္ေတြက မင္းရဲ႕ခံစားခ်က္ အေတြးေတြနဲ႕ သက္ဆိုင္တယ္....

အိပ္မက္ေလးေတြရဲ႕ အရာအားလုံးကို ေခါင္းအုံးေလးက နားလည္ေပးနိုင္တာမလို႔ မင္းကစိတ္မပူပါနဲ႕....

အဲ့တာေၾကာင့္ ကမၻာေပၚမွာ ေခါင္းအုံးေလးေတြနဲ႕အိပ္မက္ေလးေတြ အလိုက္ဖက္ဆုံးပဲ.....

PILLOW AND DREAM
.......................................

အာေညာ္......က်ဴတီကို မွတ္မိၾကေသးလားဟင္ ဟီးးးး ေပ်ာက္ေကာင္းေနတာ သိၾကေသးရဲ႕လား......အခုေနႏွစ္လုံးအတြဲနဲ႕အတူျပန္လာပါၿပီ...ဖတ္ေပးၾကပါဦးေနာ္....
ၿပီးေတာ့ က်ဴတီအခုေရးမွာကေလ korea movie တစ္ခုကိုမွီျငမ္းၿပီးေရးသြားမွာပါရွင့္.....အဲ့ကားေလးကိုၾကည့္ၿပီးသားဖတ္ဖတ္ေတြလည္းရွိနိုင္တယ္ေပါ့ေနာ္ ၾကည့္ၿပီးသားဖတ္ဖတ္တို႔က တိတ္တိတ္ေလးေနၾကေနာ္ မေျပာျပေၾကး 😚မသိေသးတဲ့ဖတ္ဖတ္တို႔ကလည္း က်ဴတီဒီ fic ေလးဇာတ္သိမ္းရင္ movie ေလးကိုေျပာျပပါမယ္ေနာ္...
ဆာရာငယ္....





𝐏𝐢𝐥𝐥𝐨𝐰 𝐚𝐧𝐝 𝐃𝐫𝐞𝐚𝐦𝐬 [SUNSUN]Where stories live. Discover now