Bhav: nahi nani maa aur nahi warna aaj hum pehlay hi din late ho jaen gay..
Nani:: Bhavi beta zara sambhal k Jana, aaisa na ho jaldi mei tu khud ko hi takleef day.
Bhav: nani maa hum bachay nahi hain hum.
Nani: pata hai tu bachi nahi hai, phir teri harkatein bachon wali hain. Or ha apni Ammi say mil k Jana zaroor.
Bhavna: ji nani maa, waisay Ammi hain Kahan.
Nani: apnay kamray mei hogi.
Bhavna: aaj bhi unhon nay humaray Sath breakfast nahi kiyà? Nani Ammi itni chup chup or udaas kyun rehti hain....
Nani: tere Abu k guzar janay k bad woh aaisi hi chup chap ho gae hai buhat zayda pyar Jo karti thi woh tere Abu say.
Bhavna: nani Abu buhat achay thy ?
Nani: ha tere Abu ek Bahadur or imandar police officer thy... Or humain poora vishwas hai tu bhi apnay Abu ki tarha ek bahadur or imandar police officer banay gi.
Bhavna: bilkul nani hum apnay Abu ki tarha ek achay , imandar or brave police officer banain gay, par Ammi kyun nahi chahti Kay hum ek police officer banain, kiyà unhain police officers achay nahi lagtay kiyà??
Nani: aray nahi beta usay toh buhat lagao tha police ki vardi us k liay... Khair choro janay do.
Bhavna: kiyà Ammi bhi police officer thi????
Nani: nahi...
Bhavna: toh phir vardi say unka lagao matlab hum samjhay nahi nani maa...
Nani: aray hum tere Abu ki vardi ki baat kar rhy thy. Ab tujhe dyar nahi ho rhi hai kiyà?
Bhavna: ha nani bus hum Ammi say mil k aatay hain..
Maa: ja jaldi ja
She knocks the door and enter after permission... She noticed her mother is hiding police uniform in her almira but she noticed before she kept inside...
Bhavna: Ammi hum kaisay lag rhy hain police ki vardi mei...
" Tumhain kitni bar Kaha hai Bhavna k tujhe Jo profession choose Karna hai Kar lo par police officer nahi, tum humari baat manti kyun nahi ho" no maintaining eye contact with her daughter...
Bhavna: Ammi aakhir kiyà burai hai police officer bannay mei, mujhe bhi Abu ki tarha desh ki Seva karni hai.. dekheay ga apko ek din apni beti par grav hoga buhat... Duniya humain fakhar say kahey gi woh dekho haseena mallik ki beti Bhavna mallik ja rhi hai, apko us waqt kitna proud feel hoga Ammi, socheay toh zara.
HM (pov): hum nahi chahtay thy Bhavna Jo ateet ka Panna hum nay 18 saal pehlay hamesha k liay band kar diya tha tum usay dobara khool dogi.. humain dar hai k kahen tumhain log ek criminal ki beti keh k na pukarain... Kahen tumhari maa ki gunahon ki saza log tumhain dyn. Pata nahi kiya hoga jab humari beti k samnay humari sachai aaey gi woh bhi hum say utni hi nafrat karnay lagay gi jitna k baqi sab kartay hain hum say. Kyun Kay agar tum police force join karo gi toh zaroor apnay Abu k haq k liay laro gi or un k katilon ko saza jab dilwanay ki baat aaey gi toh woh naam tum say bardasht nahi hoga Bhavna, yun toh hum har roz hazaron bar jee k maar rhy hain par aaj tak sirf tumharay liay zinda thy hum...
Bhavna: Ammi kiyà sochnay lagi ap batein na yeh uniform mujh par kaisa lag rha hai...
HM: buhat achi lag rhi ho.
Bhavna: thank you Ammi love you bye....
***********
On the way:
A boy is crossing the road his eyes falls on a cute puppy who is in the middle of the road, a fast running truck coming nearer to , he runs and catch puppy but he himself one inches apart from accident, soon he feels someone pulls him on safer side he falls on ground with the stranger.. he soon get up correcting his clothes and gives his hand to stranger who is a girl, she holds his hand and stands up..
YOU ARE READING
HUMARI ADHORI KAHANI:
Fanfictionstory based on anuseena love story when haseena herself shoot Anubhav how's her life going after that incident... will they again meet?