PART #15

638 77 9
                                    

Continue from previous:

KS: Ms ap please ek bar sooch lyn. Aaisa na ho Kay bad mei apko regret feel ho.

AS: Sahi keh rhi hain behna haseena ji.. or humaray pass toh abhi kuch bhi nahi hai na varmala, na sindoor na hi mangalsuttar toh phir yeh shadi kaisay..

HM: ap chinta kyun kar rhy hain Anubhav hum sab intezam kar k aaen hain, hum nay apki or karishma Singh ki phone par batein sun li thi. Woh rha sindoor Pooja ki thaal mei varmala bhi hai or rhi baat mangalsuttar ki toh woh toh sada humaray Sath rehta hai yeh dekhain, yad hai na apko, yeh jab hum saghai ki anghoti laynay gay thy jab ap nay liya tha humaray liey, tab say humain iccha thi isay pehnanay ki par pehnanay wala hi nahi tha, khair koi baat nahi aaj humari har iccha poori ho jaey gi. Ab chalen bhi pandit ji intezar Kar rhy hain

KS: ji bhaiya Ms say hum sehmat hain is bar.

AS: behna ap haseena ji ko samjhanay k bajaey un ka Sath day rhi hain.

HM: ap chal rhy hain ya hum yahan say koud k apni jan day dyn.

AS: ap yeh kiyà keh rhi hain haseena ji hum chal rhy hain na.

******

Pandit: vivah sampan hua aaj say ap dono pati patni huay.

HM: shukriya pandit ji. Anubhav ap pandit ji ko unki dakshana dyn na, hum jeep mei apka intezar Kar rhy hain..
She removes garland : waisay bhi police uniform mei yeh sab acha nahi lagta..hum nay kabhi nahi socha tha k is vardi say hum itna pyar Karen gay Kay shadi bhi isi vardi mei hogi humari.

AS: behna ap dono car mei baithain hum aatay hain.

KS: ji bhaiya..

After few minutes he settles down himself in the car and starts driving.

HM: Anubhav ap yeh Kahan ja rhy hain apka ghar I mean humara ghar toh us taraf hai.

AS: hum apko ap k ghar drop Karnay ja rhy hain haseena ji.

HM: par shadi k bad larki ka asli ghar uska susaral hota hai, waisay bhi ap dosray shehar ja rhy hain maa akeli hungi , toh hum hain na unki bahu un Kay Sath rahen gay unka khayal rakhnay k liay.

KS: ha bhaiya bhabhi Sahi keh rhi hain shadi k bad aurat ka asli ghar us Kay pati ka hota hai. Toh behtar yahi hoga k ap inhain lay k apnay ghar chalen.

AS: par maa ko hum kiyà jawab dyn gay.

HM: uski chinta ap mat karen hum hain na sab sambhal lyn gay.

**********

Maa opens the door and shocked to see them together with Karishma.

Maa: yeh sab kiyà hai Anu , tu nay shadi kar li , tujhe shadi ki itni jaldi hi thi toh hum say keh diya hota, hum Noor Jehan behan k baat kar laytay. Or jab tujhe haseena say shadi hi karni thi toh saghai chor k kyun gaya tu. Tu chahta kiyà hai humari samjh say bahir hai, pehlay haseena ko dhoka dayta hai phir usay shadi k liay purpose karta hai phir usay saghai k din chor k bina kisi ko kuch bataey chala Jata hai or jab wapis aata hai toh shadi ... Haseena tu isay bar bar kaisay maaf kar sakti hai, tujhe na isay pehlay saza dayni chaheay thi Jo bar bar tera dil toar dayta hai nalaiq..

HM: maa shant ho jaen.. yeh shadi inki marzi say nahi humari marzi say hui hai, infact yeh toh Kal dosray shehar ja rhy hain hum dono ko chor Kay, humain pata tha inhon nay apko bhi saghai mei nahi aanay ki wajah nahi batai hogi. Anubhav ap nay humain or maa ko itna paraya samjha k ap ek dangerous mission par ja rhy hain wahan say wapis loatna lag bhag na mumkin hai or yeh baat sirf ap nay Karishma Singh ko batai that's not fair Anubhav, hum bhi apki zindagi mei kuch mainay rakhtay hain humain bhi jannay ka haq tha Anubhav.

HUMARI ADHORI KAHANI:Where stories live. Discover now