They are standing in front of each other, she points gun to him. Suddenly whole atmosphere full with sound of firing, and he is lying on the floor, blood are flowing from his body and ground also covered with his blood, she laughs and sits on her knees."
Anubhav!!!! She wakes from her dreams by calling his name... Due to her voice the sleep of girl who is sleeping beside her broke. She gets up and switch on the side table's light and offers her a glass of water.
Girl: aap theek toh hain Ammi?? Kiyà hua koi dawroona sapna deekha hai kiyà? Yeh lyn paani lyn. Hum nani ko bula k latay hain..
Women: nahi Bhavna rehnay do hum theek hain..
Bhavana: nahi Ammi ap theek nahi hain. Mei abhi aai...
Women: tum Ammi ko pareshan nahi karo waisay hi woh raat dyar say sooen thi.... Tum bhi soo jao.
Bhavna: are you sure Ammi ap theek hain.
Women: ha hum theek hai...
Bhavna lying besides her but she again lost in her past memories...
" Anubhav hum buhat buray hain, hum nay apnay hi hathon say apnay pyar ki Jan lay li, hum jantay thy ap nirdosh hai phir bhi hum nay aaisa kiyà. Ap toh hum say Sacha pyar Kiya tha par hum nay badlay mei apko kiyà diya Anubhav... Yeh Sila diya ap kay pyar bharosay ka.. k khud hi ap par bharosa nahi kiyà, humain jeenay ka koi adikar nahi hai par hum khud ko saza dyn gay Anubhav apni aakhiri sans tak khud ko saza daytay rahen gay. Humara ap k bina Jeena hi humari saza hai Anubhav, hum nay apna sab kuch apnay hathon say kho diya hai, Karishma maa sab hum say nafrat kartay hain humari shakal bhi nahi deekhna chahta hai koi, or dekhay bhi kaisay hum nay na sirf ek maa say us ka beta chennah hai ek behan say uska bhai bhi cheen liya hai. Nafrat kartay hain sab hum say or kyun na Karen hum Jo zimadar hain sab Kay"
Flash back:
"Haseena ji ankhain band karen ap apni hum jab tak na kahen ankhain nahi kholeay ga"
" Anubhav aaisa kiyà hai."
"Haseena ji thora sabar Karen ap Kay liey ek surprise hai"
"Kaisa surprise Anubhav"
"Ankhain band rakheay ga no cheating haseena ji"
"Acha ab toh batein na surprise kiyà hai"
"Ab ap apni ankhain khol sakti hain"
" Anubhav yeh kis ka ghar hai itna bara"
" Haseena ji yeh hum dono ka ghar hai jahan hum rahen gay, hum nay ap ki Janam din k uphar k toar par liya hai, pasand aaya apko"
" Ha buhat acha hai"
"Aray ap nay yahen khari rehna hai ya andar bhi Jana hai"
"Ha kyun nahi , shukriya Anubhav"
"Ap humain kyun dhanewad keh rhi hain haseena ji, balkay Ulta hum ap k aabhari hai k ap humaray Jeevan ko suragh bananay aaen hain. Humain prem k qabil samjha hum say be inteha prem kiyà, such mei humari qismat buhat achi hai haseena ji Kay ap humain mili hain , ab hum sari umar Sath rahen gay, hum apko vachan daytay hain kabhi apko akela nahi chorain gay"
" Hum say ap say buhat mohabat kartay hain Anubhav... Bus humain apka Sath chaheay umar bhar k liay"
"Woh toh hum dyn gay apni aakhiri sans tak ap say prem Karen gay haseena ji"
Flash back ends...
" Ap toh apna wada nibha gay Anubhav, par hum apna wada nahi nibha paey, ap nay humain apni akhiri sans tak pyar Kiya tha or hum nay apki sansain hi cheen li, ap toh humari zindagi khushiyun say bharna chahtay thy or hum nay apki khushi apki zindagi hi ap say cheen li, Jis Anubhav mei humari Jan basti thi hum nay usi Anubhav ki Jan lay li, aaj bhi woh din humain yad hai Anubhav... Hum kaisay bhool saktay hain us din ko ap nay hi Kaha tha k hum ap par goli nahi chala saktay par hum nay Chali goli,ap nay hi Kaha tha k hum or ap do jism zaroor hain par ek Jan hain phir kyun hum aaj bhi ap k bina zinda hain Anubhav, kaash ek bar hum samay ka chakkar badal patay hum ateet mei ja k sab kuch theek kar patay , kash humain sach gooli chalnay say pehlay pata chal Jata, kash hum us samay apki jagha khud ki Jan lay laytay... Kash woh sab nahi hua hota... Kiyà zindagi humain ek mooqa aur nahi day sakti k hum ateet mei ja k sab kuch badal saken hum humari adhori Kahani mukamal kar saken.....
Kash dobara hum Anubhav or Haseena ki pyar ki dastan likh saken..."*********
Is this incomplete love story ever be complete. Or destiny have planned something other for them...
Gives me your reviews about this story..
YOU ARE READING
HUMARI ADHORI KAHANI:
Fanfictionstory based on anuseena love story when haseena herself shoot Anubhav how's her life going after that incident... will they again meet?