Hassan: Sameer kiyà hua Bhavna Kahan hai kaisi hai woh , usay zayda choat toh nahi aai.
Sameer: relax Hassan Bhavna abhi theek hai lekin.
AS: lekin kiyà Sameer?
Hassan: bol na Sameer Kiya kiyà lekin..
Sameer: Hassan accident ki wajah say uska kaafi blood loss hua hai.. or uska blood group O-ve hai Jo humaray pass available nahi hai, ass pass k blood bank mei bhi pata kiyà hai par shaid time lag jaey blood arrange karnay mei.
Hassan: O-ve par mera toh blood group B+ve hai, Bhavna ki Ammi say poochtay hun zaroor unka blood group O-ve hoga...
AS: Hassan tum unhain pareshan nahi karo , Sameer humara blood group O-ve hai, Chalo hum Bhavna ko khoon daytay hain.. Hassan tum Ammi ko kuch nahi batao gay samjhay.
Hassan: ji baba..
AS: Chalo Sameer..
Inside room..
Anubhav is lying on the bed and Sameer inject cannula for blood draw.AS: Sameer.
Sameer: ji uncle kahen..
AS: Bhavna kaisi hai uski condition toh theek hai na..
Sameer: ji uncle she is not in critical condition, she will be well soon.
AS: Sameer ek request hai tum say.
Sameer: ji uncle ap hukum Karen.
AS: humain tumhari ek help chaheay..
Sameer: meri help kiyà madad Kar sakta hun mei apki..
AS: pehlay wada karo tum Hassan ko kuch nahi batao gay.. tum achi tarha jantay ho k Hassan apni Ammi say kitni nafrat karta hai.. humain lagta hai k Bhavna humari or Haseena ji ki beti hai.. toh kiyà tum humara DNA test kar saktay ho?
Sameer: par uncle...
AS: please Sameer bus Bhavna hi humari aakhiri umeed hai humari Haseena ji tak pohnchnay k liay , please Sameer , agar Bhavna sach mei humara khoon hai toh humain haseena ji say milnay say koi nahi rok sakta, humari barso ki talash khatam ho jaey gi , koi aur nahi hai jis say hum request kar saken..
Sameer: theek hai uncle mei koshish karun ga.. ap pareshan na hun..
AS: dhanewad beta..
KS: Hassan kiyà hua Kahan hai Bhavna kaisi hai woh? Humain abhi abhi Krishna nay bataya k uska accident hua hai..
Hassan: Bua baba usay blood donate karnay gay hain, Bua humari behan.. he hugs her..
KS: shant ho jao Hassan Bhavna theek ho jaey gi..
Hassan: Bua mujh say Bhavna ki yeh halat nahi dekhi jati.. mei sooch bhi nahi sakta tha k Jo behan mujhe barso bad mili hai usay is halat mei bhi kabhi dekhun ga.. mei uski raksha nahi Kar paya Bua, apnay bhaiya k hotay huay bhi uski behan ki yeh halat hai, agar Ammi ko pata chala toh kiya guzray gi un par, woh Bhavna ki wajah say hi toh jee rhi hain hua.. dekhain na kaisay bhavna chup chap khamosh pari hai..
(holding bhavna's hand and sits beside her.) Meri guriya...KS: yeh tum kiyà keh rhy ho Hassan..
Hassan: Bua Bhavna meri Sagi behan hai khoon ka rishta hai humara Bua is say... Apki bhatiji hai yeh Bua..
KS: bhatiji ... Anu bhaiya or Ms ki beti..
Hassan: ha Bua Ammi nirdosh hain , sab kuch us Sneha Agarwal nay kiyà hai Ammi or baba say badla laynay k liay.. mei usay nahi chorun ga jis nay mere parivar ko tora hai, Sara ilzam meri Ammi par lagaya mujhe un say nafrat karnay par majboor kiyà, mujhe meri Ammi or meri behan say itnay saloon dour rakha, mere baba uski wajah say kitnay dard say guzray hain Ammi k liey pal pal taraptay hain.. mei usay saza dilwa k hi sakoon say baithun ga Bua..
YOU ARE READING
HUMARI ADHORI KAHANI:
Fanfictionstory based on anuseena love story when haseena herself shoot Anubhav how's her life going after that incident... will they again meet?