PART #14

653 75 5
                                    

KS: (on 📲) hello bhaiya ap mission say kab wapis aaey. Ap theek toh hain na, kiyà ap shehar chor k ja rhy hain par kyun bhaiya? Bhaiya ap kam say Kam chachi ji k baray mei toh sochain in sab mei unka kiyà qasoor, theek hai bhaiya hum samjh saktay hain apki majboori hum sham ko Hanuman mandir k pass ap say milnay aa jaen gay. Ap fikar na Karen hum Ms ko kuch nahi batein gay ap Kay baray mei.. par ek baat apko hum bata dayna chahtay hain k hum asafal rahen Ms k dil mei ap k liey nafrat dalnay mei, hum nay buhat koshish ki bhaiya par hum Ms k dil mei ap k liay ek ratti bhar bhi nafrat nahi jaga paey, woh aaj bhi aap say bay inteha prem karti hain, unka dil mannay ko tyar hi nahi hai Kay ap nay unhain dhoka diya hai, unhain lagta hai k saghai chor k janay k peechay apka zaroor koi kaaran raha hoga. Bhaiya ap phir say ek bar sooch lyn Ms ap k bina nahi reh paen gi.. .....theek hai jaisi apki marzi hum phone rakhtay hain time par pohnch jaen gay hum. Apna khayal rakheay ga.. or ha hum sab hain yahan apki haseena ji ka khayal rakhnay k liay... Jai Hind bhaiya.

She disconnected...

*********

KS: Ms aaj humain adhay din ki chutti chaheay, zaroori Kam hai humain.

HM: kiyà hum wajah Jan saktay hain KS yun aachanak apko half day off kyun chaheay..

KS: koi niji Kam hai humain hum apko nahi bata saktay..

HM: it's ok KS, ap nahi batana chahti toh koi baat nahi ap thora pareshan lag rhi thi isliay hum nay poocha , warna aaisi koi baat nahi thi ap ja sakti hain jaldi.

KS: dhanewad Ms.. she is about to go but stop by seeing something.
Ms ek baat kahen hum ap say agar apko bura na lagay.

HM: ha ha ap Jo chahain hum say bay jhijhak keh sakti hain, humain bura nahi lagay ga.

KS: ap kab tak us dhokaybaz ki nishani ko apnay dil say laga k rakhaen gi , kahay nahi utar dayti yeh anghuti Jo unhon nay apko pehnai thi. Jab asli saghai k bari aai toh chalay gay apko chor k. Kab tak usay yad Karen gi ap, nahi aanay walay woh loat k Ms, humaray bhaiya hain hum unko achi tarha jantay hain, jab unhon nay apko purpose kiyà tha tabhi humain kuch ajeeb laga tha, k prem or shadi say dour bhagnay walay humaray bhaiya kaisay Kisi k prem mei par gay or shadi k liay bhi tyar ho gay. Par hum apki khushi ki khatir khamosh rahen, par dekhain na humara shak or dar dono Sahi sabit huay woh chalay gay apko chor k apka dil phir say unhon nay tukray tukray kar diya, kab tak ap is tootay dil ko sambhal k rakhain gi, kahey unhain bhula k zindagi mei aagay nahi barh jati ap? Kahey yeh umeed laga k baithi hain Kay woh dobara loat k aaen gay.. dhokaybaz hain Ms woh , unhon nay pyar mei ek bar nahi do do bar dhoka diya hai.. woh shaks pyar k nahi nafrat k qabil hai sirf nafrat k qabil hai.

HM: ho gaya apka Jo kehna tha keh liya ap nay? Dekhain KS apko apnay bhaiya ko Jo kehna hai ap keh sakti hain, par humaray Anubhav ya un Kay pyar par apko ungli utanay ka koi haq nahi hai.. yeh mamala humara or Anubhav ka hai, jab hum un say milain gay toh khud nibta lyn gay. Ap humari personal life mei interfere nahi karen toh acha hai.

KS: Ms hum toh bus ap k dost honay k natay yeh sab keh rhy thy, poori zindagi ap k aagay pari hai ap usay akelay kaisay guzarain gi.

HM: humara Anubhav or unki yadein hi kaafi hain humaray jeenay k liay, hum apni aakhiri sans tak un say mohabat kartay rahen gay bhalay hi unhain hum say pyar ho ya na ho hum un say martay dam tak pyar Karen gay.

KS: par Ms...

HM: humain is mozun par aur behas nahi karni KS. Warna hum bhool jaen gay apka aur humara rishta kiyà hai?

KS: Ms hum bus apko samjha rhy thy baaqi apki marzi hum chaltay hain..

HM: ji jaen..

KS: jai Hind.

HUMARI ADHORI KAHANI:Where stories live. Discover now