Days are passing Bhavna solving all cases with her jazbat, Krishna and Bhavna becomes very close friends, Hassan always having lunch with Bhavna, Bhavna likes to spend time with him she also feels some connections with him but no known.. one beautiful evening Hassan is in the park , Bhavna and Krishna are coming back after solving the case, that day was very busy for them they were hell tired , Krishna requests Bhavna to having chat with her.. which she happily accepted , took the chat and makes their way on nearest park where Hassan is sitting silently watching small kids whom are playing with their parents. Soon their eyes falls on Hassan they sits next to him..
Krishna: Hassan tum yahan kiyà kar rhy ho??
Hassan: Krish Bhavna tum dono yahan kiyà kar rhy ho.
Bhavna: hum yahan ek case k silsilay mei aaey thy humain bhook lagnay lagi toh socha kuch kha liya jaey.. toh yeh lay k aaram say khanay ka aanand uthanay yahan aa gay, ap chat khana pasand Karen gay??
Hassan: nahi mujhe yeh pasand nahi hai... Actually mujhe samosay pasand hain garam garam fry kiey huay or bhi theekhi chatni k Sath..
Bhavna: are you serious Ammi ko bhi samosay buhat zayda pasand thy hari theekhi chatpatti chatni k Sath.
Hassan: pasand thy matlab ab nahi hain.
Bhavna: nahi ab nahi hain matlab abhi bhi hain, par un Kay nakhray uthanay wala ab nahi hai koi, nani maa batati hain adhi raat ko bhi agar woh Abu say samosay ki farmaish kar dayti thi, toh woh poora shehar dhoond k latay thy un k liey samosay. Kabhi kabhi agar kahen nahi milta tha toh raat ko hi bana k khilatay thy.. Abu k bad lagta hai Ammi ki zindagi ruk so gae hai kahen, woh shaid zinda hain toh mere liey, warna woh kab ka maar chuki hoti agar mei unki zindagi mei nahi hoti toh, mei ab bachi nahi hun sab janti hun mei agar woh muskurati bhi hain toh sirf isliay k mei unka dard na Jan paun, raaton ko uth uth k Abu ko aaj bhi yad karti hain, subha unka takiya humain aansoon say bhara milta hai.. unki ankhain bay Jan ho gaen hain, baat kartay kartay kahen gum ho jati hai, chalti hain toh aaisa lagta hai k zinda hain woh par unki zindagi kisi nay cheen li hai un say, ya shaid kisi k intezar mei kisi ko deekhnay k liey woh abhi bhi zinda hain, dar lagta hai mujhe k kahen agar unhain woh mil gaya toh hum apni Ammi ko na kho baithain kyun k unki sansain sirf usi k intezar mei chal rhi hain..
Hassan: Bhavna Dua hai k unhain kuch na ho, kyun k maa kitni ehm hai yeh mei janta hun.. mujh say pocho jis k pass yeh dolat nahi hai...
Krishna: Bhavna tum sad kyun ho rhi ho tum himmat mat haro apni Ammi ko har Khushi daynay ki koshish karo ek tum hi ho Jo unhain phir say pehlay jaisa kar sakti ho.
Bhavna: ha bhalay jhoota hi Sahi atleast woh mere samnay muskurati toh hain...
Krishna: Hassan tujhe pata hai na Kal kiyà hai?
Hassan: ha yad hai... Mei nay tumharay liay rakhi lay bhi li hai. Or gift bhi.
Krishna: or mei nay bhi..
Bhavna: ek minute Kal raksha bandhan k din ap dono ek dosray ko rakhi bandho gay???
Krishna: kiyà Karen Bhavna humari koi behan hai hi nahi isliay hum dono bhai ek dosray ko hi rakhi bandhtay aaey hain aaj tak..
Bhavna: koi baat nahi ab mei hun na ab say har saal mei bandha karun gi rakhi ap dono ko, kaho manzoor hai..
Hassan: is say achi baat aur kiyà hogi Bhavna.. mujhe bhi ek chori behan mil jaey gi.
Krishna: or mujhe bhi.. hum bhi kab tak bhai ko behan samjh k rakhi bandhtay rahen gay...(Beep )ek minute mom ki call aa rhi hai inhain bhi kahen sakoon nahi hai. ( Showing fake anger and received her call)
KS: Kahan ho tum or Bhavna, Kaha tha na k case solve hotay hi humain reports submit karwani hai. I am waiting hurry up sirf 15 minute hain tum dono k pass, report me within 15 minutes your's countdown starts now ( ordered him in strick way).
YOU ARE READING
HUMARI ADHORI KAHANI:
Fanfictionstory based on anuseena love story when haseena herself shoot Anubhav how's her life going after that incident... will they again meet?