Continue from previous:
Bhavna: Ammi jaldi mujhe buhat zoron ki bhook lagi hai.
Hassan: sabar Bhavna..
Bhavna: bhaiya aaj Ammi kuch especial bana rhi hain humaray liey, mujh say sabar nahi ho rha ab.
HM: bus 5 minute aur Bhavna..
She served food to them and herself sits on middle of them..
Hassan: Ammi kiyà banaya hai ap nay Khushboo toh buhat achi aa rhi hai, wah Ammi shahi paneer , Tikka , or rabri kheer apko abhi bhi meri pasand yad hai.
Bhavna: Ammi ko pehlay say apki pasand pata hai??
HM: ha kyun nahi yad hoga sab Hassan, kaisay bhool saktay hain hum. Ha humain pata hai Bhavna kyun yeh mat poochna.
Hassan: Ammi jald say ap humain apnay hathon say khilain na.
HM: ha kyun nahi yeh lo mun kholo, she puts first morsel on his mouth first..
Bhavna: Ammi pehlay mujhe chaheay tha ( sadly)
HM: bhai bara hai na Bhavna. Yeh lo bara niwala tumhara.
Hassan: Ammi buhat mazay ka khana hai itnay dino bad ap k hath ka khana kha k maza aa gaya, or khas toar par jab ap nay mujhe apnay hathon say khila rhi hain..
Bhavna (suspicious): ap dono pehlay kab milay ho, mujh say kuch chupa rhy ho na ap dono.
Hassan: aray nahi guriya tum say hum kiyà chupain gay, yad hai na tum hi mere liey Ammi k hathon ka bana khana lati thi.
Bhavna: oh ha mei toh bhool hi gae thi..
Hassan: Ammi bus aur nahi mera pait bhar gaya hai.
HM: thora sa aur beta.
Hassan: nahi Ammi aur nahi, ek Kam karen ap baqi bacha hua khana pack kar dyn mei ghar lay Jata hun bad mei aaram say khaun ga.
HM: acha theek hai.. yeh akhiri niwala toh lay lo.
She puts last morsel in his mouth and then clean his face and lips with napkins.
Hassan: aaj hum buhat khush hain k humain Ammi ka pyar mila hai..
Bhavna: bhaiya apki Ammi bhi ap say buhat pyar karti hungi na, ek bar ap un say baat toh karen dekheay ga ap un say zayda din nafrat nahi Kar paen gay..
Hassan: kyun tumhain jealousy ho rhi hai k mei tumhari Ammi ko apni Ammi samjh rha hun.. bus mujhe Inka pyar mil gaya ab aur kisi ka pyar nahi chaheay... Ammi nani maa Kahan hain?
HM: woh apnay room mei medicine lay k aaram kar rhi hain..
Hassan: oh acha, mei chalta hun ghar mei sab intezar Kar rhy hungay. Allah Hafiz Ammi.
HM: Khuda Hafiz.
**********AS: Hassan Kahan thy tum itni dyar kyun laga di Chalo hath dho k aao khana tyar hai aa k kha lo.
Hassan: woh mei kha k aaya hun.
AS: Hassan atleast agar bahir khana tha toh humain toh bata daytay , aur ek minute yahan aao kisi larki k Sath bahir gay thy... Yeh lipstick k nishan tumharay mathay par kaisay?
Hassan: koi larki nahi thi baba, aur yeh nishan isay rehnay dyn rubs by his thumb to clean it..
AS: toh phir kis k Sath thy or yeh nishan...
Hassan: baba ek baat batein Ammi nay kabhi apko kiss kiyà tha...
Anubhav blushes and shyly said: buhat bar..
YOU ARE READING
HUMARI ADHORI KAHANI:
Fanfictionstory based on anuseena love story when haseena herself shoot Anubhav how's her life going after that incident... will they again meet?