PART #17

613 77 8
                                    

AS: haseena ji hum nay kaha tha na hum Ammi k faisaly Kay khilaf nahi jaen gay.

Ammi: dekha kitna samjhdar hai humara damad. Ek tu hi na samjh hai bus. Hum toh bus chahtay hain k tujhe pooray reeti rivaj k Sath  rukhsat Karen Anubhav k Sath. Ta kay samjh tum dono k rishtay par ungli na utha sakay.

AS: Ammi apko hum dono k rishtay say koi aaiteraz nahi hai.

Maa: nahi humain koi aaiteraz nahi hai, isliay toh hum nay Noor Jehan behan ko subha subha yahan bulaya hai ta k woh haseena ko Sath lay jaen aur hum usay rukhsat kar k apnay aashirwad k Sath ghar la saken.

HM: Ammi she hugs her.

Ammi: hamesha khush raho meri bachi hum jantay hain tum dono ki Khushi ek dosray k Sath hai Karishma nay humain sab bata diya tha Anubhav k baray mei.

AS: Ammi humain samjh nahi aa rha k hum kaisay apka dhanewad Karen. Ap nay humain maaf kar Kay hum par buhat bara ehsaan kiyà hai.

Ammi: Anubhav tumharay hi wajah say humari bachi k chehray par Khushi aati hai. Woh tujh say buhat pyar karti hai hum jantay hain sirf tu hi hai Jo usay khush rakh sakta hai.

HM: Ammi hum buhat khush hain , Anubhav hum nay ap say Kaha tha na hum Ammi ko mana lyn gay dekha mana liya na

AS: ha dekha maa or karishma Singh nay manaya hai sab jantay hain hum ap kaisay dar rhi thi Ammi k samnay aanay say. Ab thanee chalen dyar ho rhi hai.

HM: ha chal rhy hain bus 5 minute mei ready ho k aatay hain.

Ammi: or ha thanee say sedha ghar aana tum. Agar tumhain hum nay Anubhav k Sath kahen ghoomtay dekha toh zayda samay nahi lagay ga humain apna faisala tabdeel karnay mei.

HM: Ammi kiyà hai hum apnay pati say ab mil bhi nahi saktay kiyà?

Ammi: haseena kuch toh sharam lehaz kar baron k samnay kiyà bol rhi hai tu.

Maa: behan ji Kiya ghalat Kaha hai haseena nay Sahi toh keh rhi hai pati hai yeh nalaiq uska.
Anu ja ja Kay haseena ko thanee chor k aa.

HM: nahi hum khud chalay Jaen gay.

AS: nahi hum apko chor aatay hain thanee phir hum wahen say head quarter chalay Jaen gay.

HM: ap k sath humain thanee nahi jana Anubhav.

AS: par kyun haseena ji humaray Sath janay mei kiyà diqqat hai apko.

HM: agar ap yeh chahtay hain k sab k sab humaray Sath Sath apki tang khenchain toh chalen Sath, phir bata dijeay ga sab ko dyar say aanay ki wajah.

AS: nahi nahi ap hi jaen hum yahen theek hai.

HM: kyun apko dar lagta hai na MPT k logon ka samna karnay mei?

AS: nahi bus Pushpa ji say dar lagta hai humain woh kuch bhi bol dayti hain, or Santosh Sharma woh toh itni masoom hain k banday ki bayizzati kar dayti hain aur unhain pata bhi nahi chalta, or humari behna ki bsndooq mei gooli har waqt load rehti hai kabhi bhi kahen par bhi Kisi par bhi chal jati hai or bachay becharay do shreeman Jo humari tarha Shareef hain.. ek billu ji or cheeta chaturvedi ji..

HM: phir toh ap humaray sath chalen gay bus.

*********

Haseena enters in MPT , pushpa, Karishma and Santosh gives her weird look. Haseena scared and check her face and clean it with handkerchief. But still they stares her. Haseena becomes more scared and salute them and try to escape from there but Pushpa ji block her way and checking her checks and neck.

HM: kiyà kar rhi hain ap Pushpa ji.

PS: Ms hum nishan dhoond rhy hain..

HM: Kaun say nishan.

HUMARI ADHORI KAHANI:Where stories live. Discover now